Alles geinstaleerd maar ik mis dingetjes
-
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Alles geinstaleerd maar ik mis dingetjes
hoi ik heb alles van t hard van NL geïnstalleerd maar ik mis dingen.. bijv dat grote gebouw boven Utrecht CS en ik heb maar aan 1 kant station van Utrecht Leidscherijn, terwijde en vleuten kan iemand me helpen? 

ik ben Velocefh5 en zit bijna elke dag in een SLT
-
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 631 keren
- Ontvangen waarderingen: 1205 keren
Re: Alles geinstaleerd maar ik mis dingetjes
Als je alles hebt geïnstalleerd (even ervan uitgaande dat dit het geval is) en je ziet geen melkflessen, zou je je video-instellingen moeten controleren of je 'Scenery Quality' & 'Scenery Density' op Max ingesteld staan.
-
ik heb alles geinstalleerd (niet alle payware)
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
En hoe zit het met de instellingen waar Rubku het over had?, die vraag staat nog open.
-
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 631 keren
- Ontvangen waarderingen: 1205 keren
Dan heb je dus niet alles geïnstalleerd.
Wanneer heb je voor het laatst de pakketten van ChrisTrains, Frison & CoHa bijgewerkt, aangezien je hier objecten van o.a. Frison mist?
Wanneer heb je voor het laatst de pakketten van ChrisTrains, Frison & CoHa bijgewerkt, aangezien je hier objecten van o.a. Frison mist?
-
van chris laatst de DDZ mssr objecten nu vorige week denk en quility kan niet echt hoger want mijn pc kan het nog net aan op laag
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2302 keren
- Ontvangen waarderingen: 2724 keren
Ja, je noemt van Chris de DDZ maar dat staat erbuiten, nu zijn de objecten van hem onlangs gedaan maar het gaat ook om oa. alle pakketten van Frison waar het missende bij Utrecht inzit.
En de setting kan niet hoger, maar hoe je het went of keert de scenery density zal vol moeten staan, heb je dit niet dan missen er objecten die wel aanwezig zijn.
En de setting kan niet hoger, maar hoe je het went of keert de scenery density zal vol moeten staan, heb je dit niet dan missen er objecten die wel aanwezig zijn.
-
- Oprichter
- 5
- Gegeven waarderingen: 204 keren
- Ontvangen waarderingen: 337 keren
In de instellingen heb je 2 opties bij 'scenery', de bovenste is de kwaliteit en de andere de quality.
Die 2e heeft in deze game moet voor Nederlandse routes en objecten op volledig staan, dit is vanwege dat anders objecten gewoon simpelweg niet worden ingeladen, de bovenste kan eventueel een tikje lager, maar niet al te veel verder.

Zoals verder aangegeven, de payware als je die nog mist, is wel aan te raden, enkele weken geleden wat de grote Steam Sale, waarbij je deze DLC met 50% of of meer korting kon aanschaffen, als het goed is, heeft Steam zijn Spring Sale over 2 maanden, waarbij je mogelijk ook wat korting kan scoren.
Als je 'PC' het nog net op laag aankan, zou ik je aanraden om rond te kijken, zelfs naar 2e hands PC's gebouwd na 2018 met een GPU (beste is geen laptop of het moet een speciale game laptop zijn uit dat tijdperk), dan heb je al vaak een PC waarbij je de kwaliteit in deze game flink kan verhogen omdat het niet enorm veel kracht gebruikt.
Voor niet al te veel meer dan sommige 2e hands verkopers het voor verkopen, zijn er ook genoeg 'prebuilds' van bijvoorbeeld HP met zijn Victus game PC's al vaak prima zat voor deze game.
-
heel erg bedankt het heeft geholpen nu heb ik de objecten thx! gelukkig geen lag