Er bestaat er nog één, te vinden hier: https://simtogether.com/files/file/741- ... sballfeld/ die heeft geen rand maar is niet kompleet en niet zo mooi

https://simtogether.com/files/category/ ... ts/page/3/ (scrol wat naar onderen met nog meer speelvelden zoals tennis enz.)
Je had ook de rijdende rechter op TV gekeken waar het onlangs over Diamantkoppalen ging?
Tsja, ik heb eerst gekeken naar de overkapping van het station en krijg gelijk een kleur van schaamte.Christian983 schreef: ↑10 apr 2022, 11:24Hopelijk was je weekje vakantie naar behoren ?![]()
Ik weet niet in hoeverre NSR_22 (degene die nu met Noord-West NL aan het rebuilden is) objecten aan je gevraagd heeft. Maar station Zaandam en omgeving heeft een flinke make over gehad in de afgelopen jaren. Misschien een idee om daar bepaalde objecten voor te maken ?
Ik kan natuurlijk alle delen los maken, maar als ik het goed begrijp, de kap in een eindstuk en een middenstuk, maar hoe zie je dat voor je? Een laag deel en een hoog deel, een breed of een smal stuk, kortom ik zie het nog niet helemaal helder.Koplopermau schreef: ↑11 apr 2022, 23:10Wellicht is nu het juiste moment, maar ik was nog op zoek naar een station voor Harderveld-Smilde. Ik wil namelijk het één en ander verbouwen aan het station, maar ik zou graag iets hebben wat mooi inzetbaar is, ook voor fictief. Ik vroeg het een tijdje terug al voor Wormerveer, maar nu vraag ik het (serieus deze keer) voor Zaandam: Zou je een variant kunnen maken met losse dakdelen? Een eindstuk en een middenstuk en de losse palen die je op het perron vind, zodat je zelf een overkapping kan maken ala lego? Het liefste rood zoals je hier al liet zien, alhoewel Zaandam tegenwoordig wit geschilderd is, zoals je kan zien in deze video:
Als je nog vragen hebt of foto's nodig hebt biedt ik me aan, ik kan relatief snel even naar Zaandam op en neer.![]()
Groet,
Koplopermau
Ja, dat is ook een ouwetje en wel uit 2016Patrick schreef: ↑12 apr 2022, 16:03Hey Frison, aangezien er toch niet zoveel op je To-Do lijst staat.
Misschien toch eens een idee om te kijken naar Groningen Noord?
Zitten hier en daar wat punten waarvan ik raar op kijk. Denk aan de ingang, glas tussen de pilaren en kleur.
Als je dit wel een leuk iets vind om te doen, raad ik aan om doormiddel van deze cabview (aangezien er weinig juiste foto's zijn/Je kan niet met google erkomen) eens te kijken wat er aangedaan kan worden. https://www.youtube.com/watch?v=rqEtn8Ew5v4&t=240s
Hoi Frison,
Ik kijk er naar na Groningen Noord.Koplopermau schreef: ↑12 apr 2022, 20:22Hoi Frison,
Ik heb nog niet in zoverre nagedacht inderdaad. Ik zat zelf te denken aan 4 delen:
- Een schuin aflopend dakdeel die je aan de zijkant kan plaatsen.
- Een vierkant deel van 5m bij 5m of 10m bij 10m wat je gemakkelijk kan schalen om de grootte te krijgen die je hebben wilt. Zodra je één deel hebt kan je natuurlijk gemakkelijk kopieren op de juiste hoogte.
- Een dakdeel (gewoon een betonnen plaat zeg maar) om de palen in het dak te verwerken.
- De palen met voet.
.....
Overdreven getekend, maar je snapt het denk ik. Ik laat het aan jou over, jij hebt vanuit de objectenkant natuurlijk meer kennis in het omsplitsen. De daksplinten waar jij het over hebt zijn me nooit opgevallen, maar die ook maar los, denk ik?![]()
Groet,
Koplopermau
Koplopermau schreef: ↑12 apr 2022, 20:22Ik heb nog niet in zoverre nagedacht inderdaad. Ik zat zelf te denken aan 4 delen:
Ik heb daar vanuit mijn kant ter zijne tijd ook wel interesse in/behoefte aan