Pagina 65 van 144
Re: Frison objecten
Geplaatst: 24 nov 2021, 19:51
door Frison
Frison schreef: ↑24 nov 2021, 11:43
Hebben wij nog iemand in de buurt van Deventer, om wat plaatjes te schieten en het liefste volgens deze viewtopic.php?f=11&t=313 richtlijnen.
Voortgang, de rechtervleugel is gereed
Re: Frison objecten
Geplaatst: 24 nov 2021, 19:55
door NielsB_
De brug is inmiddels ook ingepast
Re: Frison objecten
Geplaatst: 25 nov 2021, 17:26
door Frison
Voortgang Deventer:
Zo, kom maar op met de benodigde info en foto's, dan zal dit "kasteel" van 2900 Poly's er prima uit gaan zien.
Re: Frison objecten
Geplaatst: 26 nov 2021, 16:50
door Frison
Re: Frison objecten
Geplaatst: 27 nov 2021, 20:03
door Frison
Na vandaag:
De zijvleugel is gereed.
Het object mag wel vaak gebruik gaan worden, anders is het zonden van alle tijd die er in is gaan zitten, en nog aan toegevoegd gaat worden.
Ook het aantal Polys begint te stijgen, want het is toch wel een complex gebouw.
Re: Frison objecten
Geplaatst: 27 nov 2021, 20:51
door Marklin
Waar staat dit kasteel in Deventer, of is het antwoord al langs gekomen?
Re: Frison objecten
Geplaatst: 27 nov 2021, 21:23
door Wadlopertje
Dit staat toch gewoon aan het perron aan de buskantzijde?
https://maps.app.goo.gl/Jsy535Xh9WSLHAFA8
Re: Frison objecten
Geplaatst: 27 nov 2021, 22:28
door Frison
Marklin schreef: ↑27 nov 2021, 20:51
Waar staat dit kasteel in Deventer, of is het antwoord al langs gekomen?
Ja, je ziet het of je ziet het niet.
Station Deventer voor diegene die het nog niet gezien hebben.
Het is alleen jammer, dat er later een verhoogd perron langs gelegd is. De hele onderkant aan de perron kant is onbruikbaar.
Re: Frison objecten
Geplaatst: 27 nov 2021, 22:50
door Marklin
Tja je had het over een kasteel dus ik heel Deventer afgezocht naar kastelen ...., blijkt het station Deventer te zijn.
Re: Frison objecten
Geplaatst: 27 nov 2021, 22:55
door Frison
Niet gezien dat kasteel tussen " " staat?
Re: Frison objecten
Geplaatst: 27 nov 2021, 23:00
door Marklin
Ach ja al is het een "kasteel" wellicht dat ik hem ergens inpassen als "monumenten" boerderij.
Re: Frison objecten
Geplaatst: 29 nov 2021, 20:06
door Frison
Nu beschikbaar op mijn Google Drive en later ook via ChrisTrains en DutchSims:
Station Deventer
Past aardig
Re: Frison objecten
Geplaatst: 30 nov 2021, 16:59
door NielsB_
Je had hem zelf al geplaatst, maar even voor de goede orde
Re: Frison objecten
Geplaatst: 30 nov 2021, 19:29
door Wadlopertje
Zo te zien heb jij 'm wel iets netter geplaatst dan Frison
Re: Frison objecten
Geplaatst: 30 nov 2021, 19:35
door Frison
Re: Frison objecten
Geplaatst: 30 nov 2021, 19:36
door Frison
W.I.P.
Ouderwetse klapbrug over het Twentekanaal
Re: Frison objecten
Geplaatst: 01 dec 2021, 19:13
door Frison
Nu beschikbaar op mijn Google Drive en later ook via ChrisTrains en DutchSims:
Brug Laag Soeren
Re: Frison objecten
Geplaatst: 01 dec 2021, 19:15
door indoman1994
Re: Frison objecten
Geplaatst: 01 dec 2021, 20:21
door NielsB_
Super bedankt weer Frison
Re: Frison objecten
Geplaatst: 02 dec 2021, 10:00
door Frison
Frison schreef: ↑18 nov 2021, 11:29
Ik denk dat er voorlopig wel genoeg variaties van verkeerslichten zijn. Het is tenslotte een treinsimulator en geen ETS2, toch?
Ook op vragen over werkende verkeerslichten, hoe
simpel deze ook te realiseren zijn, kan ik heel kort zijn. Zinloos voor Railworks.
Je zet een trein toch niet stil om naar een verkeerslicht te gaan zitten kijken?
Re: Frison objecten
Geplaatst: 02 dec 2021, 14:11
door mkasthijs
Frison schreef: ↑02 dec 2021, 10:00
Je zet een trein toch niet stil om naar een verkeerslicht te gaan zitten kijken?
Ik wel
Nee, maar ik snap je helemaal. Als je er met 100 of 140 langs scheurt zie je er inderdaad niks van.
Re: Frison objecten
Geplaatst: 02 dec 2021, 17:24
door Frison
mkasthijs schreef: ↑02 dec 2021, 14:11
Frison schreef: ↑02 dec 2021, 10:00
Je zet een trein toch niet stil om naar een verkeerslicht te gaan zitten kijken?
Ik wel
Nee, maar ik snap je helemaal. Als je er met 100 of 140 langs scheurt zie je er inderdaad niks van.
Ja, maar je blijft er wel over doorzeuren op SimSam
En hou er rekening mee, alles wat maar enigzins met LUA wordt aangestuurd, kan problemen geven met overige LUA gebruikers (COHA en ChrisTrains b.v.) Dit soort simpele objecten kan je veel beter zonder LUA maken en dan d.m.v. animatie van textures. Veel minder probleem gevoelig.
Maar ook die zie je niet als je er voorbijrijdt met hoge snelheid.
Re: Frison objecten
Geplaatst: 03 dec 2021, 14:47
door Frison
Nu beschikbaar op mijn Google Drive en later ook via ChrisTrains en DutchSims:
Neon Reclames
Bevat voorlopig Neon 1 en Neon 2
Volledig zonder LUA gebruik, gewoon simpele texture animatie.
Slechts 2 polys per reclame, overal te plaatsen, volledig te schalen op maat.
Ook lijkt het niet op LEGO materiaal.
Wil je zelf een eigen of andere reclame, laat het weten en ik kijk wat er te doen is.
Re: Frison objecten
Geplaatst: 03 dec 2021, 20:20
door Jurgie
die vind ik er echt enorm gaaf uitzien
Re: Frison objecten
Geplaatst: 04 dec 2021, 11:50
door Andries33
werkelijk schitterend!