Trein lijkt al behoorlijk compleet te zijn!

Die ramen werkt bij niemand lijkt mij want dat filmpje heb je zeker gezien bij de loc van Marc D.Treinspotter schreef: ↑06 jun 2025, 13:43...Verder werken bij mij de ramen openen niet wat ik wel op de film zag...
Tof dat je dit uitgevogeld hebt, ik zal morgen een update eruitgooien die dit fixt!Marklin schreef: ↑06 jun 2025, 16:21Ach ja kan gebeuren.
Heb zojuist het koppelen even getest met 2 NS 600 en idd het lijkt wel een lammetje wat springt in de wei.
Oftewel het loopt niet echt soepel, volgens mij staat de koppeling ietwat te strak afgesteld.
Edit/
Ben eens aan het spieken geweest bij andere 3link screw koppelingen en daar staat het zo bij Maxforce:
<MaxForce d:type="sFloat32">3.40282E+038</MaxForce>
(bij de rest is het gelijk)
Maar bij ...\RailWorks\Assets\WW\NS600\RailVehicles\Couplings\3Link\Screw\3link_screw_coupling.bin staat dit op:
<MaxForce d:type="sFloat32">3.40282E+38</MaxForce>
Nu heb ik +38 gewijzigd naar +038 en dan lijkt het beter, zo niet perfect te werken.![]()
Kortom als je een beetje handig bent probeer dat eens.
Ps. dit is dus met 2 NS 600 locs, met wagons is het niet getest maar vermoed dat het ook werkt?
Edit2/
Met de GBS wagons van Chris werkt het ook goed:
Afbeelding
Zeker na de constatering van Treinspotter en de opmerking van Teun;
Er worden nu 2 verschillende uitvoeringen door elkaar gehaald en is mijn topic nu gekaapt door de WaysideWorks versie, mede door toedoen van moderatorsMarklin schreef: ↑06 jun 2025, 15:33Die ramen werkt bij niemand lijkt mij want dat filmpje heb je zeker gezien bij de loc van Marc D.Treinspotter schreef: ↑06 jun 2025, 13:43...Verder werken bij mij de ramen openen niet wat ik wel op de film zag...![]()