Frison objecten

Hier vind je alle onderwerpen over objecten die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Wadlopertje
Berichten: 463
Lid geworden op: 06 apr 2020, 20:31
3
Gegeven waarderingen: 1758 keren
Ontvangen waarderingen: 239 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Wadlopertje »

Als ik zo vrij mag zijn ook even mee te denken hierin.
Persoonlijk snap ik best dat Edgar zijn sporen niet wil aanpassen als het station niet helemaal klopt. Het is soms een heel gedoe om daarna de boel wel weer kloppend te krijgen. Helemaal als je ziet wat voor prachtige route hij al heeft neergezet, dat is echt heel knap en om dan van je sporenplan af te wijken is dan best wel een groot ding.

Is het niet een geweldige uitdaging Frison om het station wat je gemaakt hebt nog mooier te maken? Je kan het station gewoon de naam Hoofddorp2022 geven toch?

Begrijp me niet verkeerd Frison maar als buitenstaander is het gewoon erg jammer dat zo'n fantastische objectenmaker als jij met zo'n geweldige route die Edgar bouwt het spaak loopt. Zie het als een uitdaging, maar je moet er natuurlijk wel zin in hebben. Je stelt ze al belangeloos beschikbaar wat al prachtig is!

Kortom, denk er eens over na (hopelijk wil je dat). Ik moet ook nog denken aan station Arnhem. Dat was ook een hels karwei maar moet je nu eens zien hoe mooi dat is geworden!

Hopelijk kan je een beetje input wel waarderen aangezien we er allemaal hier zijn om elkaar te helpen in onze hobby!
Deze gebruikers waarderen Wadlopertje voor dit bericht (totaal 5):
GertMeeringSjef61PjottrTrainboy199TheLaRiche

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Ik waardeer je input maar mijn standpunt is heel duidelijk. Ik ben er klaar mee. :wink:
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 2):
simonewerroWadlopertje
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Marklin »

Tsja ...., persoonlijk vind ik dat we blij mogen zijn dat Frison zoveel gemaakt heeft om ons te behagen.
En als het dan even niet helemaal klopt zoals wij routebouwers het graag zouden zien dan moet het in de route maar aangepast worden door ons als Frison dit niet ziet zitten en zijn goed recht is, jammer maar het zei zo.
En Station Arnhem wat genoemd is, dat moest ik ook aanpassen om het enigszins passend op de perrons te krijgen en hiermee ook wat spoor.
Kortom, in het leven is het geven en nemen, en zoals vaker voorbij is gekomen welk object het ook mag zijn we zijn vrij om het ja dan nee te gebruiken.
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 6):
FrisonsimonewerroWadlopertjemkasthijsHans WeverlingTheLaRiche
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Ja, en ook nu probeert hij weer om via een andere bouwer toch zijn zin te krijgen, maar ik heb ook daarvoor dus geen toestemming gegeven. Er gaat niemand aan de slag met mijn basis bestand.

Wat een gezeur! :angry:

Wordt het soms tijd om maar helemaal te stoppen, dat brengt rust tenminste. :thinking:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
eddie
Berichten: 72
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:02
3
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 28 keren
Ontvangen waarderingen: 484 keren

Re: Frison objecten

Bericht door eddie »

Wat dacht je dan dat ik ging doen? Janken en wachten tot jij het op magische wijze wel wilt doen.
Sorry Frison maar jij hebt duidelijk aangegeven het niet te willen doen dus dan vraag ik een andere objectenmaker of hij mij wilt helpen.
Wat is nu dan het probleem? Ik heb het gevoel dat je het niet wilt doen puur omdat je mij niet mag voor één of andere reden (wat ik nog steeds niet begrijp).
Ik heb mijn hele route geprobeerd te bouwen op niveau door het spoor layout ook netjes volgens de maps te behouden. En ik vind het niet chill om dan nu alles aan te passen op Hoofddorp om het te laten passen dus vroeg ik een andere objectenmaker om hulp. Nu belemmer je mij en hem met deze reactie. Dit vind ik gewoon jammer.
We proberen allebei wat te leveren aan deze community, jij via objecten en ik via een route. Dus deze 'ruzie' die we al lang hebben vind ik gewoon nergens op slaan. Ik denk dat jij je keuzes moet baseren op het belang van de community en niet omdat je mij niet mag.
Deze gebruikers waarderen eddie voor dit bericht (totaal 8):
Trainboy199MichaelOClipmeneernlSjef61kaasmasterGertMeeringPjottrTheLaRiche

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Marklin »

Hou mij ten goede en is iets tussen jou en objecten bouwers, maar omdat jij niet van het principe wil afstappen wat betreft aanpassen, in dit geval rond station Hoofddorp, moeten objecten bouwers maar zo vriendelijk zijn om even een heel nieuw station te bakken.
Het word tijd om je erin te verdiepen en zelf objecten te gaan maken, dan ben je van niemand meer afhankelijk ....
En heb je het eenmaal goed onder de knie dan kunnen wij bij jou aankloppen voor objecten mocht Frison ermee stoppen. :joy:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Frison
Afbeelding

Prettige reis

GertMeering
Berichten: 92
Lid geworden op: 06 apr 2020, 11:49
3
Gegeven waarderingen: 117 keren
Ontvangen waarderingen: 241 keren

Re: Frison objecten

Bericht door GertMeering »

Marklin schreef:
12 sep 2022, 13:49
Hou mij ten goede en is iets tussen jou en objecten bouwers, maar omdat jij niet van het principe wil afstappen wat betreft aanpassen, in dit geval rond station Hoofddorp, moeten objecten bouwers maar zo vriendelijk zijn om even een heel nieuw station te bakken.
Het word tijd om je erin te verdiepen en zelf objecten te gaan maken, dan ben je van niemand meer afhankelijk ....
En heb je het eenmaal goed onder de knie dan kunnen wij bij jou aankloppen voor objecten mocht Frison ermee stoppen. :joy:
Dat Frison weer eens komt met het ''dreigen'' van stoppen met het maken van objecten voor de zoveelste keer, komt jou niet zo goed uit Teun natuurlijk.
Jij bent afhankelijk van Frison betreft objecten voor je route, dus ik snap dat het woord ''kontjekruiper'' helemaal bij jou past.
Misschien moet jij het 3D proberen onder de knie te krijgen dan ben je ook niet zo afhankelijk van Frison.

Ik snap de reactie wel van Edgar, en wat is het probleem om een object aan te passen .. de tijd ?
Als Frison de ene naar de andere object weet te maken , dan zal er ook vast tijd zijn om het station iets aan te passen of misschien wel een betere te maken.

Maar goed, dat is mijn mening .. voor de rest heb ik er geen verstand van en dat wil ik ook graag zo houden..
Ik ben ook maar een simpele objectenbouwer.. :frowning:
Deze gebruikers waarderen GertMeering voor dit bericht (totaal 6):
PjottrTrainboy199Mart4102Sjef61eddieTheLaRiche

Gebruikersavatar
Pjottr
Berichten: 131
Lid geworden op: 04 apr 2020, 15:43
3
Locatie: Thuis
Gegeven waarderingen: 97 keren
Ontvangen waarderingen: 211 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Pjottr »

Marklin schreef:
12 sep 2022, 13:49
omdat jij niet van het principe wil afstappen wat betreft aanpassen
Het aanpassen van de ligging van de sporen om iets te laten passen vind ik wellicht de grootste grap hier. Zou niet moeten gebeuren, en als dat toch echt moet, dan moet het de uitzondering zijn en niet de regel.
Marklin schreef:
12 sep 2022, 13:49
moeten objecten bouwers maar zo vriendelijk zijn om even een heel nieuw station te bakken.
En de objectenbouwers moeten helemaal niets.

De objectenbouwer maakt de keuze om niet te helpen. Prima, dat is eenieders goedrecht. Vervolgens zoekt de routebouwer naar alternatieven, welke gevonden worden, en dan is het nog steeds niet goed. Daar klopt iets niet.

Ik krijg het idee dat het probleem voorkomt uit dat er andere objecten gebruikt van andere makers, als alternatief op een gegeven situatie. Objecten maken voor de routebouwer wilt ie niet, maar o-wee als iemand iets anders gebruikt dan dé Frison objecten...
Deze gebruikers waarderen Pjottr voor dit bericht (totaal 8):
Trainboy199GertMeeringSjef61MichaelOClipmeneernleddieDsanderTheLaRiche

Gebruikersavatar
Sjef61
Berichten: 118
Lid geworden op: 08 apr 2020, 20:26
3
Locatie: Rittenburg
Gegeven waarderingen: 227 keren
Ontvangen waarderingen: 118 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Sjef61 »

Ik zelf als assets maker zit er erg flexibele in.
Van mij mogen ze alle assets klonen en repainten en in sommige gevallen stel ik mijn bronbestanden beschikbaar aan andere assets bouwers om het aan te passen voor een route.

We doen het toch voor de TS20xx gemeenschap, tenminste ik wel

(Dat ik gestopt ben met NL assets maken voor andere route bouwers ligt aan het fijt dat ik druk bezig ben voor een grote Belgische route die we bouwen in TEAM verband, en dat maakt het leuk... SAMENWERKEN)
Deze gebruikers waarderen Sjef61 voor dit bericht (totaal 2):
GertMeeringPjottr

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

:nauseated_face:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Marklin »

GertMeering schreef:
12 sep 2022, 14:18
''kontjekruiper''
Whahaha, de gezelligheid stijgt ten top als Gert zich ermee gaat bemoeien met zijn kontjeskruiper wat niet eens goed gespeld is.
Maar Gert heeft wel wat op het gebied van dit soort uitdrukkingen, heb bij Simsamen het woord geil ook al eens voorbij zien komen, en nu dus dit weer.
Nou ik zie het meer als gebrek aan woorden als men dit soort uitdrukkingen plaats en is om te :cry: ,echt zielig hoor ....
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
RemkoH
Beheerder
Berichten: 569
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 169 keren
Ontvangen waarderingen: 360 keren

Re: Frison objecten

Bericht door RemkoH »

Kan een ieder hier (of waar dan ook op deze website) anderen gewoon in hun waarde laten?
Het lijkt wel een kindercrèche met een stel keyboard heroes in plaats van heren die al jaren veel voor de TS community betekend hebben.
Deze gebruikers waarderen RemkoH voor dit bericht (totaal 8):
SkylinesBuilderWadloper_BramMarklinFrisonRcA51mkasthijsWadlopertjeTheLaRiche
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op :upside_down:


Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Ja, en dan lees ik alle ziekelijke reacties, van mensen die je hier normaal niet ziet, maar er is een topic waar wat te rellen valt., dus laten we er ook eens wat neerkwakken. :rolling_eyes:

Kortom, niemand die hierboven een reactie heeft gegeven weet hoe de vork in de steel zit, laat dat duidelijk zijn. Ik heb ook geen enkele intentie om daar verder op in te gaan, maar neem van mij aan, dat ik er meerdere redenen voor heb om dit object niet te willen aanpassen of te verniewen, want dat laatste zou moeten gebeuren.

Ik daag iedereen uit, om duidelijk te maken waarom het bestaande object wel in meerdere routes gebruikt kan worden en nu ineens niet meer zou passen. Inderdaad, omdat de routebouwer het niet wil. :clap:

Ik ga daar ook niet meer op in. Ga lekker jullie gang wat mij betreft. Ik heb al aangegeven er klaar mee te zijn.
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
Marklin
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
MichaelO
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mei 2020, 15:57
3
Gegeven waarderingen: 423 keren
Ontvangen waarderingen: 392 keren

Re: Frison objecten

Bericht door MichaelO »

Frison schreef:
12 sep 2022, 17:58
Ik daag iedereen uit, om duidelijk te maken waarom het bestaande object wel in meerdere routes gebruikt kan worden en nu ineens niet meer zou passen.
Die uitdaging neem ik wel aan.
Het kan dat ik heb object gebruik, maar dat het zou passen is wel ver gezocht. De kap is recht, terwijl deze met de sporen mee hoort te buigen. Dit maakt inpassen vrijwel onmogelijk.

Kijkend richting Schiphol, van links naar rechts:
Afbeelding
De kap steekt veel te ver uit over het spoor. Op satelliet beelden lijkt de linkerkant van de kap een stuk slanker, en buigt dus mee met de sporen, zoals eerder aangegeven.
Afbeelding
Het gat tussen de middensporen is te breed, het ballast steekt uit buiten het hekwerk.
Afbeelding
Rechts valt het mee, maar ook hier hangt de overkapping over het spoor heen. Dit zorgt er voor dat de bovenleidingconstructie niet past:
Afbeelding
De bovenleiding gaat dwars door de kap heen, met als vergelijk een screenshot uit een cabinerit van dezelfde bovenleidingconstructie.
Hierbij kan je goed zien dat de kap te ver uitsteekt en te hoog is.

Deze laatste 2 dingen hebben niet echt met passen te maken, maar zijn wel 2 andere puntjes
Afbeelding
Er zit van boven een gat in het dak van 1 van de kappen, vanaf de onderkant bekeken speelt dit probleem niet.
Afbeelding
Het dak is wat te hoog, de portalen horen over de overkappingen heen te gaan, niet er dwars door heen.

Waarom ben ik hier nooit eerder mee gekomen? Ik rij hier met 130km/h langs, over de buitenste sporen, dan vallen deze dingen een stuk minder op. Ze zijn zeker wel opgevallen tijdens de bouw, maar vond het initieel nog niet nodig om er een melding van te maken, er zijn belangrijkere to-do's voor deze route.

Dit is verder geen betoog om het object alsnog aan te passen, slechts een acceptatie van je uitdaging. Dat je het object niet wil aanpassen is je goed recht. Ik laat het er dan ook verder bij.
Deze gebruikers waarderen MichaelO voor dit bericht (totaal 3):
FrisonKerApTheLaRiche

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 90 keren
Ontvangen waarderingen: 487 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door KerAp »

Zo, die moeten nodig eens kijken op vakantieveilingen...

Ik overweeg hierop te reageren met een serie tutorials die objectbouw makkelijk én leuk maakt... Onafhankelijk zijn is namelijk wel heel chill. Ik zou er niet aan moeten denken om afhankelijk te zijn.

Tot die tijd blijf ik hier ff zitten met mijn bak popcorn. DS vs ST in da house! :stuck_out_tongue:

Ik denk dat met het collectief aantal toetsenbord aanslagen en muisklikjes van alle gebruikers die hun energie aan dit topic verspild hebben al een aardige perronkap gebouwd had kunnen worden...
Deze gebruikers waarderen KerAp voor dit bericht (totaal 2):
WadlopertjeStoom_Machinist

Gebruikersavatar
Daniel
Moderator
Berichten: 247
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Twente
Gegeven waarderingen: 1046 keren
Ontvangen waarderingen: 1036 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Daniel »

Even een bericht vanuit het moderatie team van DutchSims,

Een discussie over objecten is prima, we hebben de discussie voor nu gelaten voor wat het is, maar voor niemand van het DutchSims team en ook het SimTogether team is het de bedoeling om op de manier welke nu gesuggereerd wordt een "DS vs ST" te creëren.

Er kan in dit topic dan ook inhoudelijk worden gereageerd op gemaakte objecten van Frison, voor andere discussies is een PM of praathoek een betere optie. Vanuit het team dan ook de vraag om bij het topic onderwerp te blijven en dergelijke uitlatingen achterwege te laten. Dit geldt overigens voor iedereen. We denken dat er inmiddels voldoende gezegd is en we sluiten dan nu ook de bovenstaande discussie, tenzij deze inhoudelijk en over de objecten (of eventuele aanpassingen) van Frison gaat. Op hierna geplaatste niet relevante berichten zal dan ook moderatie worden toegepast en dergelijke berichten worden verwijderd.

Laat duidelijk zijn dat wij hier trachten een platform te zijn waar iedereen zich welkom voelt en waar we rekening met elkaar houden. Een goed idee voor een ieder om dit in het achterhoofd te houden tijdens het plaatsen van een bericht/reactie.

Namens het moderatie team,

Danël
Deze gebruikers waarderen Daniel voor dit bericht (totaal 14):
MichaelOeddieWadlopertjeRemkoHSjef61FrisonDutchDriverKerApMarklinMilko80 en 4 andere gebruikers
Afbeelding

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

MichaelO schreef:
12 sep 2022, 18:56
Frison schreef:
12 sep 2022, 17:58
Ik daag iedereen uit, om duidelijk te maken waarom het bestaande object wel in meerdere routes gebruikt kan worden en nu ineens niet meer zou passen.
Die uitdaging neem ik wel aan.
Het kan dat ik heb object gebruik, maar dat het zou passen is wel ver gezocht. De kap is recht, terwijl deze met de sporen mee hoort te buigen. Dit maakt inpassen vrijwel onmogelijk.

Waarom ben ik hier nooit eerder mee gekomen? Ik rij hier met 130km/h langs, over de buitenste sporen, dan vallen deze dingen een stuk minder op. Ze zijn zeker wel opgevallen tijdens de bouw, maar vond het initieel nog niet nodig om er een melding van te maken, er zijn belangrijkere to-do's voor deze route.
........
Dit is verder geen betoog om het object alsnog aan te passen, slechts een acceptatie van je uitdaging. Dat je het object niet wil aanpassen is je goed recht. Ik laat het er dan ook verder bij.
Bedankt voor je reactie, en duidelijke afbeeldingen.
Het is alleen jammer dat er 7 jaar na release pas een goede reactie komt.

Zoals eerder aangegeven is dit station van ruim 26.000 polys gemaakt met de kennis van toen (!) totaal ongeschikt om aan te passen.
Volledige nieuwbouw is echt de beste oplossing, maar ja ..........
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
MichaelO
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mei 2020, 15:57
3
Gegeven waarderingen: 423 keren
Ontvangen waarderingen: 392 keren

Re: Frison objecten

Bericht door MichaelO »

Waarom het 7 jaar heeft geduurd kan ik wel (deels) verklaren:

In het sporenplan van Noordwest Nederland, waar Hoofddorp voor het eerst gebruikt werd, zitten een aantal zeer scherpe bogen, waardoor het station wel past. In de eerste versie van de HSL route werd het zelfde sporenplan van Noordwest Nederland gebruikt. Pas toen ik 2 jaar geleden het sporenplan van Hoofddorp opnieuw had aangelegd viel me op dat het station niet past met een realistischer sporenplan. Waarom ik er toen niet direct mee ben gekomen heb ik al eerder aangegeven.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Marklin »

Een andere avatar zie ik, zit daar nog een bepaalde gedachte achter of is het meer van 't is weer eens iets anders? :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Sebas1700
Berichten: 102
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:15
3
Gegeven waarderingen: 9 keren
Ontvangen waarderingen: 36 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Sebas1700 »

Kom dit nu pas tegen... Echt ongelooflijk dit. Is dit nou een serieus forum of een Twitch server vol kleuters. 🤨
Deze gebruikers waarderen Sebas1700 voor dit bericht (totaal 3):
MarklinTheLaRicheDsander

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Recent toegevoegd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 14):
MarklinDanielMilko80saurer580mkasthijsLouke1968MichaelOWadlopertjehanstreintjeMB1987 en 4 andere gebruikers
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Marklin »

Ja bedankt, had al het een en ander gevonden op je Google Drive. :stuck_out_tongue:
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: Frison objecten

Bericht door mkasthijs »

Je hebt ons super blij gemaakt Frits! :smile: :smile: :loveit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 11):
FrisonLouke1968MarklinWadlopertjeMichaelOMB1987sandertjeMilko80Andries33rabby62 en een andere gebruiker
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

NSR_22
Berichten: 77
Lid geworden op: 03 mei 2020, 22:20
3
Gegeven waarderingen: 5 keren
Ontvangen waarderingen: 255 keren

Re: Frison objecten

Bericht door NSR_22 »

Top Frits, mooi gemaakt! :loveit:
Deze gebruikers waarderen NSR_22 voor dit bericht:
Frison

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 13):
Milko80Louke1968MarklinWadlopertjerommy136mkasthijsAndries33Danielrabby62Treintje en 3 andere gebruikers
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Plaats reactie

Terug naar “Objecten”