K-Trains BR193 ATB Mod

Hier vind je alle onderwerpen over rollend materieel die in aanbouw of uitgebracht zijn.
C0der
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

K-Trains BR193 ATB Mod

Bericht door C0der »

Dag forumleden,

Ik heb enige tijd geleden de K-Trains Vectron gekocht. Nu vind ik dat een best mooie loc. Het model is goed gedetaileerd en de meeste systemen zijn realistisch. Toch zijn er bepaalde onderdelen van deze loc echt vreselijk gemodelleerd. Met name dan de ATB. De dodeman doet het maar half en de ATB implementatie lijkt voor mij even snel in elkaar gezet. Voor de rest heeft de trein nog wel meer bugs, maar goed.

Ik heb deze loc lang geleden gekocht en had hoop dat de update het meeste had gefixt, maar dat was niet zo. Voor een loc waar ik toch wel even 30 euro voor heb betaald vind ik het dan ook ondermaats. Op Nederlandse routes is het gewoon geen leuke loc om mee te rijden, terwijl ie zo mooi kán zijn.

Ik heb dus de dev een paar keer gemaild hierover, maar die lijkt zn emails niet te lezen. Afgelopen weken ben ik daarom begonnen met het reconstrueren van de engine script en ben ik er mee aan de haal gegaan en ik heb nu een realistische en werkende ATB implementatie erin gekregen.

Hij is nog niet af maar hier alvast een screenshot.

Afbeelding

Is hier interesse in? Want dan zal ik m uploaden zodra die klaar is.

Mvg,
Deze gebruikers waarderen C0der voor dit bericht (totaal 2):
mkasthijsBradjuh

mkasthijs
6
Gegeven waarderingen: 2338 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: K-Trains BR193 ATB Mod

Bericht door mkasthijs »

Als dit mag, zou ik het zeker doen
Een goede ATB is altijd welkom :D
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.1