K-Trains Vectron ATB geluid

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.

Moderator: Rubku_NL

wail2001
6
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

K-Trains Vectron ATB geluid

Bericht door wail2001 »

Ik heb een vraag bij de K-Trains Vectron hoor ik geen ATB geluiden heeft iemand misschien enige idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

C0der
3
Gegeven waarderingen: 2 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

Re: K-Trains Vectron ATB geluid

Bericht door C0der »

De ATB in de K-trains vectron heeft inderdaad geen geluiden en is vrij onaccuraat. Ik ben bezig met een mod daarvoor!

wail2001
6
Gegeven waarderingen: 31 keren
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Bericht door wail2001 »

Aha oke dus dat is bekend algemeen dat de ATB in de K-Trains Vectron geen geluiden heeft duidelijk en dat die naast nog onaccuraat is had ik al gemerkt en snap nu wel waarom daarvoor weinig scenario’s mee wordt gemaakt naast dat niet alleen de ATB niet naar behoren funconeert maar denk ook aanzien die ook prijzig is en niet iedereen z'n trein heeft naast dat allemaal vind ik het een leuke trein om mee te rijden wat deze anders maakt dan de christrains variant is dat je het ook op moet bouwen dus rem leiding vullen remproef etc weet dat er ook mensen zijn die dat niks vinden maar goed en dat je daarvoor met een mod voor aan het maken was had ik inderdaad op het forum gelezen zag er goed uit

Rubku_NL
Download Manager
6
Gegeven waarderingen: 825 keren
Ontvangen waarderingen: 1731 keren

Bericht door Rubku_NL »

De reden waarom er nauwlijks scenario's voor zijn heeft 2 redenen.
- 1. het is gewoon een enorme zware lok, zelf 6 scenario's geprobeerd en geen laden meer.
- 2. het is een best ingewikkelde lok voor de gemiddelde gebruiker, waar door veel er niet aan beginnen.
- 3. er zitten nog best wat foutje in waar door dingen niet altijd lekker werken
En dat bij elkaar komt ook nog eens de prijs kijken, en wat je er dan echt mee kan.

O en probeer je bericht wat meer op te delen met , en . gezien het niet fijn leest.
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

edwinaartse
6
Gegeven waarderingen: 7 keren
Ontvangen waarderingen: 43 keren

Bericht door edwinaartse »

Wat ook een nadeel is, als een scenario uit meerdere delen bestaat, kan je in deel 1 de loc opbouwen en rijden, maar in deel 2 kan je hem niet start klaar inzetten of een rollende start in maken. Tenminste dat is mij tot heden niet gelukt.

Terug naar “Vragen”