Missende bovenleiding portalen noord west NL
-
- 1
- Gegeven waarderingen: 3 keren
- Ontvangen waarderingen: 0
Missende bovenleiding portalen noord west NL
Ik mis op noordwest Nederland heel erg veel bovenleiding portalen dit is erg gek want ik heb de MarkD bovenleiding gedownload en die werkt ook op andere routes ik heb oprecht geen idee waarom er bovenleiding mist heeft iemand een idee? (ja alle instellingen staan goed)
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Re: Missende bovenleiding portalen noord west NL
As de instellingen goed staan en MarcD zijn bvl geïnstalleerd is is er weinig meer aan toe te voegen.
Het enigste wat ik kan bedenken is welk pad heeft de bvl, ofwel is dat goed bij jou?
En weet je zeker dat de bvl op andere routes van MarcD zijn?, zoveel word het niet meer gebruikt.
Het enigste wat ik kan bedenken is welk pad heeft de bvl, ofwel is dat goed bij jou?
En weet je zeker dat de bvl op andere routes van MarcD zijn?, zoveel word het niet meer gebruikt.
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 1484 keren
- Ontvangen waarderingen: 8786 keren
Uit de handleiding:

maar ja, die bestaat niet meer dus .......
Ik heb even wat gecontroleerd voor je en inderdaad, alle gebruikte portalen zijn van MarcD en die moeten dus in deze map te vinden zijn:
Assets\MyRailDreams\scenery\bovenleiding portalen NL\..........
Misschien toch de moeite waard om even aar te kijken EN ook naar jr instellingen (Scenery Densety 100%) want na een update kan dat wel eens aangepast zijn.
Klopt dat dan allemaal, moet je de portalen kunnen zien.
Of het nog de moeite waard is, om met deze route te willen rijden betwijfel ik, want die is behoorlijk gedateerd en het ziet er , ondanks diverse toezeggingen, niet naar uit dat er ooit nog een update zal verschijnen ben ik bang.

maar ja, die bestaat niet meer dus .......
Ik heb even wat gecontroleerd voor je en inderdaad, alle gebruikte portalen zijn van MarcD en die moeten dus in deze map te vinden zijn:
Assets\MyRailDreams\scenery\bovenleiding portalen NL\..........
Misschien toch de moeite waard om even aar te kijken EN ook naar jr instellingen (Scenery Densety 100%) want na een update kan dat wel eens aangepast zijn.
Klopt dat dan allemaal, moet je de portalen kunnen zien.

Of het nog de moeite waard is, om met deze route te willen rijden betwijfel ik, want die is behoorlijk gedateerd en het ziet er , ondanks diverse toezeggingen, niet naar uit dat er ooit nog een update zal verschijnen ben ik bang.
-
- 1
Instellingen staan goed ik heb nog eens gekeken het zou nog kunnen dat een paar van de bestanden corrupt zijn maar ik mis verder nooit bovenleiding zou het ook kunnen zijn dat ik payware mis want dat heb ik namelijk nog niet gekocht.
-
- 5
Ja dat zou kunnen als het om de bvl kabels gaat, mis je die soms?
Edit/
Zo ja, voor deze route zijn namelijk deze 2 kabels nodig waarvan dit een freeware is:
<Provider d:type="cDeltaString">ChrisTrains</Provider>
<Product d:type="cDeltaString">RailSimulator</Product>
</iBlueprintLibrary-cBlueprintSetID>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">RailNetwork\NS Tracks\NS Catenary Wire.xml</BlueprintID>
En deze payware:
<Provider d:type="cDeltaString">Kuju</Provider>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">scenery\Procedural\oxfo_padd_Catenary01.xml</BlueprintID>
En dat betekent het European Loco & Asset pack
Edit/
Zo ja, voor deze route zijn namelijk deze 2 kabels nodig waarvan dit een freeware is:
<Provider d:type="cDeltaString">ChrisTrains</Provider>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">RailNetwork\NS Tracks\NS Catenary Wire.xml</BlueprintID>
En deze payware:
<Provider d:type="cDeltaString">Kuju</Provider>
</BlueprintSetID>
<BlueprintID d:type="cDeltaString">scenery\Procedural\oxfo_padd_Catenary01.xml</BlueprintID>
En dat betekent het European Loco & Asset pack
-
- 1
Ik heb wel de eu loco en asset pack want anders mis je oprecht 80% van de assets maar dat is de engige payware die ik heb en het gaat niet over de kabels die zijn allemaal wel aanwezig dit is echt puur dat ik bijna alle portalen mis.
-
- 5
Oké dat heb je dus, dan weet ik het zo kalm aan ook niet als alles klopt wat Frison al aangaf plus de instellingen.
Zou zeggen laat eens wat plaatjes zien met missende portalen?, misschien valt ons iets op.
Zou zeggen laat eens wat plaatjes zien met missende portalen?, misschien valt ons iets op.