SimRail - The Railway Simulator: Cargo Pack

Plaats hier alle onderwerpen die betrekking hebben op SimRail S.A.'s SimRail.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 660
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 465 keren
Ontvangen waarderingen: 768 keren

SimRail - The Railway Simulator: Cargo Pack

Bericht door Rubku_NL »

Afbeelding
De koning van de Poolse goederenlijnen, sterk als een stier - neem het roer over van de legendarische ET22 locomotief en rij zware goederentreinen met nieuwe wagons!

Afbeelding
De zware zesassige ET22 (201E) met een vermogen van 3000 kW en een gewicht van 120 ton is de meest geproduceerde serie elektrische locomotieven in Polen. Twee prototypen die in 1969 werden gemaakt, ondergingen talrijke tests, waarna in 1971 werd besloten om over te gaan tot de serieproductie van deze elektrische locomotief. Gedurende een periode van bijna 20 jaar werden 1184 machines geproduceerd voor Polen en 23 voor Marokko (1975-1976). Tot op de dag van vandaag rijden de meeste ET22 locomotieven voor PKP Cargo. Andere vervoerders hebben inmiddels ook een aantal lcomotieven overgenomen en hebben met succes duizenden tonnen goederen vervoerd in Polen, Tsjechië en Slowakije.

Afbeelding
Aan de ET22 locomotief "hangen" we speciale Falns 441V wagons, die tot 64 ton aan bulkmateriaal zoals steenkool kunnen vervoeren, en ketelwagens "Zas" en "Zaes", met een capaciteit tot 83.000 liter. Een tot de nok toe gevulde trein met een gewicht van meer dan 3000 ton kan met een snelheid van 100 km/u over de hoofdlijn rijden of zich beproeven op het vooruitstrevende Silezische traject vanaf de Staszic-mijn!

Afbeelding
ET22 en nieuwe singleplayer-missies zullen je vaardigheden op de proef stellen. Alleen de beste machinisten kunnen de steile klim van de Staszic-mijn en de vele snelheidsbeperkingen overwinnen en tegelijkertijd maar liefst 3000 ton vervoeren. Na het lossen keren de Falns-wagons terug naar de mijn met een maximale snelheid van wel 100 km/u!

Afbeelding
Kolen is niet het enige dat we vervoeren op het SimRail netwerk - The Railway Simulator Cargo Pack. Test je vaardigheden door wagons te vervoeren die gevuld zijn met benzine of dieselolie, maar pas op want dankzij uitgebreide fysieke simulaties wordt de beweging van de vloeistof in de 'vaten' zodanig beïnvloed dat het effect heeft op het gedrag van de trein!

Afbeelding
Nieuw in SimRail - The Railway Simulator: Cargo Pack is de werkende ET22 machinekamer!

DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Terug naar “SimRail”