En oa. bij dit soort situaties:

Nou, als ik me echt ga zitten vervelen, dan misschien, maar ik denk niet dat het iemand op zal vallen als er 4 in plaats van 5 lagen glas aanwezig zijn.Skymo schreef: ↑03 okt 2025, 15:51Mooi werk bij Duivendrecht! Leuk om te zien.
Even een verzoekje van mij, jij hebt de geluidscherm lofts bij Almere gemaakt die ik al veel heb gebruikt maar ik mis toch een variant.
De geluidschermen van jou hebben als hoogste variant 4 panelen om het maar zo te noemen. Ik zie in de realiteit bij Almere Oostvaarders ook een variant met 5 zoals hier aan de rechter kant:
.....
Zou je dit misschien een keertje willen toevoegen? Ik zou het best zelf willen maken maar aangezien er al 9 andere varianten in jou pakket zitten lijkt me dat meer logisch. Het heeft geen haast, andere projecten gaan voor uiteraard.
Dat is een fout in RW, een loft met losse objecten heeft altijd een donkerder eerste en laatste stuk. Vreemd, maar het is wel zo helaas.Edit: En de caps van deze lofts kloppen ook niet helemaal, misschien ook iets om naar te kijken maar goed dat is een veel grotere onderneming waar ik wel zonder kan
In ieder geval bedankt voor al je moeite
....