Dutch-classics, iemand?

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Dutch-classics, iemand?

Bericht door Marklin »

Koplopermau schreef:
26 mar 2023, 14:51
Er staat geen key aan jouw e-mail geregistreerd.
Ja, maar naar welk e-mail adres moet de Key gestuurd worden?, k_j_k had immers 2 e-mail adressen gebruikt vanaf hetzelfde IP adres neem ik aan wat in het eerste bericht geschreven staat.
Het zal er wellicht niets mee te maken kunnen hebben, maar toch ... :thinking:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Dutch-classics, iemand?

Bericht door Frison »

Ja Teun het is gewoon een waardeloze partij om zaken mee doen, de geleverde objecten zijn bijna niet te gebruiken, en dan ook mog eens zeer slechte communicatieve vaardigheden?

En dan ook nog een reactie die kant nog wal raakt, om te :nauseated_face:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
IPanto
Berichten: 44
Lid geworden op: 26 apr 2022, 08:59
1
Locatie: Moordrecht / Almere
Gegeven waarderingen: 12 keren
Ontvangen waarderingen: 10 keren
Contacteer:

Re: Dutch-classics, iemand?

Bericht door IPanto »

Wel een mooie Hondekop Marc. Word hij ook gratis of gaat het geld kosten?
Hallo daar ik ben Isaac ik maak rare combi's van treinen in Railworks.

Zoals een ICNG + Flirt gemixt en ook nog een DDZ + Jettrain als duwkracht op de HSL zuid.

Ga ook naar https://treinenbouwplaten.jouwweb.nl/ voor leuke treinen om te maken.

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 300
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 110 keren
Ontvangen waarderingen: 267 keren
Contacteer:

Re: Dutch-classics, iemand?

Bericht door Koplopermau »

Marklin schreef:
26 mar 2023, 15:47
Koplopermau schreef:
26 mar 2023, 14:51
Er staat geen key aan jouw e-mail geregistreerd.
Ja, maar naar welk e-mail adres moet de Key gestuurd worden?, k_j_k had immers 2 e-mail adressen gebruikt vanaf hetzelfde IP adres neem ik aan wat in het eerste bericht geschreven staat.
Voor zover ik kan lezen heeft Kjk geprobeerd een iDeal link aan te vragen. Deze worden dan handmatig door DC verstuurd. Hij heeft de link echter nooit ontvangen, omdat de iDeal link nooit verstuurd is, noch de trein kunnen kopen omdat hij geen PayPal wil gebruiken.

Je kan eventueel op een beurs bij HCC nog vragen of ze een DVD voor je hebben, daar liggen de add-ons van DC ook vaak bij. HCC is meestal te vinden op Houten en de grotere modelspoorbeurs, meer info op hun eigen website.

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

kph
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 apr 2020, 12:16
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 14 keren

Re: Dutch-classics, iemand?

Bericht door kph »

De HCC!trainsim is inderdaad regelmatig bij spoorgerelateerde evenementen aanwezig. Echter, daar hebben we alleen onze eigen add-ons mee en niet meer add-ons van derde partijen. Het is heel vervelend voor k_j_k dat hij slechte ervaringen heeft met DC. Het Dutchsims forum wil daar (terecht) geen partij in zijn. Hetzelfde geldt voor de HCC.

met vriendelijke groet,
Kees, in dit geval als secretaris van de HCC!trainsim.

Gebruikersavatar
quint12311
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 okt 2021, 13:25
2
Locatie: Ede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Dutch-classics, iemand?

Bericht door quint12311 »

Ik heb een vraagje wie heeft er zo n dvd gekocht
, krijg je dan een wachtwoord via de mail hoeveel keer kan je dat gebruiken , soms installeer ik treinen , repaints of routes en dan gaat er weer wat verkeerd , kan je alles weer opnieuw alles installeren , heb ook een mailtje gedaan naar dutch classics maar geen gehoor in de mail.
Hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden.

Mvg edwin

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 90 keren
Ontvangen waarderingen: 487 keren
Contacteer:

Re: Dutch-classics, iemand?

Bericht door KerAp »

Je kan je serienummer als ik het me goed herinner 2 keer gebruiken, en daarna kan je 2 keer per mail verzoeken om hem te reactiveren. Dit betekent dat je in totaal je serienummer 6 keer kan gebruiken voor je de trein opnieuw moet kopen. En ja, dat is inderdaad een beetje belachelijk. Volgens mij zou je dat ook makkelijk juridisch aan kunnen vechten als je je verveelt.

Maar het beste kan je na de installatie gelijk even een kopie van de geïnstalleerde bestanden (en die staan niet alleen in de assets map!) maken, zodat je niet bij elke fout de installer hoeft te draaien.

Heb het recent een keer moeten doen, en had binnen een paar dagen antwoord, overigens. Ook op een support vraag had ik met een paar dagen antwoord, dus antwoord krijgen KAN iig gebeuren, om ook de vraag van de topic starter te beantwoorden... :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Rollend materieel”