Frison objecten
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1546 keren
- Ontvangen waarderingen: 9053 keren
Re: Frison objecten
En wederom een UPDATE op mijn Google Drive voor: Station Holendrecht viaduct EN Station Holendrecht viaduct 2
Door wat kleine verschillen in de textures liep e.e.a. door elkaar, dat is hersteld.
Door wat kleine verschillen in de textures liep e.e.a. door elkaar, dat is hersteld.
-
- 5
Waar projecteer je die afbeelding op dan? Dit is toch niet in de editor van RW maar in een afbeelding programma o.i.d.?
Dit komt nergens voor en daarnaast, dat zwarte deel zit geen eens aan de texture, die is veel kleiner qua formaat.
Geen idee wat er bij jou aan de hand is.
zie ook de afbeelding van Marklin:
ext/dmzx/imageupload/img-files/229/a3e0 ... 2aee20.jpg

Dit komt nergens voor en daarnaast, dat zwarte deel zit geen eens aan de texture, die is veel kleiner qua formaat.
Geen idee wat er bij jou aan de hand is.
zie ook de afbeelding van Marklin:
ext/dmzx/imageupload/img-files/229/a3e0 ... 2aee20.jpg
-
- 4
- Gegeven waarderingen: 220 keren
- Ontvangen waarderingen: 107 keren
Je vroeg of de uitbouw klopte waarbij ik uitleg wat er verder is veranderd. Je snapte het blijkbaar niet wat ik bedoelde en dus stuur ik een foto van de hedendaagse situatie.
- Deze gebruikers waarderen Christian983 voor dit bericht:
- Frison
-
- 5
Ik begreep dus, dat jij dit te zien kreeg in RW.Christian983 schreef: ↑20 aug 2025, 19:35De uitbouw van de Johan Cruijff ArenA is best wel netjes. Het enige wat ontbreekt is dat alles daaronder zwart is geworden zeg maar. Geen idee of dat aan te passen is, anders is het gewoon roeien met de riemen die je hebt.

Maar het is dus in werkelijkheid zo geworden? Nou, misschien dat er in de toekomst nog eens een zwart gordijn bijkomt, maar voor nu is het mooi zat.

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2206 keren
- Ontvangen waarderingen: 333 keren
Ik zou het ook lekker zo laten. Dat überhaupt Frison als Feyenoord fan dit gemaakt heeft is toch al een prestatie opzich! 

- Deze gebruikers waarderen Wadlopertje voor dit bericht (totaal 2):
- Frison • Sikkenbaas
-
- 5
W.I.P.
Rob heeft mij de beschikking gegeven van zijn basis kap voor AMS Arena.
Deze heb ik gestript en op maat gemaakt, waarna de eerste kap voorzien is van glas, hout en dakbedekking.
Nog heel veel te doen aan dit wonderbaarlijke bouwsel.
[edit]
Na een ruime ochtend en middag, komt het juiste beeld van de kappen naar voren. Het is echter, ondanks gebruik van veel enkelzijdige vlakken, flink wat poly's tot nu toe: 1870 stuks en dan is de tweede kap nog niet helemaal gereed want daar moeten ook nog de hanenkammen (?) op.

[/edit]
Rob heeft mij de beschikking gegeven van zijn basis kap voor AMS Arena.
Deze heb ik gestript en op maat gemaakt, waarna de eerste kap voorzien is van glas, hout en dakbedekking.
Nog heel veel te doen aan dit wonderbaarlijke bouwsel.
[edit]
Na een ruime ochtend en middag, komt het juiste beeld van de kappen naar voren. Het is echter, ondanks gebruik van veel enkelzijdige vlakken, flink wat poly's tot nu toe: 1870 stuks en dan is de tweede kap nog niet helemaal gereed want daar moeten ook nog de hanenkammen (?) op.

[/edit]
- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 8):
- Marklin • Rob_zeeland • Kcalk_04 • Wadlopertje • Louke1968 • hanstreintje • verbo622 • rabby62
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2428 keren
- Ontvangen waarderingen: 2822 keren
Met de EDIT beelden ziet het er al stukken beter uit dan voorheen die ik meegekregen had, vooral de onderste met detail die is toegevoegd. 

- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
- Frison
-
- 5
De eerste beelden in het wild.

Het blijft een heel moeilijk ding om op het origineel te laten lijken en zeker als je geen overbodige poly's wil hebben. Er zal daarom veel aan ontbreken ben ik bang.
Tot nu toe is de kap gereed, en ben ik met de staanders bezig, maar daar is de juiste locate niet echt van bekend, alleen dat ze onder de langs spanten staan. Misschien is het verstandig om losse staanders te leveren? Ook de verschillende hoogte van al die staanders is onduidelijk dus dan wordt het er één of twee die geschaald kunnen worden of wat dieper in de grond zakken als alternatief.
Er zal veel van af hangen hoe de ruimte onder het viaduct er uit gaat zien en of daar voldoende ruimte is voor die hoge spanten.
We knoeien nog maar even verder.

Het blijft een heel moeilijk ding om op het origineel te laten lijken en zeker als je geen overbodige poly's wil hebben. Er zal daarom veel aan ontbreken ben ik bang.
Tot nu toe is de kap gereed, en ben ik met de staanders bezig, maar daar is de juiste locate niet echt van bekend, alleen dat ze onder de langs spanten staan. Misschien is het verstandig om losse staanders te leveren? Ook de verschillende hoogte van al die staanders is onduidelijk dus dan wordt het er één of twee die geschaald kunnen worden of wat dieper in de grond zakken als alternatief.
Er zal veel van af hangen hoe de ruimte onder het viaduct er uit gaat zien en of daar voldoende ruimte is voor die hoge spanten.
We knoeien nog maar even verder.

- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 7):
- denisJura • Rob_zeeland • rabby62 • Marklin • Kcalk_04 • Wadlopertje • Louke1968
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 229 keren
- Ontvangen waarderingen: 221 keren
De kap is enorm opgeknapt! Ik ben benieuwd hoe de bouw zich verder ontplooid tot een waardig Bijlmer station.
- Deze gebruikers waarderen Rob_zeeland voor dit bericht:
- Frison
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2428 keren
- Ontvangen waarderingen: 2822 keren
Ja Frits, op dit traject zijn veel objecten vrij lastig maar zover klaar ziet het er iig geweldig uit.
En met de verzonden test versie past het goed al moet er wel wat gewijzigd worden aan bv. het perron bij de staander zijde en breder moet.
Je bent al beginnend route zag ik wel maar hoe hoog heb je de overkapping geplant staan gezien vanuit het maaiveld?
Verder succes met de rest van het complexe geheel.

En met de verzonden test versie past het goed al moet er wel wat gewijzigd worden aan bv. het perron bij de staander zijde en breder moet.
Je bent al beginnend route zag ik wel maar hoe hoog heb je de overkapping geplant staan gezien vanuit het maaiveld?
Verder succes met de rest van het complexe geheel.

-
- 5
Inmiddels het viaduct van 200 meter, waarvan er 4 nodig zijn, gemaakt.

- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 4):
- rabby62 • Rob_zeeland • Marklin • Louke1968
-
- 5
Hoog genoeg om er treinen onderdoor te laten rijden.Marklin schreef: ↑22 aug 2025, 17:34Ja Frits, op dit traject zijn veel objecten vrij lastig maar zover klaar ziet het er iig geweldig uit.![]()
Verder succes met de rest van het complexe geheel.![]()

En de staanders staan niet op de perrons maar tussen de 4 viaducten.