Stadler BMU WINK Arriva

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 apr 2020, 16:22
3
Gegeven waarderingen: 92 keren
Ontvangen waarderingen: 125 keren

Re: Stadler BMU WINK Arriva

Bericht door Patrick »

Die uitval ritten zijn nog maar voor 2 week. Tevens gaan ze zich voorbereiden op groningen stadskanaal, en zodat er genoeg treinen zijn in de ochtend die er niet zijn op dit moment. Dus de 8 winks komen nog wel en de 4 waterstof lints zijn ook nog altijd gepland. Dus binnen 5 jaar komen er dus nog 12 nieuwe treinen, mogelijk dat de oudste gtws, 301 302 303 nog weg gaan.
Afbeelding

Routebouwer NONLv6.5
[DEC] Stadler WINK Pack V2.0 developer

Patrick F.

tieske05
Berichten: 78
Lid geworden op: 05 apr 2020, 14:54
3
Gegeven waarderingen: 10 keren
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Re: Stadler BMU WINK Arriva

Bericht door tieske05 »

Patrick schreef:
11 mei 2022, 21:39
Die uitval ritten zijn nog maar voor 2 week. Tevens gaan ze zich voorbereiden op groningen stadskanaal, en zodat er genoeg treinen zijn in de ochtend die er niet zijn op dit moment. Dus de 8 winks komen nog wel en de 4 waterstof lints zijn ook nog altijd gepland. Dus binnen 5 jaar komen er dus nog 12 nieuwe treinen, mogelijk dat de oudste gtws, 301 302 303 nog weg gaan.
Waarom zou je de oudste GTWs wegdoen als je ze net gerefit hebt? Is dat dan niet gewoon weggegooid geld?

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: Stadler BMU WINK Arriva

Bericht door Aeolus »

Naast de al genoemde bug met het ATB geluid dat ik niet hoor, kom ik ook tot de conclusie dat als je kop maakt, hij de frontseinen/sluitseinen niet aanpast, en je dus met rode lampen aan de voorkant blijft rijden.

Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 118
Lid geworden op: 04 apr 2020, 16:22
3
Gegeven waarderingen: 92 keren
Ontvangen waarderingen: 125 keren

Re: Stadler BMU WINK Arriva

Bericht door Patrick »

Yup heb ik inderdaad gehoord. Ik ga vanaf volgende week vrijdag weer bezig. Ik heb het op dit moment even iets te druk.
Deze gebruikers waarderen Patrick voor dit bericht:
Aeolus
Afbeelding

Routebouwer NONLv6.5
[DEC] Stadler WINK Pack V2.0 developer

Patrick F.

Plaats reactie

Terug naar “Rollend materieel”