Al lang geen update meer geweest?

Plaats hier alle onderwerpen die betrekking hebben op SimRail S.A.'s SimRail.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Paulvanuf
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 0

Al lang geen update meer geweest?

Bericht door Paulvanuf »

Al heel lang zijn er geen updates verschenen.
Nu ken ik zo'n situatie ook in xPlane met xAmbience, een weer addon. Die is al 4j in ontwikkeling met mooie plaatsjes en praatjes van de Russische ontwikkelaar. De €35 heb ik inmiddels afgeschreven ;).
Is Simrail net zoiets (aan het worden)?
Dat zou jammer zijn, want ik las toch wel waardering voor deze nieuwkomer...
Grz. Paul

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 113 keren
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: Al lang geen update meer geweest?

Bericht door Koplopermau »

Het SimRail development team heeft gezegd dat er in oktober nog een update gaat komen. Dus daar zul je op moeten wachten! De verwachting is aankomende donderdag, alhoewel het ook uitgesteld kan worden.

Verder was de laatste update best een grote met een compleet nieuwe dienstregeling en nog een aantal bugfixes en extra seinhuizen langs de lijn. Mijn inziens heeft de developer voldoende updates uitgebracht en een redelijk compleet product neergezet. Het feit dat men gratis de lijn naar Krakau erbij gaat bouwen vind ik lovenswaardig en ik denk dat je voor de prijs van SimRail een behoorlijk compleet pakket koopt. Als men het vergelijkt met wat DTG de gebruiker aanbiedt voor de prijs die je betaald denk ik dat je met SimRail behoorlijk goed zit.

Toen het spel voor het eerst uitkwam was het misschien nog niet geheel de prijs waardig, maar na eerdere updates zeg ik dat het voorlopig goed is zo. Na de grote update van Krakau, welke binnenkort verwacht wordt, waar ook twee nieuwe treinen in zitten (EN57 en een goederenloc) plus een nieuw stuk naar Krakau vanuit Katowice EN vanuit Warschau vind ik helemaal dat het in orde is met SimRail.

Extra routes zijn momenteel in aanbouw voor de USA en voor Duitsland. Andere landen zijn momenteel nog niet in ontwikkeling, of ik moet nieuwsberichten gemist hebben.

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Paulvanuf
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Al lang geen update meer geweest?

Bericht door Paulvanuf »

Ok. Dat van die laatste ‘Krakau’ etc update wist ik niet. Ik dacht gelezen te hebben dat men met een ‘grafische’ update bezig is. Men noemde een tijdvak van enkele weken afgelopen voorjaar… Vandaar mijn zorgen denk ik.
Donderdag hun nieuws afwachten dan maar.
Gr. Paul

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 113 keren
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: Al lang geen update meer geweest?

Bericht door Koplopermau »

Er zijn in het voorjaar ook vele updates geweest, voornamelijk kleine updates en extra seinposten. Het was een paar maanden standaard op donderdag update dag waarbij er dingen werden gefixt en toegevoegd. Dat is nu niet meer, maar het team heeft zeker updates gegeven. Deze kan je overigens teruglezen op Steam en op hun forum en Discord, waar ze regelmatig screenshots posten. Dus ja, al een tijd geen update meer geweest, maar er staat nog voldoende in de pijplijn. :smile:

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Paulvanuf
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 aug 2023, 19:54
Gegeven waarderingen: 4 keren
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Al lang geen update meer geweest?

Bericht door Paulvanuf »

Dat wilde ik wel geloven, maar ook geen tussentijdse berichten… Laatste dat ik las ging over ‘enkele weken’ en dat was in het voorjaar.
Ik wacht nog even denk ik.

Terug naar “SimRail”