Wisselstellers V2

Hier vind je alle onderwerpen over objecten die in aanbouw of uitgebracht zijn.
Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2185 keren

Wisselstellers V2

Bericht door Marklin »

Zit al een paar dagen met een vraag voor de kenners van het Wisselstellers V2 pakket wat onlangs is verschenen.
Hoe kan het zijn dat ik zonder dit pakket te hebben geactiveerd toch de trackrulers van het V2 pakket te zien krijg en dus niet om gevraagd heb? :wink:
Dit moet normaal gesproken toch niet mogelijk zijn, ofwel waar heb ik dit gegeven aan te danken, en wie ervaart dit eventueel ook? :thinking:
En wat kan mogelijk de oorzaak zijn dat je de trackrules ziet?
Dit bedoel ik, zie links onder en rechts boven:

Afbeelding
Afbeelding

Prettige reis

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2851
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1302 keren
Ontvangen waarderingen: 8196 keren

Re: Wisselstellers V2

Bericht door Frison »

Dat komt omdat je Coha spoor wel hebt aangevinkt,dan zie ik ze ook net als jij. :wink:
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
mkasthijs
Berichten: 920
Lid geworden op: 05 apr 2020, 12:23
4
Locatie: Apeldoorn
Gegeven waarderingen: 1710 keren
Ontvangen waarderingen: 1409 keren

Re: Wisselstellers V2

Bericht door mkasthijs »

Dat klopt
In het pakket van COHA zitten ook nieuwe COHA sporen en nieuwe MarkA WOP sporen met dus de nieuw tracks erin en trackrules.
En daarom zie je ze in je lijst staan ;)
Routebouwer: NoordOost Nederland V6.5

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2185 keren

Re: Wisselstellers V2

Bericht door Marklin »

Ja heren de nieuwe Coha sporen plus trackrules is de oorzaak dat je ze ziet.
En omdat het is aangevinkt voor de eerdere V2 sporen die gebruikt zijn in 't HvN word het autom. geactiveerd.
Kortom zo alleenstaand is deze toevoeging nu ook weer niet vanwege genoemde gegevens.
Zal dit wel bij het verkeerde eind hebben, maar dan was het misschien beter geweest om het nieuwe spul buiten de bestaande V2 map te houden om mogelijke vergissingen te vermijden, of de handel verwijderen met uniestal wat ik maar heb gedaan omdat het (voorlopig) toch niet gebruikt gaat worden na het eens bekeken te hebben. :blush:

Edit/
Op zich best een mooie toevoeging met oa. het geluid als een wissel word omgezet, maar als deze zijn gesteld voor een bepaald traject krijg je daar echt niets van mee lijkt mij.
Voor het rangeren met handwissels is het wellicht mooi, mja dit komt heel sporadisch voor en zijn het nagenoeg allemaal scenario's waar geen rangeren in voorkomt, en zeker niet met handwissels. :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Terug naar “Objecten”