Dan klinkt interessant, daar gaan we de komende donkere dagen ons eens in verdiepen, Heren Bedankt!
Christrains scenery objects
-
- Berichten: 3483
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1952 keren
- Ontvangen waarderingen: 2209 keren
Re: Christrains scenery objects
-
- Moderator
- Berichten: 312
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Gegeven waarderingen: 114 keren
- Ontvangen waarderingen: 285 keren
Re: Christrains scenery objects
Om uit te proberen even twee stuks geplaatst op Zevenoord en ik moet zeggen, het geeft het station onmiddelijk een enorme boost. Prachtige toevoeging, Chris. Super bedankt aan jou en alle testers.
- Deze gebruikers waarderen Koplopermau voor dit bericht (totaal 2):
- Wadlopertje • ChrisTrains
-
- Berichten: 239
- Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
- 4
- Gegeven waarderingen: 98 keren
- Ontvangen waarderingen: 534 keren
Re: Christrains scenery objects
Ik had deze methode ook al een tijdje in mijn achterhoofd zitten, maar was altijd te lui om het daadwerkelijk uit te voeren. Tof dat ze er nou toch zijn!
"Als wat je gegeven is je niet aanstaat, maak dan zelf wat beters"
www.meteenteringgang.nl
www.meteenteringgang.nl
-
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 18 feb 2022, 18:43
- 2
- Gegeven waarderingen: 73 keren
- Ontvangen waarderingen: 40 keren
Re: Christrains scenery objects
Gaaf gemaakt zeg, wat een mooi werk van christtrains weer. Ik heb er al 1 in mijn eigen route toegevoegd. Hopelijk kan ik deze in begin 2024 uitbrengen.
Wel 1 vraag. ik had de cta op de station gezet en de informatie veranderd. Toen ik het weer veranderde bleef de cta hetzelfde tekst, dus geen verandering.
heb spel afgeloten. chache geleegd en opnieuw opgestart. dan komt pas de verandering door. is er hier een makkelijker manier voor ?
En ik hoop tegen de tijd van release dat ik mijn station namen er ook in kan gaan zetten.
Routebouwer van Searum Route v2
Wel 1 vraag. ik had de cta op de station gezet en de informatie veranderd. Toen ik het weer veranderde bleef de cta hetzelfde tekst, dus geen verandering.
heb spel afgeloten. chache geleegd en opnieuw opgestart. dan komt pas de verandering door. is er hier een makkelijker manier voor ?
En ik hoop tegen de tijd van release dat ik mijn station namen er ook in kan gaan zetten.
Routebouwer van Searum Route v2
Routebouwer van Route Searum
-
- Oprichter
- Berichten: 924
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Op vele plekken :)
- Gegeven waarderingen: 199 keren
- Ontvangen waarderingen: 272 keren
Re: Christrains scenery objects
Als je wijzigingen aanbrengt aan de CTA moet je wel even de route opnieuw inladen voordat je de veranderingen ziet.
Dit is niet te voorkomen helaas, maar als je de code generator van DutchDriver gebruikt bijvoorbeeld, weet je al wat erop staat en goed staat
Dit is niet te voorkomen helaas, maar als je de code generator van DutchDriver gebruikt bijvoorbeeld, weet je al wat erop staat en goed staat
- Deze gebruikers waarderen Rob Jansen voor dit bericht:
- ChrisTrains
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie
-
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 16:45
- 4
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 1004 keren
Re: Christrains scenery objects
v5.81 nu te vinden met een fix voor de z-fighting dat sommige gebruikers heeft gezien op de CTAs.
- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht (totaal 2):
- mkasthijs • Marklin
Ik ben hier om je geld te kosten. www.christrains.com
-
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
- 4
- Locatie: Apeldoorn
- Gegeven waarderingen: 1743 keren
- Ontvangen waarderingen: 1508 keren
Re: Christrains scenery objects
Allen,
Zojuist zijn wij erachter gekomen dat in een scenery update na eind mei de naam van een van de perrons van Chris is aangepast wat in je route problemen kan geven.
Ik heb even de kopie van de .xml info erbij gehaald.
Was
<BlueprintID>
<iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
<BlueprintSetID>
<iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
<Provider d:type="cDeltaString">ChrisTrains</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Scenery\Procedural\NS Platforms\PlatFillerGSmall.xml</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
</BlueprintID>
Nu
<BlueprintID>
<iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
<BlueprintSetID>
<iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
<Provider d:type="cDeltaString">ChrisTrains</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Scenery\Procedural\NS Platforms\NSPlatFillerSmallG.xml</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
</BlueprintID>
Zoals je ziet was het platform filler G small: PlatFillerGSmall.xml
En heet het nu: NSPlatFillerSmallG.xml
Wij waren hierdoor opeens al onze platform filler G small kwijt in de route.
Met TS Tools inmiddels hersteld.
Mocht jij ook deze opeens missen, weet je nu waardoor dat komt
Zojuist zijn wij erachter gekomen dat in een scenery update na eind mei de naam van een van de perrons van Chris is aangepast wat in je route problemen kan geven.
Ik heb even de kopie van de .xml info erbij gehaald.
Was
<BlueprintID>
<iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
<BlueprintSetID>
<iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
<Provider d:type="cDeltaString">ChrisTrains</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Scenery\Procedural\NS Platforms\PlatFillerGSmall.xml</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
</BlueprintID>
Nu
<BlueprintID>
<iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
<BlueprintSetID>
<iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
<Provider d:type="cDeltaString">ChrisTrains</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">Scenery\Procedural\NS Platforms\NSPlatFillerSmallG.xml</BlueprintID>
</iBlueprintLibrary-cAbsoluteBlueprintID>
</BlueprintID>
Zoals je ziet was het platform filler G small: PlatFillerGSmall.xml
En heet het nu: NSPlatFillerSmallG.xml
Wij waren hierdoor opeens al onze platform filler G small kwijt in de route.
Met TS Tools inmiddels hersteld.
Mocht jij ook deze opeens missen, weet je nu waardoor dat komt
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5
-
- Download Manager
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 474 keren
- Ontvangen waarderingen: 821 keren
Re: Christrains scenery objects
Dit zijn 2 verschillende perrons:
ChrisTrains\RailSimulator\Scenery\Procedural\NS Platforms\NSPlatFillerSmallG.bin (in-game: NS Platform Filler G Small)
ChrisTrains\RailSimulator\Scenery\Procedural\NS Platforms\PlatFillerGSmall.bin (eExcludeFromBrowserList)
De 2e is een versie die Leohearth gerepaint heeft en nu ook bij Chris in het pakket zit, en niet mee geplaatst kan worden.
Dus beide komen gewoon uit het pakket, dus je hoef ze niet perse te vervangen.
alleen als je iets aanpast kan je niks meer opnieuw plaatsen.
ChrisTrains\RailSimulator\Scenery\Procedural\NS Platforms\NSPlatFillerSmallG.bin (in-game: NS Platform Filler G Small)
ChrisTrains\RailSimulator\Scenery\Procedural\NS Platforms\PlatFillerGSmall.bin (eExcludeFromBrowserList)
De 2e is een versie die Leohearth gerepaint heeft en nu ook bij Chris in het pakket zit, en niet mee geplaatst kan worden.
Dus beide komen gewoon uit het pakket, dus je hoef ze niet perse te vervangen.
alleen als je iets aanpast kan je niks meer opnieuw plaatsen.
-
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
- 4
- Locatie: Apeldoorn
- Gegeven waarderingen: 1743 keren
- Ontvangen waarderingen: 1508 keren
Re: Christrains scenery objects
Dat is bijzonder Rob, want opeens was bij ons alles weg en niet meer zichtbaar
En dan het herstellen van dat perron dus wel. Hoe dat kan, geen idee.
Maar goed, het werkt nu goed
En dan het herstellen van dat perron dus wel. Hoe dat kan, geen idee.
Maar goed, het werkt nu goed
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5
-
- Download Manager
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 474 keren
- Ontvangen waarderingen: 821 keren
Re: Christrains scenery objects
Heb special voor je nog even v5.81 buiten TS geïnstalleerd en voor je nagekeken en ze zitten er toch echt in.
-
- Berichten: 941
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
- 4
- Locatie: Apeldoorn
- Gegeven waarderingen: 1743 keren
- Ontvangen waarderingen: 1508 keren
Re: Christrains scenery objects
Owja, inderdaad
Ik zie ze nu ook ja. Dan doet TS weer eens stom. Zeg het maar...
Maar dankjewel voor de info
Ik zie ze nu ook ja. Dan doet TS weer eens stom. Zeg het maar...
Maar dankjewel voor de info
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5
-
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 16:45
- 4
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 1004 keren
Re: Christrains scenery objects
Ah - ja - sorry. Tijdens de "grote perron update" had ik dit gedaan maar ik had vergeten deze te melden in de topic.
Maar het lijkt alsof je de routes nu heeft bijgewerkt.
Maar het lijkt alsof je de routes nu heeft bijgewerkt.
- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht:
- mkasthijs
Ik ben hier om je geld te kosten. www.christrains.com
-
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 16:45
- 4
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 1004 keren
Re: Christrains scenery objects
....... en v5.82 nu te vinden met een bugfix voor de CTAs waardoor perron 10a en 10b niet te zien waren. En ook 6 nieuwe perron types - O,O2,P,P2,Q en Q2.
Ik zal voor de volgende twee weken weg zijn op een zakenreis dus het zal nu een beetje stil zijn van mij
Ik zal voor de volgende twee weken weg zijn op een zakenreis dus het zal nu een beetje stil zijn van mij
- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht (totaal 4):
- Clipmeneernl • Patrick • mkasthijs • Marklin
Ik ben hier om je geld te kosten. www.christrains.com
-
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 16:45
- 4
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 1004 keren
Re: Christrains scenery objects
v5.84 nu te vinden op mijn site met een belangrijk fix voor de CTA scripts (die per ongeluk nog steeds in debug mode waren).
- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht (totaal 3):
- Marklin • mkasthijs • CalvinPigeon
Ik ben hier om je geld te kosten. www.christrains.com
-
- Berichten: 3483
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1952 keren
- Ontvangen waarderingen: 2209 keren
Re: Christrains scenery objects
Wat ook wel eens gezegd mag worden is dat het depot van Watergraafsmeer er binnen heel fraai uitziet mits er natuurlijk een z.g. tunnel hole decal is gebruikt.
Zie knipsel:
Zie knipsel:
- Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 3):
- ChrisTrains • Roy • Clipmeneernl
-
- Berichten: 131
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 16:45
- 4
- Gegeven waarderingen: 18 keren
- Ontvangen waarderingen: 1004 keren
Re: Christrains scenery objects
v5.85 nu te vinden met nieuwe wit/blauw exit signs.
- Deze gebruikers waarderen ChrisTrains voor dit bericht (totaal 7):
- Rubku_NL • Daniel • Marklin • MichaelO • mkasthijs • Wadlopertje • CalvinPigeon
Ik ben hier om je geld te kosten. www.christrains.com