Offtopic
Dit is niet aan jou gericht Kees maar wanneer word de route afgemaakt.
Omdat het fietspad abrupt eindigt bij pilaren wat naar mijn idee de nodige hoofdbrekens zal opleveren en nou niet echt reclame is en als eerste opvalt?
Ontopic
Site is bekend. Foto's kloppen niet qua formaat en is niet echt één geheel.
Misschien is een stukje bruikbaar maar daar moet ik nog naar kijken. In dit geval zijn donkere vlakken beter dan lichte want er moet een beetje contrast aanwezig zijn met de witte muren.
Wat er niet is, kan je niet zien
Wat je niet ziet, kan er wel zijn.
Mooi dat de site al bekend was, het zou zonde zijn als dat niet zo was en het erg bruikbaar was.
Als je een oudere opname datum kiest van de lucht foto is het gebouw wel weer een geheel.
Helaas is de kwaliteit dan wat minder.
Het is een heel mooi gebouw geworden zoals wij gewent zijn.
Ook hier staan de pilaren in het fietspad, mja het is alleen maar even zo geplaatst om er mee te pronken natuurlijk.
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
, maar wat ik echt zoek, is iets speciaals om te maken.
Even geen gebouw, winkel, enz. dus maar een bijzonder object wat je langs het spoor kan vinden. en nog niet beschikbaar is voor Railworks.
Dit object is zeker te weten nog niet beschikbaar en in dit Youtube Filmpje zag op ca. 23.00
Ps. zo maar een tussendoortje en niet gemaakt hoeft te worden hoor, dat moet kunnen toch?
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Nu beschikbaar op mijn Google Drive en later ook via ChrisTrains en DutchSims:
Station Hardinxveld Giessendam
Beter bekend als Kathy's restaurant.
Kan overal geplaatst worden dus en een handige routebouwer kan de ruimte voorzien van tafels, stoelen en verlichting want het is een pandje voorzien van een binnenwerk met glas.
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 8):