NS ICRm van Marc D

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Rail-EU_Nederland
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 nov 2022, 16:37
1
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

NS ICRm van Marc D

Bericht door Rail-EU_Nederland »

Waar zijn de ICRm stuurstand en de Intercity/benelux rijtuigen gebleven, gaan ze nog ooit nog online komen?

Gebruikersavatar
GekIdee
Teamlid
Berichten: 347
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:50
4
Locatie: Den Haag
Gegeven waarderingen: 24 keren
Ontvangen waarderingen: 28 keren

Re: NS ICRm van Marc D

Bericht door GekIdee »

Die zijn nergens meer te downloaden.

Het is niet bekend of ze nog online zullen gaan komen.
Deze gebruikers waarderen GekIdee voor dit bericht (totaal 2):
NielsB_Accelerat

Gebruikersavatar
Marc D.
Berichten: 290
Lid geworden op: 06 jul 2020, 22:00
3
Gegeven waarderingen: 177 keren
Ontvangen waarderingen: 1231 keren

Re: NS ICRm van Marc D

Bericht door Marc D. »

Rail-EU_Nederland schreef:
23 jan 2024, 17:52
Waar zijn de ICRm stuurstand en de Intercity/benelux rijtuigen gebleven, gaan ze nog ooit nog online komen?
Ik blijf maar nieuwe berichten en pm's zien met vragen over de ICR(m)s dat ik nog maar een keer uitleg geef.

De reden van offline halen was om meerdere redenen. Eigenlijk was Mijn ICR(m) pakket nog niet klaar toen ChrisTrains met de aankondiging van zijn NS Traxx 186 en ICRmh rijtuigen kwam. Dat bracht mij tot een vervroegde uitgave waarin nog geen geluid in verwerkt was en dit op kritiek stuitte.

Ook de onderlinge communicatie tussen de stuurstanden en de locomotieven was niet optimaal en verdiende meer aandacht. Ik heb hier in de afgelopen jaren heel wat tijd aan besteed tot op het punt dat ik geen ICR en Lua scriptng meer kon zien. Recentelijk ben ik er na wat info van KerAp en voorbeelden gevonden op RailUnion nog mee bezig geweest maar dat bracht ook niet het gewenste resultaat.

Het heeft bij mij ook niet zoveel prioriteit meer omdat:
- de ICR ook verkrijgbaar is/was van fopix3d, Quinzeedied plus repaintpack, X_shooter3D plus repaint, Wilbur Graphics, Christrains plus DCR BR186 + ICR Repaint Pack en [DEC] NS ICR(m) Pack
- er een payware Belgische reeks 11-12 en 21-27 van sktrains beschikbaar is
- er een sterk (in bediening) verbeterd NS 1800 pakket met veel repaints voor de Railtraction versie beschikbaar is
- er een (in beleving) verbeterd NS 1700/1800 pakket beschikbaar is

Ik hoop dat het nu duidelijk is en dat er geen nieuwe topics meer worden gestart of pm's binnen komen.
Deze gebruikers waarderen Marc D. voor dit bericht (totaal 11):
MarklinMilko80Rubku_NLrabby62DanielTheLaRichejoeybongers1997RobertF68Royldjtje en een andere gebruiker

Terug naar “Rollend materieel”