Trát 020
-
- 2
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 2 keren
Trát 020
Voor verschillende Hongaarse routes heb je Trát 020 nodig. De documentatie leidt je naar deze link: https://drive.usercontent.google.com/do ... authuser=0. Helaas blijkt dit .zipbestand corrupt te zijn. Tenminste, ik kan het niet openen.
Na enig zoekwerk blijkt het ook te downloaden via https://dls.rw.jachyhm.cz/?package=11109. Echter alleen via een downloadcliënt die, bij mij tenminste, helaas ook niet werkt.
Wie-o-wie weet hoe ik deze route alsnog kan bemachtigen? Alvast dank voor jullie tips!
Na enig zoekwerk blijkt het ook te downloaden via https://dls.rw.jachyhm.cz/?package=11109. Echter alleen via een downloadcliënt die, bij mij tenminste, helaas ook niet werkt.
Wie-o-wie weet hoe ik deze route alsnog kan bemachtigen? Alvast dank voor jullie tips!
-
- 2
Re: Trát 020
Dank voor je snelle reactie k_j_k.
Je bedoelt dat je de map met het .zip bestand moet hernoemen naar een .rwp bestand?
Bij mij lukt dat niet, de extensie wordt dan .rwp.zip.
Je bedoelt dat je de map met het .zip bestand moet hernoemen naar een .rwp bestand?
Bij mij lukt dat niet, de extensie wordt dan .rwp.zip.
-
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 638 keren
- Ontvangen waarderingen: 1236 keren
nee, beste is om met de rechtermuisknop op de .rwp te klinken en dan open met, bvb 7zip of winrar.
En dan de Assets of Content map in je Railworks map te zetten.
En dan de Assets of Content map in je Railworks map te zetten.
-
- 2
Dag Rubku_NL, het probleem is juist dat het niet om een .rwp-bestand gaat, maar om een gezipte map die ik dus niet kan uitpakken, omdat deze blijkbaar corrupt is. Of zie ik iets over het hoofd?
-
- Download Manager
- 5
- Gegeven waarderingen: 638 keren
- Ontvangen waarderingen: 1236 keren
A zo, ja dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry.
Dan kan je het als nog het beste met bvb 7zip open en dan het 0 bestand zoeken en deze er uit verwijderen, zodra je alle 0 er uit heb gehaald kan je de rest er uit hallen.
Dan kan je het als nog het beste met bvb 7zip open en dan het 0 bestand zoeken en deze er uit verwijderen, zodra je alle 0 er uit heb gehaald kan je de rest er uit hallen.
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2327 keren
- Ontvangen waarderingen: 2740 keren
Nja heb het bestand eens opgehaald via de eerste gegeven link.
Het is een vreemd .zip bestand want als je erop klik geeft hij dit aan:

Normaal gesproken zou die dan met .7z moeten openen wat hij niet doet, dus maar eens geprobeerd om .zip te wijzigen naar .7z en dan opent het wel.

Of jij .7z heb weten we niet maar als je dat eens probeer, of misschien naar .rar wijzigen als je die wel bezit?
Ps. dan moet je de extensie wel kunnen wijzigen anders gaat dit niet op?
Het is een vreemd .zip bestand want als je erop klik geeft hij dit aan:

Normaal gesproken zou die dan met .7z moeten openen wat hij niet doet, dus maar eens geprobeerd om .zip te wijzigen naar .7z en dan opent het wel.

Of jij .7z heb weten we niet maar als je dat eens probeer, of misschien naar .rar wijzigen als je die wel bezit?
Ps. dan moet je de extensie wel kunnen wijzigen anders gaat dit niet op?
-
- 5
- Gegeven waarderingen: 2327 keren
- Ontvangen waarderingen: 2740 keren
Mooi.
Nu is het een kwestie van de Assets en Content map in ...\Railworks\... te plaatsen!

Nu is het een kwestie van de Assets en Content map in ...\Railworks\... te plaatsen!