Het Wotawally Scenery Objects pakket is met zorg samen gesteld alleen de volgende 4 objecten zijn onzichtbaar na plaatsen:
WW_WreckedCar11, 21, 41 en 42.
Mogelijk een texturen probleem, of ....?
Wotawally Scenery Objects
-
- Berichten: 3483
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1952 keren
- Ontvangen waarderingen: 2209 keren
-
- Berichten: 2862
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
- 4
- Gegeven waarderingen: 1312 keren
- Ontvangen waarderingen: 8206 keren
Re: Wotawally Scenery Objects
Nee, geen texture afwezigheid probleem.
Even wat reverse engineering gedaan maar geen probleem wat dat betreft gevonden.
Probeer eens een andere categorie, misschien zit daar de fout.
Even wat reverse engineering gedaan maar geen probleem wat dat betreft gevonden.
Probeer eens een andere categorie, misschien zit daar de fout.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.
-
- Berichten: 3483
- Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
- 4
- Locatie: Hart van Nederland
- Gegeven waarderingen: 1952 keren
- Ontvangen waarderingen: 2209 keren
Re: Wotawally Scenery Objects
Gevonden, het kan 2 oorzaken hebben.
Of deze bestanden staan in de verkeerde map (nu Scrapyard) gezien deze regel in de blueprint:
<GeometryID d:type="cDeltaString">Wotawally\Scenery\Vehicles\[00]WW_car-wrecked11</GeometryID>
Of je moet de regels in 11 21 41 42 wijzigen naar: (zie onderstreepte)
<GeometryID d:type="cDeltaString">Wotawally\Scenery\Scrapyard\[00]WW_car-wrecked11</GeometryID>
En er is nog wat, die goed zijn staan allemaal onder eClutter, en juist deze 4 onder ePeople..... terwijl het wreched cars zijn.
Ofwel dat zou mogelijk ook gewijzigd moeten worden naar eClutter.
Mja zoals je weet hou het wel origineel zoals het is/was anders word het een warboel t.o.v. Wotawally zijn bestanden.
Of deze bestanden staan in de verkeerde map (nu Scrapyard) gezien deze regel in de blueprint:
<GeometryID d:type="cDeltaString">Wotawally\Scenery\Vehicles\[00]WW_car-wrecked11</GeometryID>
Of je moet de regels in 11 21 41 42 wijzigen naar: (zie onderstreepte)
<GeometryID d:type="cDeltaString">Wotawally\Scenery\Scrapyard\[00]WW_car-wrecked11</GeometryID>
En er is nog wat, die goed zijn staan allemaal onder eClutter, en juist deze 4 onder ePeople..... terwijl het wreched cars zijn.
Ofwel dat zou mogelijk ook gewijzigd moeten worden naar eClutter.
Mja zoals je weet hou het wel origineel zoals het is/was anders word het een warboel t.o.v. Wotawally zijn bestanden.
-
- Download Manager
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 474 keren
- Ontvangen waarderingen: 821 keren
Re: Wotawally Scenery Objects
Zal zo nog eens na kijken, heb gewoon de losse download bij elkaar gedaan, zo als we het altijd doen, dus het zou kunnen dat het van oorsprong als zo was.
Ik heb ongeveer 90% van alle objecten in de editor gezet. op een paar auto's en mensen na.
Ik heb ongeveer 90% van alle objecten in de editor gezet. op een paar auto's en mensen na.
-
- Download Manager
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
- 4
- Locatie: Eindhoven
- Gegeven waarderingen: 474 keren
- Ontvangen waarderingen: 821 keren
Re: Wotawally Scenery Objects
Heb het even bekeken en bij deze is het gefixt en kan het opnieuw gedownload kan worden.Marklin schreef: ↑20 dec 2023, 18:16Het Wotawally Scenery Objects pakket is met zorg samen gesteld alleen de volgende 4 objecten zijn onzichtbaar na plaatsen:
WW_WreckedCar11, 21, 41 en 42.
- Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht (totaal 2):
- Marklin • rabby62
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 dec 2023, 11:53
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
Re: Wotawally Scenery Objects
I will be correcting these faulty objects in the original package on my website - thanks for finding and fixing.
Wotawally.
Wotawally.
- Deze gebruikers waarderen Wotawally voor dit bericht (totaal 3):
- Marklin • Rubku_NL • mkasthijs