missing

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
ronniedevos
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 jul 2021, 12:37
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

missing

Bericht door ronniedevos »

Hoi allemaal. Wie kan mijn helpen a.u.b Ik heb heel veel routes in mijn train simulator railworks classic staan in standaard en free roem vrije spel. Als ik een route wil rijden zoals het begin punt hardewijk nunspeet zie ik geen rails en wegen .wel witte melkbusjes. bovenleiding en rijdraad en stations en perons heb ik wel en dat is bij veel routes in standaard en free roam vrij spel. Ik heb wel ns treinen staan. zoals ns2200 serie ns 6400 serie. ns dd-irm .ns dd-ar. ns slt. en de ns irm ben ik wat soms vergeten? Is er mischien een bestandje ervoor dat ik toch rails en wegen en gebouwen heb?. Gaarne wacht ik op jullie antwoordt

Met vriendelijke groet RondeVos

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: missing

Bericht door Marklin »

Om welke route gaat het in dit geval?
En daar zit, zoals bij elke route, een handleiding bij welk spoor is gebruikt, zo ook wat nodig is aan objecten staat daarin vermeld.
Kortom als je die eens afwerkt ben je al een stuk verder in de goede richting en jenever flessen kwijt.
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
MarkA
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
MarkA
Beheerder
Berichten: 345
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Gegeven waarderingen: 235 keren
Ontvangen waarderingen: 641 keren

Re: missing

Bericht door MarkA »

Marklin schreef:
18 feb 2023, 14:15
ben je al een stuk verder in de goede richting en jenever flessen kwijt.
Het mag hier in het zuiden dan Carnaval zijn maar het zijn toch nog altijd melkflessen :halo:

Maar inderdaad, bij elke route die je hier op DS download zit een complete handleiding met downloadlinks, het meeste kun je gratis downloaden maar een enkeling kost geld. Installeer die eerst allemaal en mocht je dan nog ergens tegenaan lopen horen we het wel.
Deze gebruikers waarderen MarkA voor dit bericht:
Marklin
DutchSims.nl
Voor én door de Nederlandse Community :smile:

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”