Er zijn 1385 resultaten gevonden

door Rubku_NL
07 jun 2026, 21:49
Forum: Routes
Onderwerp: Randstad West v2
Reacties: 294
Weergaves: 92100

Re: Randstad West v2

Deze zitten in het newS Scenery Objects

Edit: bij deze op de download pagina vermeld.
door Rubku_NL
07 jun 2026, 18:54
Forum: Vragen
Onderwerp: Missende assets
Reacties: 5
Weergaves: 103

Re: Missende assets

Je heb het over: Met overzetten van bestanden naar een externe schijf is er iets fout gegaan Als je wat voor zin, als backup of je complete TS. Het laatste is gaan aanrader, en als je het doet moet je dat via Steam doen en niet met de hand gezien je geen update en de meeste addons via steam zoeken w...
door Rubku_NL
07 jun 2026, 17:59
Forum: Vragen
Onderwerp: Missende assets
Reacties: 5
Weergaves: 103

Re: Missende assets

Dijken in KD komen uit de UKTS + RNL uitbreiding, beide staan in de benodigdheden.
door Rubku_NL
07 jun 2026, 14:50
Forum: Routes
Onderwerp: Randstad West v2
Reacties: 294
Weergaves: 92100

Re: Randstad West v2

Wellicht handig om aan te geven om welke het gaat zo dat we er naar kunnen kijken :wink:
door Rubku_NL
07 jun 2026, 12:09
Forum: Routes
Onderwerp: Randstad West v2
Reacties: 294
Weergaves: 92100

Re: Randstad West v2

Deze ontbreekt inderdaad in de handleiding; daarom hebben we deze op de downloadpagina vermeld.

Dit doen we standaard als iets mist of een link niet meer werkt.
door Rubku_NL
06 jun 2026, 22:46
Forum: Vragen
Onderwerp: Geen geldige TS instalatie gevonden
Reacties: 6
Weergaves: 235

Re: Geen geldige TS instalatie gevonden

De .exe check als volgend
1. check via steam TS heb staan.
2. check of je de juist versie van TS heb.
3. check of je de benodigde addon heb.

Mocht 1 van dit niet aanwezig zijn of correct zijn krijg je deze melding.
door Rubku_NL
06 jun 2026, 20:33
Forum: Routes
Onderwerp: 't Oosten van België
Reacties: 85
Weergaves: 6391

Re: 't Oosten van België

These are from my object pack; just download them again and run the .exe file again.
door Rubku_NL
06 jun 2026, 14:37
Forum: Vragen
Onderwerp: mis nogsteeds dingen in NWNL 6.0
Reacties: 8
Weergaves: 290

Re: mis nogsteeds dingen in NWNL 6.0

Blijkbaar niet anders had je geen melk flesjes :sweat_smile:
door Rubku_NL
06 jun 2026, 13:28
Forum: Vragen
Onderwerp: mis nogsteeds dingen in NWNL 6.0
Reacties: 8
Weergaves: 290

Re: mis nogsteeds dingen in NWNL 6.0

of het je settings zijn of niet, je mist gewoon nog steeds een hoop.
zorg er voor dat je naar dat je alles gedownload heb je ook alles goed installeert.
door Rubku_NL
05 jun 2026, 10:32
Forum: Rollend materieel
Onderwerp: Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
Reacties: 31
Weergaves: 911

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Ja en nee, sommige adonis hebben updates gehad door de jaren heen.
Deze kan je gewoon downloaden in je account waar je het heb gekocht.
Mocht dit bij SKTrains zelf zijn dan staan daar versie nummers bij.
door Rubku_NL
04 jun 2026, 22:38
Forum: Praathoek
Onderwerp: Missing Texture op Route: Munster - Bremen van Aerosoft bij station Osnabruck!
Reacties: 4
Weergaves: 240

Re: Missing Texture op Route: Munster - Bremen van Aerosoft bij station Osnabruck!

Er staat me idd ook iets van mij, op zich ook geen ramp gezien dit stuk ook niet bedoelt is om te gebruiken, alleen de boven laag van het station word in de route gebruikt.
door Rubku_NL
04 jun 2026, 17:07
Forum: Algemeen
Onderwerp: Ts-Tools
Reacties: 35
Weergaves: 9009

Re: Ts-Tools

Please don't use this Archiv link, there full of out-date stuf.
door Rubku_NL
04 jun 2026, 16:07
Forum: Rollend materieel
Onderwerp: Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
Reacties: 31
Weergaves: 911

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Het probleem is bekend, en heb ik de scenario maker gevraagd om het aan te passen.
Voor nu is het beste om hem zelf een te vervangen.
door Rubku_NL
04 jun 2026, 15:46
Forum: Rollend materieel
Onderwerp: Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
Reacties: 31
Weergaves: 911

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Heb even wat onderzocht maar in v1 zitten idd geen _ND:
SKTRAINS_AMMS_80.exe 15-03-2023 23:02

maar ik heb ook een versie met _ND maar geen idee waar ik die ook alweer van heb.

Ondertussen ben ik het even veder aan het uitzoeken en ben ik met het SK team aan he bespreken hoe het nu zit.
door Rubku_NL
04 jun 2026, 13:48
Forum: Rollend materieel
Onderwerp: Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
Reacties: 31
Weergaves: 911

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

het enige wat ik me kan bedenken dat je mogelijk een update heb gemist, liep er zelf laatst ook tegen aan.

alles wat in het ander pakket zit begint namelijk met:
SKtrains\AM_MS80\RailVehicles\AM80_NL
door Rubku_NL
03 jun 2026, 13:12
Forum: Objecten
Onderwerp: Treinpunt / Simtogether
Reacties: 8
Weergaves: 773

Re: Treinpunt / Simtogether

About those IDs
That’s the case on all the sites mentioned:

DutchSims:
ds-ts-0000
ds-msts-0000

Treinpunt:
RW_00000
RSN_0000
TSW_0000

SimTogether:
st-ts-00000
st-msts-00000
st-tsw-00000

UKTS:
UKTS_00000
door Rubku_NL
03 jun 2026, 12:48
Forum: Objecten
Onderwerp: Treinpunt / Simtogether
Reacties: 8
Weergaves: 773

Re: Treinpunt / Simtogether

Hardly any routes make use of the old TP or ST anymore, as pretty much everything you need can be found here. It may happen that, in the odd case, an old manual is still available, but be sure to check the download page of the route itself for new links. Also, what do you mean by ID? On TP, ST and h...
door Rubku_NL
02 jun 2026, 21:15
Forum: Routes
Onderwerp: Randstad West v2
Reacties: 294
Weergaves: 92100

Re: Randstad West v2

je moet gewoon de .rwp open en dan de content map in je railworks map zetten, niet ergens anders! Je doet het zelfde als utilities.exe, alleen utilities.exe is gewoon slecht in het onder houd van je TS en maakt de boel alleen maar trager. Edit: lees dit topic even door en dat het stuk over ZIP/RAR a...
door Rubku_NL
02 jun 2026, 20:44
Forum: Routes
Onderwerp: Randstad West v2
Reacties: 294
Weergaves: 92100

Re: Randstad West v2

je ziet dus een Content map deze zet je gewoon in je railworks map, waar teven al een zelfde map staat.
door Rubku_NL
02 jun 2026, 20:20
Forum: Routes
Onderwerp: Randstad West v2
Reacties: 294
Weergaves: 92100

Re: Randstad West v2

Utilities.exe ,denk dat je dat met packetmanager bedoelt, moet je sowieso niet gebruiken om iets te installeren, maar de .rwp open met 7zip en dan de assets of content map naar je Railworks map slepen (o en niet assets in assets of content in content). Daarnaast zorg dat je alle benodigdheden heb, e...
door Rubku_NL
01 jun 2026, 22:35
Forum: Rollend materieel
Onderwerp: DCR Projecten
Reacties: 270
Weergaves: 122175

Re: DCR Projecten

Daar zijn we al jaren mee bezig maar helaas krijgen we geen goede textures gevonden en ook die kloppen.
door Rubku_NL
01 jun 2026, 16:57
Forum: Routes
Onderwerp: Randstad West v2
Reacties: 294
Weergaves: 92100

Re: Randstad West v2

v2.0 is er ook niet Edgar is nog druk bezig, maar heeft i.v.m. werk en andere privé zaken niet altijd tijd om er aan te werken, dus neemt het iets meer tijd in.

vragen over de huidige versie kunnen wat mijn betreft gewoon hier, wat even uit me hoofd is er geen andere topic voor.
door Rubku_NL
01 jun 2026, 12:55
Forum: Rollend materieel
Onderwerp: Arriva Limburg Flirt 3 repaint v1.1
Reacties: 3
Weergaves: 534

Re: Arriva Limburg Flirt 3 repaint v1.1

No, the entire train will be rebuilt and updated to the current version of ChrisTrains Flirt3. Unfortunately, we haven't had time to update it yet, as other projects have a slightly higher priority at the moment. On top of that, it is not advisable to use the repaint at this stage, which is why the ...
door Rubku_NL
31 mei 2026, 18:17
Forum: Routes
Onderwerp: 't Oosten van België
Reacties: 85
Weergaves: 6391

Re: 't Oosten van België

moest een 0 achter, klein foutje :joy:

Ga naar uitgebreid zoeken