Een extra temp map, waar alles nog een keer in staat, dus krijg je alles dubbel!
In de map temp zit dus doodleuk nogmaals alles wat in de assets map staat.

Let hier op, of stop met het maken van .exe bestanden!
Deze 'fout' heeft natuurlijk helemaal niks met het feit dat het om een .exe bestand gaat te maken. Ook in een RWP kunnen onnodige, verouderde of verkeerd geplaatste bestanden zitten. Iets wat in het verleden ook vaak zat is voorgekomen overigens.Frison schreef: ↑23 apr 2025, 18:38Maar om het probleem duidelijk te maken, (en ja ik blijf protesteren tegen .exe bestanden, er zit voor iedereen een prima installer bij RW en daarnaast bestaat er ook nog zoiets als unzip enz.) is recht toe recht aan het probleem aangeven vaak de beste oplossing. Helaas constateer ik met regelmaat in de aangeboden .exe bestanden, die ik overigens altijd als .zip behandel, dat er zaken niet helemaal kloppen, of overbodige bestanden worden aangeboden.
Tsja, als wij iets langer nodig hebben om bijv. een route te controleren op compleetheid qua assets ben jij eigenlijk altijd de eerste wie soms helemaal los kan gaan tegen het team dat iets controleren allemaal maar onzin is, te lang duurt en het alleen de verantwoordelijkheid van de auteur is.Maar goed, jij trekt het je persoonlijk aan terwijl het mij gewoon om het algemene download beheer gaat.
Lijkt mij inderdaad heel verstanding, want we zijn nu weer eenzelfde discussie aan het herhalen welke verschillende teamleden met jou al eerder heb gevoerd. We hebben als team nu eenmaal unaniem een andere mening/standpunt dan jij wat betreft wat een makkelijk download is en gaan elkaar naar meerdere vergelijkbare discussies over de jaren heen niet overtuigen. Uiteindelijk is het dan even flauw gezegd 'onze' site en nemen wij de beslissing qua uiteindelijk beleid hierin, en dat heb jij als gebruiker te accepteren als je er gebruikt van wilt maken.Wat mij betreft mag hier een slotje op, dus ......