't Hart van Nederland V1.8 (V2.0)

Hier vind je alle onderwerpen over routes die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3483
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1952 keren
Ontvangen waarderingen: 2209 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.8 (V2.0)

Bericht door Marklin »

Dit keer heeft ...\RailWorks\Assets\Julien416\Creations\... het loodje gelegd met totaal 13 objecten waaronder 4 berken die genoeg voorhanden waren om te vervangen. :stuck_out_tongue:

En nog even een gegeven vanwege een dakje (^) boven de a waar TS_Tools niet mee overweg kan en dus missend geeft:
...\RailWorks\Assets\GSI\Scenery\Bâtiments\COOP\... :astonished:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2862
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1312 keren
Ontvangen waarderingen: 8206 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.8 (V2.0)

Bericht door Frison »

Tsja, het is wel leuk dat je dat allemaal aanpast, maar voor diegene die de route al geïnstalleerd heeft, zal dat weinig effect hebben, tenzij je er een un- installer voor levert. :joy:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 687
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 474 keren
Ontvangen waarderingen: 821 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.8 (V2.0)

Bericht door Rubku_NL »

:thinking:
Dat is dus niet waar.

Zodra de route klaar is en je kunt de nieuwe versie installeren, worden de oude tiles overschreven en heb je dus de nieuwe aangepaste tegels.
Je bewaart hooguit oude tiles als ze niet meer aanwezig zijn in de nieuwe versie, maar daarom raadt Teun altijd aan, en ik deel dit, om eerst de oude versie van de route te verwijderen zoals op de downloadpagina altijd wordt vermeld.

Je wilt toch zeker op de nieuwste versie rijden? :upside_down:
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2862
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1312 keren
Ontvangen waarderingen: 8206 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.8 (V2.0)

Bericht door Frison »

Het heeft dus niks met tiles van de route te maken, maar met de benodigde en reeds geinstalleerde assets. :rolling_eyes:

Wat in de oude versie nodig was en dus voor iedereen reeds in de asset map aanwezig, blijft dus gewoon aanwezig en is inmiddels zoals Teun aangeeft, overbodig.
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 687
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 474 keren
Ontvangen waarderingen: 821 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.8 (V2.0)

Bericht door Rubku_NL »

mm wacht ik vermoed dat we langs elkaar heen lopen.
mijn excuses :sweat_smile:
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
Frison
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3483
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1952 keren
Ontvangen waarderingen: 2209 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.8 (V2.0)

Bericht door Marklin »

Ja luitjes het is altijd wat met deze hobby, of je bent een tijdje bezig met zoeken om de objecten compleet te krijgen, of bezig met (uit)zoeken om ze weer te verwijderen uit de Assets map in de hoop dat ze nergens anders zijn gebruikt. :joy:

Mja alle gekheid op een stokje, pgr\scenery\flat\flatII_exp.bin is eruit gehaald en vervangen door een andere flats, (5x) deze zat niet in de originele PGR Download (ca. 411 MB uitgepakt terwijl de mijne een dikke 600 MB was en verwijderd heb)

En SGDT\Gebouwen\Scenery\Buildings\ncs_amersfoort.bin is een ander verhaal, deze was ook nergens te vinden maar laat die nu als pgr\scenery\station amersfoort\statamersfoort_exp.bin aanwezig zijn zei het iets breder. :astonished:
Kortom is dit gewijzigd.

Dan hebben we nog SG\Buildings\SG_GloodsDelfzijl.bin en dacht vanwege SG (Swier Garst) misschien zit die ook wel in het omgezette MSTS objecten bestand, maar nee die is niet terug te vinden in de assets\pgr map. :face_with_monocle:
Want die had ik gebombardeerd tot paardenstallen voor een Manege in Lunteren maar moet eens kijken of daar wat voor te vinden is.
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3483
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1952 keren
Ontvangen waarderingen: 2209 keren

Re: 't Hart van Nederland V1.8 (V2.0)

Bericht door Marklin »

Marklin schreef:
01 mei 2024, 17:37
Ben nu toch bezig en heb ...\RailWorks\Assets\eyore\Cranes\... met 4 objecten ook maar gewijzigd en uitgeschakeld dus is eruit.
Frison schreef:
03 mei 2024, 18:48
Tsja, het is wel leuk dat je dat allemaal aanpast, maar voor diegene die de route al geïnstalleerd heeft, zal dat weinig effect hebben, tenzij je er een un- installer voor levert.
Om er een uninstaller bij te leveren voor niet (meer) gebruikte assets van mijn route lijkt mij niet verstandig in geval van dit Bericht voor later, want die wil dit gaan gebruiken. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Terug naar “Routes”