Ontwikkeling SM'90 "Railhopper"

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
ChronicalCae
5
Gegeven waarderingen: 63 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Re: Ontwikkeling SM'90 "Railhopper"

Bericht door ChronicalCae »

Ik kan je alvast vertellen dat dat hem niet word.
Aspirant machinist op het STC.
Soundmodder en beheerder van DEC in mijn vrije tijd.

suzanne01
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Bericht door suzanne01 »

Want?

ChronicalCae
5
Gegeven waarderingen: 63 keren
Ontvangen waarderingen: 46 keren

Bericht door ChronicalCae »

Er is nog een hoop te doen.

Het hele onderstel, passengerview, interieur en andere kleine functies.

Dus dit jaar komt hij niet meer uit.
Deze gebruikers waarderen ChronicalCae voor dit bericht:
HondekopER
Aspirant machinist op het STC.
Soundmodder en beheerder van DEC in mijn vrije tijd.

suzanne01
3

Bericht door suzanne01 »

Dan wachten we rustig af….zal vast goed komen.

mkasthijs
5
Gegeven waarderingen: 2209 keren
Ontvangen waarderingen: 2093 keren

Bericht door mkasthijs »

Wel gaaf om te horen dat er nog aan wordt gewerkt :D
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1

Dwarsligger
5
Gegeven waarderingen: 120 keren
Ontvangen waarderingen: 734 keren

Bericht door Dwarsligger »

Dit jaar gaat hem inderdaad niet meer worden. Mijn website is ook zwaar gedateerd. Ik zal dan toch maar eens uitleg geven.

De eerste keer in 2025 dat ik ook maar iets deed wat met TS te maken heeft, was oktober. Rond de jaarwisseling was ik na een aantal akkefietjes de simulator forum scene even helemaal zat. Dus heb ik me in 2025 meer op een van mijn andere hobby's gestort, waar de vrijgeestigheid van die fora een zeer welkome afwisseling was. Ik mocht daar vieze woorden zeggen en kon een meningsverschil hebben zonder ruzie te krijgen! Was te gek!

Uiteindelijk ging TS dan toch weer kriebelen. Maar eens een rondje rijden. Keertje een stukje aan een route gebouwd, weer een klein beetje werk aan een paar objectjes gedaan, alle routes en treinen geupdate, dat was toch ook wel leuk. En mijn jaar-lange sabatical had ook voordelen. Ik heb nou ervaring met mensen als 3d-objecten en ben ook qua programmeren veel verder gekomen, om nog maar te zwijgen over hoe handig het is dat je nu met AI een foto vanuit een heel ander perspectief kan renderen!

Maar toen keek ik weer eens hier. Ik zag een gesprek tussen 2 bekende gebruikers, allebei redelijke mensen, en ze probeerden elkaar te helpen, maar dit werd een heel gediscuzeur van meer dan 1 pagina. "Oh nee, dit heb ik niet gemist", dacht ik. Twee weken heb ik nagedacht of ik hier voorzichtig eens een bericht in dit topic zou posten. En toen zag ik deze post, en bracht het lot me dan tóch weer hier. Alhoewel ik nooit meer zo'n kletskous als vroeger zal worden, als ik zakelijk en afstandelijk blijf en het praatje voortaan achterwege laat, en als de mods zo vriendelijk zouden willen zijn het te vermelden als ze iets modereren, wie weet kan ik hier binnenkort wel weer eens sporadisch een update'je delen.

En wat nou dan, qua datum? Pff, weetikveel... Tijdgebrek is nog steeds een dingetje, dus zelfs als ik er vanuit ga dat ik in januari gelijk al mijn aandacht op TS stort (wat niet zal gebeuren) wordt het echt niet voor de zomer. Schuif die herfst/winter 2025 datum zo maar een jaar op. En dan is er nog iets... Eigenlijk vind ik de metro toch ook wel tijd worden, als ik dan toch weer een comeback maak...

Maar als de buitenkant wat meer af is en een paar fatsoenlijke draaistellen heeft, wil ik wel een keer een betaversietje online gooien!
Deze gebruikers waarderen Dwarsligger voor dit bericht (totaal 13):
RobertF68MarklinKcalk_04peerklotamkasthijsNielsjuh007danielxdanielHondekopERRoyAccelerat en 3 andere gebruikers

suzanne01
3

Bericht door suzanne01 »

Dank voor je uitgebreide toelichting en verhaal.

Neem de tijd die je nodig hebt en we hopen dat je eens een beta online wilt zetten, maar geen haast.
We waarderen sowieso wat je doet. ;)

Terug naar “Rollend materieel”