Repaints van MarkA

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Repaints van MarkA

Bericht door MarkA »

Jullie kennen me mogelijk van de Krammerdijks Deltaland route, maar zo nu dan maak ik ook wel eens iets wat niet specifiek is voor mijn route :stuck_out_tongue:

Sinds een tijdje ben ik me ook zo nu en dan gaan bezig houden met repainten, initieel uitsluitend objecten (met toestemming) voor eigen gebruik maar tegenwoordig ook wel eens treinen. De eerste repaint welke ik nu daadwerkelijk goed genoeg vind om uit te brengen is de zwarte ICNG welke het afgelopen jaar zijn rondjes in Nederland heeft gemaakt.

Het volgende is aan deze repaint aangepast t.o.v. het origineel van Chris:
- Geheel gewijzigde zwarte kleurstelling.
- Deels afgekuisde UIC nummers.
- Het verwijderen van passagiers onder alle omstandigheden: Het is immers een testlivery welke altijd zonder passagiers heeft gereden.

Veel plezier met deze repaint :sunglasses:

Download de repaint hier
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht (totaal 10):
ClipmeneernlFrisonDaanCrosswaydavid_meyer30DanielRob JansenDeNederlandseTreinKoplopermauTfNLDEdanielxdaniel
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Re: Repaints van MarkA

Bericht door MarkA »

Samen met het DCR-team ben ik bezig geweest met een fictieve 'Dam tot Dijk' repaint om voornamelijk te gebruiken op de fictieve routes.
Deze kleurstelling was er al eerder voor de ICRMh rijtuigen maar is nu ook beschikbaar voor de ICNG. Meerdere (fictieve) routebouwers hebben input geleverd voor het eindproduct wat het extra leuk maakte om deze repaint te realsieren.

Om het voor de community daarnaast zo eenvoudig mogelijk te maken content te installeren heb ik daarnaast besloten om mijn zwarte ICNG repaint in één gezamenlijke installer te bundelen samen met deze Dam Tot Dijk versie alsmede enkele repaints gemaakt door het DCR team zelf.

Wederom veel plezier met deze update :sunglasses:

Download de repaints hier
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht (totaal 2):
RoyLouke1968
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Plaats reactie

Terug naar “Rollend materieel”