Missende Bovenleiding
Moderator: Rubku_NL
-
Gio2k6nl
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
Missende Bovenleiding
Hallo, ik mis op twee route's stukjes bovenleiding. Ik ga er vanuit dat het twee dezelfde assets zijn. Het gaat om de HSL V4 route, en Het midden van Nederland. Weet iemand welke assets er missen? Alvast bedankt!
-
rommy136
- Moderator
- 6
- Gegeven waarderingen: 902 keren
- Ontvangen waarderingen: 751 keren
Re: Missende Bovenleiding
Hey,
Kun je ons misschien wat screenshots ervan sturen en vertellen waar op deze routes de assets ontbreken?
Kun je ons misschien wat screenshots ervan sturen en vertellen waar op deze routes de assets ontbreken?
Druk bezig met Oliewagons aan het laden, routes aan het bouwen en treinen aan het spotten.
-
Swaffelmeister103
- 3
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 235 keren
Scenery density op z'n hoogst instellen.
Wordt het niet eens tijd voor een sticky thread waarin staat wat iemand moet doen voor ze een vraag stellen?
Wordt het niet eens tijd voor een sticky thread waarin staat wat iemand moet doen voor ze een vraag stellen?
-
DutchGaming123
- 5
- Gegeven waarderingen: 27 keren
- Ontvangen waarderingen: 27 keren
Moet eerlijk zeggen dat ik ook 2x een vraag heb gesteld m.b.t. een probleem die ik had in TS. Zelf vond ik het ook niet altijd makkelijk om precies uit te leggen wat er nou gebeurde. Een Thread maken die dat uitlegt en makkelijker maakt lijkt mij een slim idee. Al denk ik wel dat het voor sommige nog altijd lastig kan blijven om een probleem duidelijk uit te leggen als hij/zij zelf niet weet wat het kan zijn dan wel vandaan komt.
-
Frison
- 6
- Gegeven waarderingen: 1665 keren
- Ontvangen waarderingen: 9771 keren
Mooie gedachte maar dat is water naar de zee dragen.Swaffelmeister103 schreef: ↑16 jul 2026, 10:18Scenery density op z'n hoogst instellen.
Vragen is veel simpeler dan zelf even de zoekfunctie hier op het forum te gebruiken, of Dr. Google even te raadplegen. Tegenwoordig zijn ook veel antwoorden te vinden op ChatGPT.
Maar ja, gemak dient de mens.
-
mkasthijs
- 6
- Gegeven waarderingen: 2453 keren
- Ontvangen waarderingen: 2527 keren
Ik vind het wel een goed voorstel wat er gedaan wordt.
Bij uploads (scenario's, routes en ander assets) heb je ook een hele lijst die je in moet vullen.
Maak die hier ook maar bijv:
Welke route?
Welk scenario?
Welk probleem/welke problemen?
Wat zelf al gedaan?
Scenery density op 100%?
Alle assets geïnstalleerd?
Alle payware gekocht?
Etc
En dan verplichten een screenshot toe te voegen
En doe je dat niet, word je vraag niet geholpen
Bij uploads (scenario's, routes en ander assets) heb je ook een hele lijst die je in moet vullen.
Maak die hier ook maar bijv:
Welke route?
Welk scenario?
Welk probleem/welke problemen?
Wat zelf al gedaan?
Scenery density op 100%?
Alle assets geïnstalleerd?
Alle payware gekocht?
Etc
En dan verplichten een screenshot toe te voegen
En doe je dat niet, word je vraag niet geholpen
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.5
-
Frison
- 6
- Gegeven waarderingen: 1665 keren
- Ontvangen waarderingen: 9771 keren
Zinloos!
Er staat meer dan genoeg op het forum wat te doen bij welke problemen maar dat wordt gewoon niet gelezen en ergens naar zoeken is uit den boze.
Vragen is veel slimmer, toch?
Er staat meer dan genoeg op het forum wat te doen bij welke problemen maar dat wordt gewoon niet gelezen en ergens naar zoeken is uit den boze.
Vragen is veel slimmer, toch?
-
Gio2k6nl
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 3 keren
Achteraf bleek inderdaad dat de Scenery Density niet goed stond, dus bedankt daarvoor Swaffelmeister103.
Ik ben het juist eens met Matthijs, een vast lijstje met informatie die je moet aanleveren zou nieuwe gebruikers naar mijn mening enorm helpen. Dat voorkomt waarschijnlijk ook veel van dit soort vragen haha.
Ik hoop alleen dat er ook begrip is voor nieuwe leden. Ik denk wel dat dit voor andere nieuwe gebruikers ook ontmoedigend kan zijn. Dit was mijn eerste indruk van het forum, en ik kan me voorstellen dat meer nieuwelingen diezelfde indruk krijgen. Een wat vriendelijkere benadering helpt denk ik meer dan een cynische opmerking.
Ik ben het juist eens met Matthijs, een vast lijstje met informatie die je moet aanleveren zou nieuwe gebruikers naar mijn mening enorm helpen. Dat voorkomt waarschijnlijk ook veel van dit soort vragen haha.
Ik hoop alleen dat er ook begrip is voor nieuwe leden. Ik denk wel dat dit voor andere nieuwe gebruikers ook ontmoedigend kan zijn. Dit was mijn eerste indruk van het forum, en ik kan me voorstellen dat meer nieuwelingen diezelfde indruk krijgen. Een wat vriendelijkere benadering helpt denk ik meer dan een cynische opmerking.
- Deze gebruikers waarderen Gio2k6nl voor dit bericht (totaal 3):
- mkasthijs • stoker1952 • Wynne
-
mkasthijs
- 6
- Gegeven waarderingen: 2453 keren
- Ontvangen waarderingen: 2527 keren
Ik heb al contact gehad met het DS team hierover. Ze gaan hierna kijken
Routebouwer: NoordOost Nederland V7.5