Zeg Frits,
Nu je ons toch zo lekker aan het repainten hebt gezet voor de richtingsborden.
Is het mogelijk een idee dat je ook van wat lege straatbordjes gaat maken die we kunnen repainten (bijvoorbeeld, kort, gemiddeld, lang)
En mogelijk ook wat lege plaatsnaambordjes als dit:
Dan kan men daar ook lekker repainten
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht:
Klopt, maar is wel een beetje zwaarder (wat helaas vaker het geval is met Sjef's objecten) denk dat het mede daarom niet veel gebruikt wordt. (niet negatief bedoeld, overigens)
Maar ik zeg altijd: laat dat je niet tegenhouden en doe gewoon wat je zelf wilt, we hebben wel meer objecten van verschillende bouwers.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!
Klopt, maar is wel een beetje zwaarder (wat helaas vaker het geval is met Sjef's objecten) denk dat het mede daarom niet veel gebruikt wordt. (niet negatief bedoeld, overigens)
Maar ik zeg altijd: laat dat je niet tegenhouden en doe gewoon wat je zelf wilt, we hebben wel meer objecten van verschillende bouwers.
Ik denk eerder dat het repainten de hobbyisten in het algemeen tegenhoudt om zijn kombord objecten te gebruiken.
Niet iedereen is immers ter zake kundig om te repainten. Ik beleef er in ieder geval plezier aan, en ik vind Sjef zijn plaatsnaamborden het een verrijking van mijn assortiment assets om mijn wereldje mee te bouwen.
Deze gebruikers waarderen Sikkenbaas voor dit bericht (totaal 6):
Wat een werk heb je weer gedaan zeg, bedankt voor de updates, ga kijken wat ik kan gebruiken voor mijn route, ligt nu wel beetje stil omdat mijn kids nu vakantie hebben, toppie weer thanx
Deze gebruikers waarderen gradjuh72 voor dit bericht:
Er staat een UPDATE voor: Hogeschool Saxion Deventer op mijn Google Drive. Niets spectaculairs in dit geval, dus wacht rustig op de komende pakket 5 update in komend weekend.
De LOD stond voor de ramen op 250 meter, wat over het algemeen vrij kort is, maar er is steeds weer een discussie gaande, wat moet nu wel en wat moet je nu niet snel laden.
In het verleden zette ik alles op 1000 meter, en dat werkt praktisch altijd. Slechts één keer (PSV Stadion) is er een verzoek geweest om de LOD aan te passen naar 2000 meter.
Later kreeg is steeds meer reacties van al dan niet professionele objectbouwers dat het onnodig is om een grote LOD te hanteren voor dit soort onderdelen. Vandaar dat ik da de laatste tijd steeds wat heb aangepast, maar niet altijd met een goed resultaat schijnbaar.
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 4):
Het betreft hier tijdelijke hekken en om die standaard in een route te plaatsen lijkt mij niet zinvol want dan gaan de werkzaamheden achter die schermen nooit gereed komen.
Ergo, dan moeten ze geplaatst worden in een scenario en ook dat zie ik niet gebeuren.
Tot slot zijn er al reeds diverse bouwhekken gemaakt en beschikbaar, dus .....