steam patch update vraag

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
MB1987
5
Gegeven waarderingen: 311 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

steam patch update vraag

Bericht door MB1987 »

Goedenavond,

Ik heb een vraagje, op de facebook pagina van train simulator kwam ik tegen dat Dovetail games een uur geleden ongeveer TSC Core Patch Update heeft uitgebracht, maar dit stukje staat er ook o.a. bij en begrijp niet helemaal wat ze ermee bedoelen, ik heb vertaald met google translate:

" The update will download automatically for owners when it becomes available. Players should allow at least 24 hours after restarting Steam for the update to appear and before contacting Customer Support. "

" De update wordt automatisch gedownload zodra deze beschikbaar is. Spelers wordt aangeraden om na het herstarten van Steam minimaal 24 uur te wachten voordat de update verschijnt en contact op te nemen met de klantenservice. "

Wat bedoelen ze hier precies mee met herstarten van steam minimaal 24 uur en dat je contact op MOET nemen met de klantenservice ?, het mij niet helemaal duidelijk.

Betekend dat als ik de laptop opstart en daarmee ook steam opgestart wordt binnen 24 uur van de update dan contact op MOET nemen met de klantenservice ? Of hoeft dat helemaal niet en lees ik het verkeerd, is er niks aan de hand, hoef ik ook niks te doen en kan ik gewoon de laptop opstarten, steam opstarten enz..... Heeft iemand een idee wat ze er precies mee bedoelen ?, ik hoor het graag van jullie.

Met Vriendelijke Groet,
Maarten.

Wadlopertje
5
Gegeven waarderingen: 2450 keren
Ontvangen waarderingen: 353 keren

Re: steam patch update vraag

Bericht door Wadlopertje »

Nee ze bedoelen dat het even kan duren voordat de update in Steam zichtbaar wordt (ook na het opnieuw opstarten van Steam). Wacht tenminste 24 uur met het contacten van de klantenservice als je de update niet ziet in Steam.
Deze gebruikers waarderen Wadlopertje voor dit bericht:
MB1987
Afbeelding

MB1987
5
Gegeven waarderingen: 311 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Bericht door MB1987 »

Ow ok, zo bedoelde ze dat, nu begrijp ik het.
Bedankt voor je reactie.

Met Vriendelijke Groet,
Maarten.

Marc D.
5
Gegeven waarderingen: 371 keren
Ontvangen waarderingen: 1758 keren

Bericht door Marc D. »

Net een update gehad die wéér iets deed waar ik niet op zat te wachten. Om de laadtijd op mijn oude pc van TSC te verkorten backup ik de routes die ik niet of nauwelijks gebruik op een andere plek buiten de sim op dezelfde schijf. Dit is nu de 3de keer dat ik zonder een verificatie van het cache tijdens een "update" mijn geback-upte route bestanden a 7gb opnieuw gedownload krijg en deze weer moet verwijderen.

Ik ga ze niet un-installen in mijn steam bibliotheek want dan ben ik ook de assets kwijt.

Marklin
5
Gegeven waarderingen: 2773 keren
Ontvangen waarderingen: 3091 keren

Bericht door Marklin »

Ja Marc D elk voordeel heeft zijn nadeel, en idd als er Steam add-ons worden uitgevinkt is men de Assets ook kwijt wat weer gevolgen heeft voor (freeware) routes dat je objecten enz. mist. :wink:
Afbeelding

Prettige reis!

Swaffelmeister103
2
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 173 keren

Bericht door Swaffelmeister103 »

Ik haal altijd de Asset en Contentmappen uit de hoofdmap, dan download steam alles wat je aangevinkt hebt staan. Goed kijken wat er geupdate wordt, dat wordt meestal goed weergegeven op het DTG-forum, die eruit zoeken en de rest verwijderen. Updates in je backupfolder plaatsen en dan alles terugzetten. Als je dat allemaal op dezelfde schijf doet, is er geen probleem en is het een fluitje van een cent.

Marklin
5

Bericht door Marklin »

Nou je gaat wel omslachtig te werk, dat is minimaal een fluitje van een stuiver. :joy:
Trouwens wat is hier het nut c.q. voordeel van, of lees ik het verkeerd? :thinking:
Maar op zich gaat het hier niet om maar om TSC te ontlasten worden de Steam route add-ons bv. op een externe schijf gezet.
En komt er later een DTG update dan heb je de verplaatste route add-ons weer terug in de bibliotheek, en daar zat Marc D niet op te wachten. :wink:
Deze gebruikers waarderen Marklin voor dit bericht:
Marc D.
Afbeelding

Prettige reis!

Swaffelmeister103
2
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 173 keren

Bericht door Swaffelmeister103 »

Tja. Ik ga graag grondig te werk en heb controle over de zaken. Misschien ook wel een iets grotere collectie met dingen die, als je ze kwijt bent je ze ook echt kwijt bent? Je weet het niet hè.

Marklin
5

Bericht door Marklin »

Ja als de boel bij Steam om welke reden dan ook in de soep loopt, en/of jou opslag schijf het begeeft ben je ook alles kwijt.
Maar daar gaan we niet vanuit bij Steam, daar blijft men al het gekochte spul houden en word als het zich voordoet weer opgehaald. :hugging:
Afbeelding

Prettige reis!

Terug naar “Vragen”