Niet alles van treinstel is zichtbaar

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Plaats reactie
BenKuijpers
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jul 2020, 17:16
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Niet alles van treinstel is zichtbaar

Bericht door BenKuijpers »

Ik heb voor de route 'Köln Airport Link' het scenariopakket '[RM_] RB 26 Scenario Pack 01' en natuurlijk alle benodigde addons gedownload. Voor de Suwex versie van de CT Flirt3 is van Rail-sim.de de '[JTF] |V2| Stadler Flirt3 CFL' nodig. Helaas is deze versie in Part 3 van het pakket maar gedeeltelijk zichtbaar (zie foto). Ik heb de bijbehorende ReadMe goed gelezen en zoals beschreven uitgevoerd. Blijkbaar is een .GeoPcDx niet gekopieerd, toch?
Wat heb ik fout gedaan of over het hoofd gezien? Dank je wel alvast voor een reactie.
Groet, Ben.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Niet alles van treinstel is zichtbaar

Bericht door Frison »

Wat doe je verkeerd? Niet goed gelezen en of gedaan wat er in de handleiding staat. :wink:

Ik heb net zelf even deze flirt geinstalleerd en heb geen problemen ondervonden. Er zijn echter wel een paar kopieer handelingen noodzakelijk en daar schort ook jouw plaatje aan. Ergens heb je iets overgeslagen of op de verkeerde plaats gekopieerd.

Er staan in totaal een 3-tal verschillende handelingen beschreven, dus kijk die nog eens na zou ik zeggen.
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

BenKuijpers
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jul 2020, 17:16
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Niet alles van treinstel is zichtbaar

Bericht door BenKuijpers »

Hallo Frison,
Ik waardeer je reactie maar maak uit de manier waarop je reageert, op dat je geïrriteerd bent. Ik ben niet iemand die zomaar iets roept. De installatie heb ik wel 3 keer overgedaan en ook de ReadMe, met de 3 verschillende handelingen, zoals beschreven telkens uitgevoerd!!

Wat wel opvallend was, is dat bij de installatie via de .rwp met Utilities een foutmelding verscheen. Vervolgens heb ik de .rwp geopend en de Assets-map gekopieerd naar Railworks.

Zou jij zo vriendelijk willen zijn om de inhoud van mijn map Version CFL 2 (zie hierna) te vergelijken met die van jou?
'NS DestBoards.bin, NS DestBoards.GeoPcDx, NS Flirt3 C.GeoPcDx, NS Flirt3 C2200.bin en NS Flirt3 numbers C2200.dcsv'.
Dank je wel voor je reactie.
Groet, Ben.

BenKuijpers
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jul 2020, 17:16
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Niet alles van treinstel is zichtbaar

Bericht door BenKuijpers »

Hallo Frison,
Je hebt groot gelijk geïrriteerd te zijn, deze wijsneus heeft inderdaad een verkeerde kopieer-actie gedaan en te snel gereageerd op jou reactie.
Sorry, sorry en nogmaals sorry!!
Ik hoop dat je mij vergeeft!
Groet, Ben.

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Niet alles van treinstel is zichtbaar

Bericht door Frison »

Nou, irritatie is een groot woord, dat haal ik ook niet direct uit mijn reactie, maar meer mijn ongeduld richting re-painters en consorten. :halo:
Waarom? Omdat het voor een leek, of niet direct computer vaardige gebruiker, een warboel is die simpel te voorkomen is, als de genoemde re-painters de moeite zouden nemen even een batch- of script bestandje te maken wat de bewuste kopieer handeling voor zijn rekening zou nemen. :loveit:

Daarnaast is het altijd weer verwonderlijk dat er eerst gewezen wordt naar gebreken in bestanden in plaats van nogmaals alles eens goed op een rijtje te zetten en te controleren, maar dat went wel. :joy:

Maar ja, jij bent er uit, dus succes met rijden. :wink:

[edit]

Nog even dit: je krijgt gratis en voor niets een lekkere puinhoop in je route editor wat betreft decals enz. in je materiaal lijst :nauseated_face:
Ik heb terstond deze flut re-paint weer verwijderd dus. :wink:

[/edit]
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

BenKuijpers
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jul 2020, 17:16
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: Niet alles van treinstel is zichtbaar

Bericht door BenKuijpers »

Dank je wel voor deze reactie.
Groet, Ben.

Plaats reactie

Terug naar “Rollend materieel”