Deze zitten in het newS Scenery Objects
Edit: bij deze op de download pagina vermeld.
Er zijn 1385 resultaten gevonden
- 07 jun 2026, 21:49
- Forum: Routes
- Onderwerp: Randstad West v2
- Reacties: 294
- Weergaves: 92100
- 07 jun 2026, 18:54
- Forum: Vragen
- Onderwerp: Missende assets
- Reacties: 5
- Weergaves: 103
Re: Missende assets
Je heb het over: Met overzetten van bestanden naar een externe schijf is er iets fout gegaan Als je wat voor zin, als backup of je complete TS. Het laatste is gaan aanrader, en als je het doet moet je dat via Steam doen en niet met de hand gezien je geen update en de meeste addons via steam zoeken w...
- 07 jun 2026, 17:59
- Forum: Vragen
- Onderwerp: Missende assets
- Reacties: 5
- Weergaves: 103
Re: Missende assets
Dijken in KD komen uit de UKTS + RNL uitbreiding, beide staan in de benodigdheden.
- 07 jun 2026, 14:50
- Forum: Routes
- Onderwerp: Randstad West v2
- Reacties: 294
- Weergaves: 92100
Re: Randstad West v2
Wellicht handig om aan te geven om welke het gaat zo dat we er naar kunnen kijken 
- 07 jun 2026, 12:09
- Forum: Routes
- Onderwerp: Randstad West v2
- Reacties: 294
- Weergaves: 92100
Re: Randstad West v2
Deze ontbreekt inderdaad in de handleiding; daarom hebben we deze op de downloadpagina vermeld.
Dit doen we standaard als iets mist of een link niet meer werkt.
Dit doen we standaard als iets mist of een link niet meer werkt.
- 06 jun 2026, 22:46
- Forum: Vragen
- Onderwerp: Geen geldige TS instalatie gevonden
- Reacties: 6
- Weergaves: 235
Re: Geen geldige TS instalatie gevonden
De .exe check als volgend
1. check via steam TS heb staan.
2. check of je de juist versie van TS heb.
3. check of je de benodigde addon heb.
Mocht 1 van dit niet aanwezig zijn of correct zijn krijg je deze melding.
1. check via steam TS heb staan.
2. check of je de juist versie van TS heb.
3. check of je de benodigde addon heb.
Mocht 1 van dit niet aanwezig zijn of correct zijn krijg je deze melding.
- 06 jun 2026, 20:33
- Forum: Routes
- Onderwerp: 't Oosten van België
- Reacties: 85
- Weergaves: 6391
Re: 't Oosten van België
These are from my object pack; just download them again and run the .exe file again.
- 06 jun 2026, 14:37
- Forum: Vragen
- Onderwerp: mis nogsteeds dingen in NWNL 6.0
- Reacties: 8
- Weergaves: 290
Re: mis nogsteeds dingen in NWNL 6.0
Blijkbaar niet anders had je geen melk flesjes 
- 06 jun 2026, 13:28
- Forum: Vragen
- Onderwerp: mis nogsteeds dingen in NWNL 6.0
- Reacties: 8
- Weergaves: 290
Re: mis nogsteeds dingen in NWNL 6.0
of het je settings zijn of niet, je mist gewoon nog steeds een hoop.
zorg er voor dat je naar dat je alles gedownload heb je ook alles goed installeert.
zorg er voor dat je naar dat je alles gedownload heb je ook alles goed installeert.
- 05 jun 2026, 14:23
- Forum: Rollend materieel
- Onderwerp: DTS-NL S1_S2 GVB Metro treinstel
- Reacties: 2
- Weergaves: 240
Re: DTS-NL S1_S2 GVB Metro treinstel
Deze zitten in het Dutch TrainSimulation Scenery Objects
- 05 jun 2026, 10:32
- Forum: Rollend materieel
- Onderwerp: Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
- Reacties: 31
- Weergaves: 911
Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
Ja en nee, sommige adonis hebben updates gehad door de jaren heen.
Deze kan je gewoon downloaden in je account waar je het heb gekocht.
Mocht dit bij SKTrains zelf zijn dan staan daar versie nummers bij.
Deze kan je gewoon downloaden in je account waar je het heb gekocht.
Mocht dit bij SKTrains zelf zijn dan staan daar versie nummers bij.
- 04 jun 2026, 22:38
- Forum: Praathoek
- Onderwerp: Missing Texture op Route: Munster - Bremen van Aerosoft bij station Osnabruck!
- Reacties: 4
- Weergaves: 240
Re: Missing Texture op Route: Munster - Bremen van Aerosoft bij station Osnabruck!
Er staat me idd ook iets van mij, op zich ook geen ramp gezien dit stuk ook niet bedoelt is om te gebruiken, alleen de boven laag van het station word in de route gebruikt.
Re: Ts-Tools
Please don't use this Archiv link, there full of out-date stuf.
- 04 jun 2026, 16:07
- Forum: Rollend materieel
- Onderwerp: Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
- Reacties: 31
- Weergaves: 911
Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
Het probleem is bekend, en heb ik de scenario maker gevraagd om het aan te passen.
Voor nu is het beste om hem zelf een te vervangen.
Voor nu is het beste om hem zelf een te vervangen.
- 04 jun 2026, 15:46
- Forum: Rollend materieel
- Onderwerp: Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
- Reacties: 31
- Weergaves: 911
Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
Heb even wat onderzocht maar in v1 zitten idd geen _ND:
SKTRAINS_AMMS_80.exe 15-03-2023 23:02
maar ik heb ook een versie met _ND maar geen idee waar ik die ook alweer van heb.
Ondertussen ben ik het even veder aan het uitzoeken en ben ik met het SK team aan he bespreken hoe het nu zit.
SKTRAINS_AMMS_80.exe 15-03-2023 23:02
maar ik heb ook een versie met _ND maar geen idee waar ik die ook alweer van heb.
Ondertussen ben ik het even veder aan het uitzoeken en ben ik met het SK team aan he bespreken hoe het nu zit.
- 04 jun 2026, 13:48
- Forum: Rollend materieel
- Onderwerp: Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
- Reacties: 31
- Weergaves: 911
Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains
het enige wat ik me kan bedenken dat je mogelijk een update heb gemist, liep er zelf laatst ook tegen aan.
alles wat in het ander pakket zit begint namelijk met:
SKtrains\AM_MS80\RailVehicles\AM80_NL
alles wat in het ander pakket zit begint namelijk met:
SKtrains\AM_MS80\RailVehicles\AM80_NL
- 03 jun 2026, 13:12
- Forum: Objecten
- Onderwerp: Treinpunt / Simtogether
- Reacties: 8
- Weergaves: 773
Re: Treinpunt / Simtogether
About those IDs
That’s the case on all the sites mentioned:
DutchSims:
ds-ts-0000
ds-msts-0000
Treinpunt:
RW_00000
RSN_0000
TSW_0000
SimTogether:
st-ts-00000
st-msts-00000
st-tsw-00000
UKTS:
UKTS_00000
That’s the case on all the sites mentioned:
DutchSims:
ds-ts-0000
ds-msts-0000
Treinpunt:
RW_00000
RSN_0000
TSW_0000
SimTogether:
st-ts-00000
st-msts-00000
st-tsw-00000
UKTS:
UKTS_00000
- 03 jun 2026, 12:48
- Forum: Objecten
- Onderwerp: Treinpunt / Simtogether
- Reacties: 8
- Weergaves: 773
Re: Treinpunt / Simtogether
Hardly any routes make use of the old TP or ST anymore, as pretty much everything you need can be found here. It may happen that, in the odd case, an old manual is still available, but be sure to check the download page of the route itself for new links. Also, what do you mean by ID? On TP, ST and h...
- 02 jun 2026, 21:15
- Forum: Routes
- Onderwerp: Randstad West v2
- Reacties: 294
- Weergaves: 92100
Re: Randstad West v2
je moet gewoon de .rwp open en dan de content map in je railworks map zetten, niet ergens anders! Je doet het zelfde als utilities.exe, alleen utilities.exe is gewoon slecht in het onder houd van je TS en maakt de boel alleen maar trager. Edit: lees dit topic even door en dat het stuk over ZIP/RAR a...
- 02 jun 2026, 20:44
- Forum: Routes
- Onderwerp: Randstad West v2
- Reacties: 294
- Weergaves: 92100
Re: Randstad West v2
je ziet dus een Content map deze zet je gewoon in je railworks map, waar teven al een zelfde map staat.
- 02 jun 2026, 20:20
- Forum: Routes
- Onderwerp: Randstad West v2
- Reacties: 294
- Weergaves: 92100
Re: Randstad West v2
Utilities.exe ,denk dat je dat met packetmanager bedoelt, moet je sowieso niet gebruiken om iets te installeren, maar de .rwp open met 7zip en dan de assets of content map naar je Railworks map slepen (o en niet assets in assets of content in content). Daarnaast zorg dat je alle benodigdheden heb, e...
- 01 jun 2026, 22:35
- Forum: Rollend materieel
- Onderwerp: DCR Projecten
- Reacties: 270
- Weergaves: 122175
Re: DCR Projecten
Daar zijn we al jaren mee bezig maar helaas krijgen we geen goede textures gevonden en ook die kloppen.
- 01 jun 2026, 16:57
- Forum: Routes
- Onderwerp: Randstad West v2
- Reacties: 294
- Weergaves: 92100
Re: Randstad West v2
v2.0 is er ook niet Edgar is nog druk bezig, maar heeft i.v.m. werk en andere privé zaken niet altijd tijd om er aan te werken, dus neemt het iets meer tijd in.
vragen over de huidige versie kunnen wat mijn betreft gewoon hier, wat even uit me hoofd is er geen andere topic voor.
vragen over de huidige versie kunnen wat mijn betreft gewoon hier, wat even uit me hoofd is er geen andere topic voor.
- 01 jun 2026, 12:55
- Forum: Rollend materieel
- Onderwerp: Arriva Limburg Flirt 3 repaint v1.1
- Reacties: 3
- Weergaves: 534
Re: Arriva Limburg Flirt 3 repaint v1.1
No, the entire train will be rebuilt and updated to the current version of ChrisTrains Flirt3. Unfortunately, we haven't had time to update it yet, as other projects have a slightly higher priority at the moment. On top of that, it is not advisable to use the repaint at this stage, which is why the ...
- 31 mei 2026, 18:17
- Forum: Routes
- Onderwerp: 't Oosten van België
- Reacties: 85
- Weergaves: 6391
Re: 't Oosten van België
moest een 0 achter, klein foutje 
