Het had mij ook wel geholpen als je een screen had laten zien van hoe het er bij jou uitziet . Bij mij ziet het cabine uitzicht er zo uit wat dus heel anders is dan bij jou.
Misschien ligt het aan jouw settings? Bij mij als hieronder
Vraag maar zo wat, maar voor je de nieuwe versie had geïnstalleerd heb je toen de eerdere versie verwijderd?
Zo ja dan kan het daar iig niet aan liggen, zo niet doe dat alsnog en probeer dat eens opnieuw met de laatste.
Ik denk dat het probleem toch aan de instellingen van jouw sim of pc ligt. Berttrain heeft een video op youtube (van een oudere versie) waar de cabview is zoals deze moet zijn.
Ja, het moet toch echt in jou TSC instelling gezocht worden, als je nu de balk van "Field of view" terug schuift bij wijze van bijna begin, dan zit je met de neus tegen het raam aan.
Kortom schuif het balkje (wat) naar het begin, opslaan, afsluiten en start het spel weer en kijk ....
In veel gevallen is het de schuif voluit maar in dit geval niet, d.w.z. heb je die vol dan zit je idd een eind terug t.o.v. het raam.
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Ik kan me niet herinneren of ik de field of view zelf ooit heb aangepast, maar omdat het in de video van Bert normaal is denk ik dat dit de standaard instelling is.
Ja Marc zoals gezegd die schuif doet het hem, geef je die een stap vanaf het begin dan zoom je alles als het ware in en andersom dus uit.
Zie knipsel met een stap, dan zie je dit vanuit de Cab:
Edit/
Hoe het verder zit met het Cab gebeuren weet ik ff niet qua camera en/of blueprint gegevens en dit per Cab kan verschillen van providers?
De oplossing van Marklin was het. De schuif "Field of view" stond helemaal naar rechts. Voluit dus. Deze nu op default gezet en het ziet er een stuk beter uit.
Maar ik zou ook wel willen weten hoe het verder zit met het Cab gebeuren qua camera en/of blueprint gegevens
Hartelijk dank allemaal.