Goedendag iedereen, Ik heb nog nooit eerder een eigen onderwerp geplaatst op dutchsims.. maar vroeg me nou wel iets af.
Ik ben namelijk momenteel een beetje aan het puzzelen rond de westtak in Amsterdam. Ik heb mijzelf het meeste gefocust op het station wat nou niet meer een station genoemd kan worden. Namelijk het voormalige stationnetje De Vlugtlaan. Ik heb al best veel kunnen plaatsen [Perrons, Lampen, Bordjes..] Maar mis hier en daar toch wel wat belangrijke punten. En dan heb ik het meeste over het dak en de in & uitgangen. Omdat ze natuurlijk nooit zijn gemaakt in Train Simulator.. was mijn vraag of iemand met kennis over objecten maken mij eventueel kan helpen hiermee? Want ik zelf ben niet tot zowel überhaupt niet goed met objecten maken voor Train Simulator Classics.
Ik weet niet of het trouwens nou wel is toegestaan of niet om zulke vragen te stellen.. dus alvast excuses hiervoor!
Groetjes aan iedereen!
Zoekend naar dak en bijhorende objecten voor De Vlugtlaan
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1484 keren
- Ontvangen waarderingen: 8786 keren
Re: Zoekend naar dak en bijhorende objecten voor De Vlugtlaan
Ik denk, dat de kans dat iemand je hiermee kan helpen, heel klein, zo niet nul is.
Als beginnend(?) routebouwer, zal je je misschien niet realiseren, hoeveel werk het is om een niet meer bestaand station zo natuurgetrouw mogelijk te willen nabouwen. Over het algemeen is er behalve wat oude foto's weinig te vinden wat betreft afmetingen, uiterlijk, enz.
De bewijslast
ligt dus ook altijd bij de aanvrager. Ergo, je zal heel veer moeite moeten doen om voldoende informatie op te duikelen waar wat aan af te zien is een dus ook geschikt om textures te maken.
Daarnaast is het ook nog zo, dat het merendeel van dit soort verzoekjes op niets uitloopt, omdat de aanvrager stopt met zijn of haar werk aan een route. Ondanks vele beloftes, spreek ik hier uit ervaring en ik geef toe inmiddels vele objecten voor Jan met de korte achternaam gemaakt te hebben omdat er helaas geen enkel teken van leven meer inzit, in die route's.
Dat is dus de reden, dat ik zelf alleen nog wat zal bouwen voor bestaande en reeds uitgebrachte routes.
Van mij kan je dus niets verwachten, maar misschien is er iemand anders die er anders over denkt. En tot slot kan je altijd zelf wat gaan fabriceren of een ander object gebruiken.

Als beginnend(?) routebouwer, zal je je misschien niet realiseren, hoeveel werk het is om een niet meer bestaand station zo natuurgetrouw mogelijk te willen nabouwen. Over het algemeen is er behalve wat oude foto's weinig te vinden wat betreft afmetingen, uiterlijk, enz.
De bewijslast

Daarnaast is het ook nog zo, dat het merendeel van dit soort verzoekjes op niets uitloopt, omdat de aanvrager stopt met zijn of haar werk aan een route. Ondanks vele beloftes, spreek ik hier uit ervaring en ik geef toe inmiddels vele objecten voor Jan met de korte achternaam gemaakt te hebben omdat er helaas geen enkel teken van leven meer inzit, in die route's.
Dat is dus de reden, dat ik zelf alleen nog wat zal bouwen voor bestaande en reeds uitgebrachte routes.

Van mij kan je dus niets verwachten, maar misschien is er iemand anders die er anders over denkt. En tot slot kan je altijd zelf wat gaan fabriceren of een ander object gebruiken.

- Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
- Domkrogel