Update:
- Alle ICR-namen en preload-namen zijn gewijzigd met (186) erin, ter voorbereiding op het aankomende ChrisTrains NS ICR-pakket dat (ICR) zal bevatten.
DCR Reisezug pack1 (3DZUG-NJ1) v1.0 is nu beschikbaar!
Dit pakket bevat 4 repaints van verschillende rijtuigen uit het Nightjet 1 Pack van 3DZUG, zoals deze worden gebruikt door de ÖBB, České dráhy en CityNightLine.
Dit pakket bevat alle ICR(m) repaints die eerder in het DCR BR186 + ICRmh repaint pakket waren opgenomen, met uitzondering van de ICRm-versie zelf. Het pakket is uitgebreid met een bestuurbare Benelux Bs en een ICR Bkd rijtuig.
In de volgende release zullen enkele nieuwe versies worden toegevoegd, inclusief de DEC-versies.
Ik heb in een PM aan Marc D gevraagd of hij het plan had om een repaint te maken op het correcte stuurstandrijtuig. Zijn antwoord was helaas negatief en laat die repaints over aan de trainsim gemeenschap. Nu is mijn vraag of het misschien bij DCR in de planning staat?
Wat je precies je vraag.
Als de vraag is of er nog meer repaints van de ICR komen, ja.
Op het moment zijn we bezig met nog best veel versie, zeer binnenkort komt er sowieso een Weatherd en NSlab versie.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!
Maar we hebben de Fyra toch al op beide versies van Chris?
Of bedoel je een derde pakket gebaseerd op dat van MarcD?
Daar hebben we helaas ook geen plannen voor, aangezien het tot nu toe nog niet is gebruikt in scenario's en het is makkelijker voor ons om het op de ChrisTrains te maken ook om dat we daar al veel extra zaken voor hebben zo als bvb extra layers voor de textures, denk aan shadows en uitleidingen .
Als we dit op bvb die van MarcD of dat geld ook voor DTG en veel andere, zal alles zeer flat worden en details missen.
Ik heb echter wel ander goed nieuws: we zijn momenteel bezig met het ombouwen van de ChrisTrains-stuurwagen naar een nauwkeurigere BNL-versie, denk aan nieuwe 3D elementen.
Dit zal niet in de komende update worden opgenomen, maar in de update daarna, waarin de hele BNL qua details wordt herzien.
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht (totaal 3):