Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1704
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 851 keren
Ontvangen waarderingen: 1788 keren

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Bericht door Rubku_NL »

Heb even wat onderzocht maar in v1 zitten idd geen _ND:
SKTRAINS_AMMS_80.exe 15-03-2023 23:02

maar ik heb ook een versie met _ND maar geen idee waar ik die ook alweer van heb.

Ondertussen ben ik het even veder aan het uitzoeken en ben ik met het SK team aan he bespreken hoe het nu zit.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1704
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 851 keren
Ontvangen waarderingen: 1788 keren

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Bericht door Rubku_NL »

Het probleem is bekend, en heb ik de scenario maker gevraagd om het aan te passen.
Voor nu is het beste om hem zelf een te vervangen.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

kph
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 apr 2020, 12:16
6
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 28 keren

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Bericht door kph »

Ok, duidelijk :face_with_monocle: , Rob, dank voor de moeite. :clap:
Deze gebruikers waarderen kph voor dit bericht:
Rubku_NL

Gebruikersavatar
jan366
Berichten: 40
Lid geworden op: 22 mei 2020, 18:29
6
Locatie: Antwerpen
Gegeven waarderingen: 14 keren
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Bericht door jan366 »

Rubku_NL schreef:
04 jun 2026, 13:48
het enige wat ik me kan bedenken dat je mogelijk een update heb gemist, liep er zelf laatst ook tegen aan.

alles wat in het ander pakket zit begint namelijk met:
SKtrains\AM_MS80\RailVehicles\AM80_NL
Zijn er dan ergens update's van SKTrains te vinden??
Want ik heb alles van hem maar nooit een update gezien.

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 1704
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
6
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 851 keren
Ontvangen waarderingen: 1788 keren

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Bericht door Rubku_NL »

Ja en nee, sommige adonis hebben updates gehad door de jaren heen.
Deze kan je gewoon downloaden in je account waar je het heb gekocht.
Mocht dit bij SKTrains zelf zijn dan staan daar versie nummers bij.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

flightguy
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 okt 2021, 12:42
4
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Bericht door flightguy »

NordOstseeBahn schreef:
20 mei 2026, 21:52
Rubku_NL schreef:
20 mei 2026, 18:09

(I11 werkt zowat het zelfde maar moet je eerst de lok zelf starten en dan terug naar de cabine)
When I tested it, the HLE13 does start up from the I11, but not the HLE18
that is bc the i11 doesn't comunicate properly whith the hle18 so you neet to start up the 18 from the cab facing the coaches once started you can go to you'r I11 cab

mstsrail.nl
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 apr 2020, 20:15
6
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 22 keren

Re: Vragentopic voor rollend materiaal van SKTrains

Bericht door mstsrail.nl »

edwinaartse schreef:
20 mei 2026, 18:03
Wynne schreef:
20 mei 2026, 15:28

2:
Wel vind ik het materieel van SKTrains lastig te bedienen, onduidelijke readme' s en weinig verdere info.
Ik weet dat er op dit forum diverse mensen zitten die redelijk handig zijn en wel eens filmpjes opnemen. Wellicht kunnen er een paar filmpjes van het opstarten van de SKtrains meuk online gezet worden? :blush:

Mvgr, Wynne
Die treinen van SK-trains komen nu echt tot hun recht want we hebben nu eindelijk een mooie goede Belgische route in Wallonie waar ze nu eindelijk ingezet kunnen worden. Toch moet ik ook bekennen dat het helemaal met je eens bent Wynne dat het een grote teleurstelling is omdat goede handleidingen ontbreken, en dat is toch wel een tegenvaller.

Ik heb van de week SKTRAINS Full pack gekocht. Van alle treinen was er 1 add on die vroeg om een licentie sleutel die niet meegeleverd werd in het pakket, (De SNCB I11) ook dat stelt me teleur. Maar van geen enkele loco of trein die in het pakket zaten geen één fatsoenlijke gebruiksaanwijzing over hoe je de loc moet opbouwen, hoe moet je de beveiligingen als TBL, Memor of ERCTS moet instellen.

Die paar Youtube filmpjes kan ik ook niet volgen. In één van de beschikbare filmpjes zit geen geluid bij en de maker niet verteld hoe je stap voor stap een loc opbouwt ed. En is er ook nog één filmpje in het Frans waar ik geen snars van begrijp. Dat is wel jammer. Ik hoop ook dat er iemand is die daar meer kennis van heeft een een paar turtuals kan maken. En hoop dat er voor elk materieel van SK Trains ooit eens een fatsoenlijke gebruiksaanwijzing verschijnt.

Nou ik wil hier toch even op in haken.
er zit bij een aantal wel een handleiding en aan aantal niet,
ik heb SKtrains hier over geinformeerd
op Trainsim2017.nl staan de op dit moment beschikbare handleidingen.

ik vindt het niet meer aan de orde dat er te veel negatieve aandacht wordt los gelaten......
stel je vraag aan de support of aan admin at mstsrail punt nl

als ik niet voldoende informatie bezit zal ik altijd de vraag doorspelen aan SKTrains
en het antwoord terug koppelen.

heb je geen serialcode ontvangen laat het me weten deze zou namelijk gewoon mee geleverd moeten worden bij de aanschaf
echter wel in een apart deel van je account even zoeken......

Terug naar “Rollend materieel”