Fantasie "schooltje"

(wegens het ontbreken van voldoende textures, wordt het "fantasie" maar de afmetingen kloppen met het echte complex)

Jou kennende zal het best een fantastische fantasie schooltje worden.
Bedankt Frits dat je desondanks, gezien een eerder Antwoord, mijn verzoekje hebt ingewilligd.
Ja geniet ervan, het begint zo kalm aan vakantietijd te worden.Dat wordt met een lege "To Do" lijst een lekker rustig teken weekje en dus tijd voor andere dingen.![]()
Ja, alles is mogelijk, maar ik mis momenteel even de lust om me er in te verdiepen. Na een week van lange dagen achter de rug te hebben als mede bestuurslid en vrijwilliger van de oudste fiets vierdaagse in Nederland, ben ik een beetje gesloopt zoals dat heet.Marklin schreef: ↑07 jul 2022, 16:43Frits, je eventuele vakantie of andere zaken zou ik niet willen verstoren, maar is een Plantsoenhekwerk als Loft t.z.t. soms een idee, of hebben we al zoiets dergelijks?![]()
Ja, dat was Hierzo waar GM ruim 1 1/2 jaar geleden een vraag had hoe die matten genoemd werden.
Dit is haast vanzelfsprekend want ik zou niets anders weten, ook gezien je plaatje, maar met Type C word zeker bedoeld "voor diverse afmetingen tussen de sporen"?