Frison objecten

Hier vind je alle onderwerpen over objecten die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Hans Weverling
Berichten: 179
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
3
Gegeven waarderingen: 481 keren
Ontvangen waarderingen: 49 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Hans Weverling »

Beterschap Frits! 🙋‍♂️
Deze gebruikers waarderen Hans Weverling voor dit bericht:
Frison

petra1960
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 apr 2020, 21:34
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: Frison objecten

Bericht door petra1960 »

heel veel beter schap dat gauw weer op de been bent beterschap Frits dike kus van petra
Deze gebruikers waarderen petra1960 voor dit bericht:
Frison

simonewerro
Berichten: 164
Lid geworden op: 26 apr 2020, 14:15
3
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 73 keren

Re: Frison objecten

Bericht door simonewerro »

Ook van mij heel veel beterschap,

Erik
Deze gebruikers waarderen simonewerro voor dit bericht:
Frison

hanstreintje
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 apr 2020, 23:16
3
Gegeven waarderingen: 1073 keren
Ontvangen waarderingen: 15 keren

Re: Frison objecten

Bericht door hanstreintje »

Ook namens mij van harte beterschap.
Deze gebruikers waarderen hanstreintje voor dit bericht:
Frison

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Allen bedankt voor de beterschapwensen. :loveit:

Gatt inmiddels weer de goeie kant op, maar nog wel op bed. Dat zal nog wel een paar dagen duren, daarna pak ik de draad weer op. :wink:
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 5):
MarklinWadlopertjemkasthijshanstreintjeLouke1968
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

petra1960
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 apr 2020, 21:34
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: Frison objecten

Bericht door petra1960 »

goed om te horen Frits dat het beter gaat met je
Deze gebruikers waarderen petra1960 voor dit bericht:
Frison

Gebruikersavatar
mprins62
Berichten: 37
Lid geworden op: 05 apr 2020, 09:03
3
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 17 keren

Re: Frison objecten

Bericht door mprins62 »

Beterschap Frits,

groet,

Maarten
Deze gebruikers waarderen mprins62 voor dit bericht:
Frison

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Nu beschikbaar op mijn Google Drive en later ook via ChrisTrains en DutchSims:

Wachtruimte Busstation Heerenveen

Afbeelding

En de rest van Heerenveen? :thinking:

Die komt er niet. Er is nog geen behoefte aan, er is nog geen route die daar langs komt EN ik heb er even geen zin meer in om dat station te gaan maken. :blush:
Waarom dit deel wel? Omdat het al zo goed als gereed was en het zonde is om weg te gooien. Misschien is het bruikbaar in een fictieve route, je weet maar nooit.

En de toekomst, zit er wat aan te komen? :thinking:

Nee eigenlijk niet. Ik heb inmiddels aan alle verzoeken gevolg gegeven en ook hier ben ik de motivatie een beetje kwijt. Waarschijnlijk te veel nagedacht tijdens het ziek zijn, geen idee. Loop ik tegen iets aan wat ik zelf leuk vindt en ook nog bruikbaar is, dan gaat het zeker in productie.
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht (totaal 5):
mkasthijsLouke1968MarklinWadlopertjerabby62
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: Frison objecten

Bericht door mkasthijs »

Frison schreef:
04 sep 2022, 19:09
Nu beschikbaar op mijn Google Drive en later ook via ChrisTrains en DutchSims:

En de toekomst, zit er wat aan te komen? :thinking:

Nee eigenlijk niet. Ik heb inmiddels aan alle verzoeken gevolg gegeven en ook hier ben ik de motivatie een beetje kwijt. Waarschijnlijk te veel nagedacht tijdens het ziek zijn, geen idee. Loop ik tegen iets aan wat ik zelf leuk vindt en ook nog bruikbaar is, dan gaat het zeker in productie.
Bedoel je daarmee dat je stopt met de verzoekjes en alleen dingen gaat bouwen mocht je ze zelf tegen komen?
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Nee, dat is niet zo maar ik word wel steeds kritischer :halo:

Afgelopen maanden weer het nodige vervaardigd en dan hoor je niets meer.

Goedbedoelde adviezen gegeven en daar wordt dan niets mee gedaan, enz......
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
RcA51
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:28
3
Gegeven waarderingen: 107 keren
Ontvangen waarderingen: 27 keren

Re: Frison objecten

Bericht door RcA51 »

Het DUO gebouw Groningen valt niet onder 'aan alle verzoeken gevolg gegeven'? Maar wel onder de categorie 'de zee te hoog'? Jammer, maar ik kan me voorstellen dat dit een polybom zou zijn geworden en daarom van het lijstje is verwijderd. Afgezien daarvan kan ik me voorstellen dat je je even moet beraden op hoe nu verder en wat is wijsheid. 😉
Je spoort niet als je niet met treintjes speelt.

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: Frison objecten

Bericht door mkasthijs »

Kritisch zijn is altijd goed. :smile:
Mocht ik nog wat objecten nodig hebben zal ik je gewoon een PM sturen en dan kijk je zelf maar wat je ermee wilt of wat niet :) :halo:
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

RcA51 schreef:
04 sep 2022, 19:47
Het DUO gebouw Groningen valt niet onder 'aan alle verzoeken gevolg gegeven'? Maar wel onder de categorie 'de zee te hoog'? Jammer, maar ik kan me voorstellen dat dit een polybom zou zijn geworden en daarom van het lijstje is verwijderd. Afgezien daarvan kan ik me voorstellen dat je je even moet beraden op hoe nu verder en wat is wijsheid. 😉
Nou ik heb geen idee wat je hiermee wil zeggen, maar volgens mij heb ik inderdaad aan je laten weten dat het qua polys (ik mag dat woord van de experts niet meer gebruiken) een zinloos gebeuren zou worden. Maar waarom zou het nu ineens een zee te hoog zijn? :thinking:

En sinds wanneer bouw jij aan een route waar dit kantoortje bruikbaar zou zijn? :joy:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
RcA51
Berichten: 130
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:28
3
Gegeven waarderingen: 107 keren
Ontvangen waarderingen: 27 keren

Re: Frison objecten

Bericht door RcA51 »

Ik vraag dit niet als bouwer maar als enthousiast gebruiker van de NONL route. En ik kan niet bepalen of die zee te hoog is, dat deed je zelf. Dit gaat trouwens niet over een 'kantoortje'. Vergeet maar dat ik het ter sprake heb gebracht.
Je spoort niet als je niet met treintjes speelt.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Frison objecten

Bericht door Marklin »

Het enigste wat ik wil zeggen is dat je zo te merken aan de reacties enz. je weer redelijk bent opgeknapt na een weekje ziekbed en niet iedereen is gegeven op onze leeftijd, dat is voor nu het belangrijkste!
Voor de rest zien we wel wat de tijd voor ons in petto heeft, we kunnen gelukkig niet in de toekomst kijken ..... :wink:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht (totaal 2):
FrisonHans Weverling
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Weet je Teun, 1 van de reden dat ik steeds minder zin krijg in objecten bouw is het geneuzel wat je altijd achter je aan krijgt.

Zelfs een reactie op het in het verleden afgewezen
object krijgt nu weer een ondertoon als zou het een zee te hoog zijn. :rolling_eyes:
Sorry, maar van zulke reacties zakt mijn broek af.
Ik heb wel voor hetere vuren gestaan, zoal jij ook weet.
Daarnaast meent op simsam ook nog weer iemand aan de bel te moeten trekken als je iemand wil helpen. :nauseated_face:
Ik ben er even klaar mee en zal mijn negeerlijst maar weer eens aanvullen denk ik. :wink:
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
Marklin
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: Frison objecten

Bericht door mkasthijs »

Ik denk Frits dat je vooral moet proberen, en dat is lastig I know, om bij jezelf te blijven.
Je krijgt toch altijd commentaar op dingen.
Ik ben er zelf ook heel gevoelig voor dat zag je bij de release van NONL V5.0, hoe ik me liet lijden door negatieve reacties.
Niemand heeft er wat aan en vooral jezelf niet.

Sinds kort dit liedje leren kennen wat ik wel soms toepasselijk vindt op mezelf in dit soort situatie:
https://www.youtube.com/watch?v=FiMBqn0 ... =DinoMusic

Het is wel een feestnummertje, maar de inhoud klopt als een bus.
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 2):
FrisonMarklin
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 90 keren
Ontvangen waarderingen: 487 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door KerAp »

Gezellig hier weer. Wat het belangrijkste is, is dat het leuk blijft. Het is tenslotte een hobby.

Als mensen commentaar hebben op een object, kunnen ze bij mij gewoon lekker de boom in. Ze zijn niet verplicht het te downloaden of te gebruiken. Je doet gewoon wat je zelf leuk vind, en bent zo vriendelijk het te delen. That being said, volgens mij heb je ook teveel alleen maar voor anderen gewerkt de laatste tijd. Maak idd eerst eens iets wat je zelf enorm gaaf vind, dan zal je zien dat het plezier ook gauw weer terugkomt.

Ik persoonlijk vind je idd een beetje polyfoob (alhoewel ik dan weer een big spender zal zijn in jouw ogen), maar dat maakt helemaal niet uit. Ieder zijn eigen bouwstijl, en hoe die ook is, de eindgebruiker heeft het maar te accepteren. Opbouwende kritiek of vragen om een bepaald detail of functie is 1 ding, maar mensen die met een zaklamp en vergrootglas in de bek van een gegeven paard staan te staren moet je gewoon negeren, joh.

Dat je ze serieus neemt... :zipper_mouth:
Deze gebruikers waarderen KerAp voor dit bericht:
Frison

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

@KerAp

Ik wil toch nog even reageren op je "polyfoob" als je het niet erg vind. :blush:

Waarom hamer ik zo op Low-Poly? omdat ik zelf na een aantal jaren het nodige gemaakt heb aan objecten, een groot aantal objecten heb kunnen verlagen wat betreft aantallen poly's en ja, toen was er nog geen 32-bit versie van RW maar nu we 64-bit hebben is het eigenlijk nog net zo belangrijk.

Ik kom regelmatig situaties tegen waar de framerate op een bepaalde plaats in een route, als een kaartenhuis in elkaar zakt en dat terwijl ik best een prima PC gebruik. Gooien we dus alle remmen maar los, letten niet meer op Poly's en afmetingen van Textures, of te wel, de weg van de minste weerstand kiezen, dan zal later blijken dat veel gebruikers met een wat mindere PC in de problemen komen qua framerate.

En daarom maak ik me boos over de reacties van, naar ik aanneem ervaren (?) objectbouwers, die dan bleren: Poly's - "komt later wel". Ja, aan me hoela, zeker in een leer stadium kan je iemand nog prima uitleggen wat de bedoeling is, maar dan verwacht ik niet dit soort "komt later wel" reacties. :nauseated_face:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
KerAp
Berichten: 233
Lid geworden op: 12 mei 2020, 19:57
3
Gegeven waarderingen: 90 keren
Ontvangen waarderingen: 487 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door KerAp »

Hehe, natuurlijk kunnen we de discussie openen, pak de popcorn maar vast. Mijn mening komt erop neer dat poly's waar mogelijk zeker vermeden dienen te worden, maar ook niet geschuwd moeten worden waar ze nodig zijn. En dat is wat ik bedoelde met dat "polyfoob" (wat ik trouwens niet negatief bedoelde), ik vind persoonlijk dat jij poly's een beetje teveel schuwt, maar dat is mijn mening. Iedereen heeft een eigen mening, en als we die allemaal van elkaar respecteren, is er niks aan de hand.

Overigens ben ik wel van mening dat het makkelijker en handiger is om een poly later te verwijderen dan er alsnog een toe te voegen, maar dat kan een kwestie van gebruikte software zijn. Of het is weer zo'n gekke mening.

Maar nou we toch bezig zijn, iedereen heeft het altijd over poly's, maar er is natuurlijk veel meer in het spel. De resolutie van textures, het aantal textures, texture mapping, en zelfs hoe je dezelfde texture meerdere malen gebruikt, oefenen allemaal invloed uit. Als ik bijvoorbeeld 1 simpele texture 6 keer op een kubus plak, is het model zwaarder dan als ik de texture 1 keer over de hele kubus plak. (draw calls)

Daar moet ik soms met een gezonde smirk aan denken als ik iemand hoor huilen over poly's en diegene vervolgens betrap op bijvoorbeeld meer dan 1 4096x4096 texture in 1 model gebruiken.

Ik vind dat je elke poly moet kunnen verantwoorden. Als hij op wat voor manier dan ook meerwaarde heeft, moet je hem gewoon plaatsen, vind ik. Overbodige poly's ruim zelfs ik, gewoon op. En ik betrap mezelf erop dat ook ik steeds zuiniger ga bouwen, maar dat zal die 15 jaar ervaring (damn, de tijd gaat hard) wel zijn die eindelijk eens zijn neus laat zien. Alhoewel ik waarschijnlijk nog steeds vooral op het gebied van LOD's kansen laat liggen.

Maar boos maken moet je niet doen, joh. Lach erom, zeker als het komt uit de hoek van mensen die zelf niet eens een simpel huisje kunnen bouwen. Als ik me aan elke dwaas zou irriteren zou mijn werk een hel zijn. :wink: :joy:
Deze gebruikers waarderen KerAp voor dit bericht:
Frison

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 885
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
3
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1675 keren
Ontvangen waarderingen: 1343 keren

Re: Frison objecten

Bericht door mkasthijs »

Frison schreef:
05 sep 2022, 19:09
En daarom maak ik me boos over de reacties van, naar ik aanneem ervaren (?) objectbouwers, die dan bleren: Poly's - "komt later wel". Ja, aan me hoela, zeker in een leer stadium kan je iemand nog prima uitleggen wat de bedoeling is, maar dan verwacht ik niet dit soort "komt later wel" reacties. :nauseated_face:
Ik merk dat je heel erg boos en geprikkeld bent door wat er op SimSam is gebeurt in het topic. Ik heb het namelijk even gelezen en kwam de reacties tegen waar jij op doelt in je bericht.
Wat ik zie is dat Gert en jij een geheel andere manier van bouwen hebben en een heel andere denkwijze van nieuwe bouwers adviezen geven. Jij richt je vooral op de lage poly's, Gert heeft daar (wat ik eruit haal) een andere mening over. Jullie beide zullen allebei de beste bedoelingen hebben met de adviezen die jullie aan de nieuwe objecten bouwer geven.

De nieuwe bouwer moet nu denk ik zelf kiezen wat hij/zij wilt bouwen, op welke manier en met hoeveel poly's. Daar hebben wij als buitenstaanders niks over te zeggen, gezien het zijn/haar producten zijn.

Alleen wat ik persoonlijk jammer vind is dat Gert jouw mening/advies niet lijkt de respecteren en er tegenin gaat. Zo ontstaat er een onnodige discussie die denk ik voorkomen had kunnen worden, maar zo kijk ik erna.

Mijn advies zou zijn om gewoon lekker op je eigen objecten te focussen en te doen wat jij prettig vindt. En als andere daar problemen hebben, dan is dat hun probleem en niet die van jou. :wink:
Deze gebruikers waarderen mkasthijs voor dit bericht (totaal 10):
MarklinFrisonTjoeTjoeAndries33RobertF68Royrommy136rabby62MVVGamerTheLaRiche
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
eddie
Berichten: 72
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:02
3
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 28 keren
Ontvangen waarderingen: 484 keren

Re: Frison objecten

Bericht door eddie »

Beste Frison,

sinds de 1e release van mijn route ben ik meteen doorgegaan voor een volgende lijn (Leiden-Hoofddorp). Momenteel ben ik bezig met de spoortechnische kant (onder andere bvl, seinen en stations). Nu ben ik druk aan de gang bij Hoofddorp en stuit ik op een probleem: het station past niet. Ik heb de sporen exact op de google maps gebouwd en de hoogtes ook volgens onder andere AHN Viewer.
Zou het mogelijk zijn om het object van Hoofddorp aan te passen en op maat zodat deze goed in de route zou passen?
Voor maten kan je mij vragen, eventueel stuur ik het deel van Hoofddorp wat ik heb gebouwd naar je toe zodat je zelf ook kan experimenteren met het aanpassen van het station.

Gr Edgar

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Helaas, dat gaat niet gebeuren Edgar. Ik herinner me een zelfde situatie met Leiden CS, daar had je ook al eens problemen mee. Nu zijn er inmiddels verschillende versies van Leiden CS in omloop, tot verwarring van sommige starters. :face_with_monocle:

Om nu niet in een zelfde situatie te komen, het volgende:

- Het is een station uit 2015 met een hoog aantal Poly's (zou dus inderdaad wat aan gedaan moeten worden) Maar aanpassen en zorgen dat er niets verschuift qua "insertion point" is echter een crime en volledige nieuwbouw zou simpeler zijn, maar dat kan dus niet omdat het station meerdere malen in gebruik is en er geen andere versie bij moet komen. :loveit:

- Er zijn inmiddels meerdere routes waar het station zonder enige aanpassing of "schalen" vlekkeloos in is verwerkt, daar valt dus niet mee te rommelen.

- De volgende vraag van jou is dan ongetwijfeld Schiphol, en ja, daar kan ook best wat aan gebeuren maar er info is er niet en ook daar geldt voor dat het reeds meerdere malen in gebruik is.

Ik ben van mening dat jij als routebouwer meer mogelijkheden bezit om je sporen wat aan te passen zodat het wel zal passen. En anders zal je elders op zoek moeten gaan, zoals hierboven een mede collega al aan gaf, "Ze zijn niet verplicht het te downloaden of te gebruiken"

Ik snap ook niet dat je dat niet gewoon wil doen (zie opmerking over Leiden CS) Het blijft een semi simulator en alles qua sporen komt echt niet op een paar decimeter aan. :wink:

Lukt het je niet, overleg dan eens met de routebouwers die het wel is gelukt, en pas je aan zou ik zeggen.

Kortom ik ben er klaar mee en heb er eerlijk ook geen zin in momenteel. :halo:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
eddie
Berichten: 72
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:02
3
Locatie: Amsterdam
Gegeven waarderingen: 28 keren
Ontvangen waarderingen: 484 keren

Re: Frison objecten

Bericht door eddie »

Beste Frison,
Ik zal op jouw puntjes even een reactie doen.
- De opmerking van Leiden CS komt omdat jij niet objecten wou maken voor niet-gereleasde routes. Prima, daarvoor ben ik naar andere objectenmakers geweest en die hebben het wel kunnen fixen. Nu klopt het helemaal niet dat er meerdere versies zijn, via Chris is het nu 1 object geworden.
- Hier had ik al over nagedacht, er kan een 2e versie van Hoofddorp komen die wel correct is en dan kunnen routebouwers die Hoofddorp hebben aanpassen als ze dat willen volgens de google maps (dat zou qua sporenplan ook meteen realistischer zijn).
- Zoals hierboven, als er een 2e nieuwe versie komt van het station zou dat geen probleem moeten zijn met het overschrijven van de oude.
- Station Schiphol van jou klopt inderdaad ook niet volgens de ligging, maar daar ben ik al zelf bezig om het op te lossen omdat het toch allemaal tunnels zijn en niet een overkapping heeft of wat dan ook.

Ik doe zo min mogelijk afwijken van de google maps, waar nodig doe ik dat. Maar omdat dit een station wat van zichzelf al heel groot is zou dat een best groot probleem worden voor mij tenminste met de spoorligging. Daarom ga ik niet mijn sporen nu helemaal aanpassen op de versie die nu bestaat.

Prima dat je het niet wilt doen maar ik vind dit gewoon weer jammer. Na al die jaren dat ik geen objecten kon krijgen van je omdat mijn route niet gereleased was en je niet dacht dat ik zou releasen heb ik toch mijn 1e versie succesvol uitgebracht en nog is er niks veranderd. Jammer
Deze gebruikers waarderen eddie voor dit bericht:
TheLaRiche

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2811
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
3
Gegeven waarderingen: 1273 keren
Ontvangen waarderingen: 8091 keren
Contacteer:

Re: Frison objecten

Bericht door Frison »

Even een korte reactie, dan is het voor mij echt klaar. :halo:

Ik heb in het verleden ruim voldoende objecten voor je gemaakt, maar ik blijf niet eindeloos bezig. Duidelijk? Ook het gesteggel met Leiden CS" heeft zeker niet meegeholpen aan je verzoeken. Dat door mij gemaakte station wilde je ook al aangepast hebben naar jouw idee, net als nu met Hoofddorp.

Ik snap totaal je probleem met Hoofddorp niet. Ik heb ook nog even met Google naar het station gekeken, en zie totaal geen enkel probleem.

Dus nogmaals, pas gewoon je sporen aan (als dat al nodig mocht zijn) en overleg eens met de bouwers die het zonder problemen wel is gelukt. :wink:

Maar succes met het maken van een nieuwe variant, door wie dan ook zou ik zeggen.
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Plaats reactie

Terug naar “Objecten”