NS 6513 ex SS 613 en FINCH Tram Locomotief inclusief NS en NTM Rijtuigen.

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Plaats reactie
Stoom_Machinist
Berichten: 49
Lid geworden op: 13 apr 2020, 22:38
4
Gegeven waarderingen: 116 keren
Ontvangen waarderingen: 39 keren

NS 6513 ex SS 613 en FINCH Tram Locomotief inclusief NS en NTM Rijtuigen.

Bericht door Stoom_Machinist »

Ik ben zojuist in ontdekking gekomen een freeware Locomotieven en Rijtuigen van WaysideWorks [ WW ]: https://waysideworks.jimdofree.com/locomotives/

Deze locomotieven zijn erg uitgebreid en geavanceerd en voorzien van volledige Stoom simulatie.
Ik heb vandaag de Locomotief in mijn eigen route gereden en die van Spoorlijnen Zuid Limburg waarbij ik de Scenario heb aangepast en de locomoteven heb vervangen voor de SS 613 met bijhorende rijtuigen.
Je kan kiezen uit Vaciuum geremde locomotief voor de gereden trams, of Lucht beremde locomotief in de latere uitvoeringen, ook heb je 1 versie met alleen een handrem.
Dit is een erg mooie aanvulling voor het Nederlands materieel park en zeker op Stoomlocomotieven ontbreken er nog heel wat, zoals de NS 3700 series [ niet die van Wilbur slechte kwaliteit ] de NS 1800 de NS 2100 en zo kan ik wel even doorgaan, gelukkig hebben we de Jeeps en de Longmoors al wel om mee te rijden van VictorieWorks.

Afbeelding

Wordt tijd dat ik weer eens verder ga met mijn route...... :face_with_monocle: :tools: :flag_nl:
Stoom_Machinist schreef:
25 jul 2021, 18:22
Station en omgeving Middelburg:

viewtopic.php?p=8362#p8362

De route wordt al aardig aangekleed, over een tijdje zal ik een video van maken.
Deze gebruikers waarderen Stoom_Machinist voor dit bericht (totaal 4):
RoyLouke1968MarklinTreinspotter

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2182 keren

Re: NS 6513 ex SS 613 en FINCH Tram Locomotief inclusief NS en NTM Rijtuigen.

Bericht door Marklin »

Via bovenstaande link was/is de SS Grote Groene (SS 326) sinds 1 jan 24 te downloaden.
Een must voor de stoom liefhebbers. :hugging:

Zie hier een impressie:


En kijk/lees vanaf hier de Bron waar de bouw van de SS 623 begonnen is en eventuele reacties kwijt kunt. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Rollend materieel”