Protos

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Plaats reactie
Treinfan
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2020, 08:38
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Protos

Bericht door Treinfan »

Hallo
Op de valleilijn Ede-Wageningen naar Amersfoort rijdt een trein van het merk Protos. Een trein met een robuuste uitstraling. Ik zie hier op de site ook wel een miniatuur ervan maar kan de trein verder nergens vinden voor trainsimulator. Iemand suggesties? Groetjes.
Afbeelding

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 359 keren

Re: Protos

Bericht door RemkoH »

Hallo Treinfan,

Ja het zou inderdaad leuk zijn wanneer de Protos voor TS20xx zou bestaan maar helaas.
Een trein voor de game maken doe je iet zomaar. Daar gaat vele uren research, 3D modellering en scripting in zitten.
En de enige plek in de wereld waar de Protos rijdt is op de Valleilijn.
De markt is dus veel te klein voor een developer om in te springen.
Persoonlijk zou ik het ook geweldig vinden als deze trein gemaakt zou worden, maar het zal bij een droom blijven.
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


tieske05
Berichten: 78
Lid geworden op: 05 apr 2020, 14:54
3
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: Protos

Bericht door tieske05 »

Ik wil wel een poging wagen maar ik weet totaal niet hoe je een trein moet maken

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Protos

Bericht door Marklin »

Treinfan schreef:
06 apr 2020, 05:52
Op de valleilijn Ede-Wageningen naar Amersfoort rijdt een trein van het merk Protos. Een trein met een robuuste uitstraling...
tieske05 schreef:
13 jun 2020, 14:00
Ik wil wel een poging wagen maar ik weet totaal niet hoe je een trein moet maken
RemkoH schreef:
06 apr 2020, 08:14
En de enige plek in de wereld waar de Protos rijdt is op de Valleilijn.
De markt is dus veel te klein voor een developer om in te springen.
Persoonlijk zou ik het ook geweldig vinden als deze trein gemaakt zou worden, maar het zal bij een droom blijven.
Voor een ieder geld dat er hoop is en een droom mogelijk werkelijkheid word, zie/lees het Topic geopend door de prof in treinen maken, en wel Chris :sunglasses:

En tieske05, zelf maken zou ik niet aan beginnen, maar je zou ons een groot plezier doen om foto's te gaan maken van de Protos die je zelf ook nodig zou hebben om hette kunnen maken. :stuck_out_tongue:
Lees daarvoor de topic van Chris.
Afbeelding

Prettige reis

NielsB_
Berichten: 256
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:07
3
Gegeven waarderingen: 611 keren
Ontvangen waarderingen: 961 keren

Re: Protos

Bericht door NielsB_ »

@Marklin

Ik denk dat je Chris z'n topic niet helemaal begrijpt, Chris is van plan de Valleilijn FLIRT na te maken, niet de Protos. Dit is natuurlijk minder werk dan een volledig nieuwe trein maar vergt nog steeds wat meer werk dan een 'normale' repaint omdat deze (en de blauwnet FLIRT) flink afwijken van de al beschikbare FLIRT liveries

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Protos

Bericht door Marklin »

Nja wat jij zegt likt mij achteraf logischer dan een geheel nieuw (Protos) treinstel, oftewel dan heb ik het wellicht bij het verkeerde eind. :upside_down:
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Rollend materieel”