vR BR145 EL in Münster-Bremen

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
HeroicNonsense
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 apr 2020, 13:46
3
Gegeven waarderingen: 63 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

vR BR145 EL in Münster-Bremen

Bericht door HeroicNonsense »

Goedemorgen allemaal,

Ik vraag me af of de ExpertLine BR145 die bij Münster-Bremen wordt geleverd, in de juiste mappenstructuur wordt geplaatst na installatie. Dus in Assets/VirtualRailroads/vR_BR145_VRot_EL (oid) en niet in Assets/virtualTracks/Munster-Bremen/vR_Locos (oid)

De reden waarom ik dat vraag, is dat de vR_BR232_EL die bij Mighty Seddin Freight wordt geleverd, niet in de juiste mappenstructuur wordt geïnstalleerd (maar in Assets/virtualTracks/BKS2/vR_Locos) waardoor a) repaints niet werken en b) scenarios voor die lok op andere routes de lok niet zien (waardoor je met LocoSwap in de weer moet).

Kan iemand die de route heeft dat nakijken?

Dan slaap ik weer rustig :)

Gebruikersavatar
MichaelO
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mei 2020, 15:57
3
Gegeven waarderingen: 423 keren
Ontvangen waarderingen: 392 keren

Re: vR BR145 EL in Münster-Bremen

Bericht door MichaelO »

De Br 145 die met Münster-Bremen meekomt zit bij mij in 'Assets/virtualTracks/Muenster-Bremen/RailVehicles/BR145'.
Heb de 145 ook niet via VirtualRailroads gekocht en zie in de VirtualRailroads map inderdaad geen BR145 staan.
Deze gebruikers waarderen MichaelO voor dit bericht:
HeroicNonsense

kph
Berichten: 55
Lid geworden op: 06 apr 2020, 12:16
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 14 keren

Re: vR BR145 EL in Münster-Bremen

Bericht door kph »

De BR145 uit Münster - Bremen zit in de map:

...\RailWorks\Assets\virtualTracks\Muenster-Bremen\RailVehicles\BR145

De BR145 (van Influenzo) die via VirtualRailroads wordt verkocht zit in de map:

...\RailWorks\Assets\Influenzo\BR145.

Groet,
Kees.
Deze gebruikers waarderen kph voor dit bericht:
HeroicNonsense

HeroicNonsense
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 apr 2020, 13:46
3
Gegeven waarderingen: 63 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: vR BR145 EL in Münster-Bremen

Bericht door HeroicNonsense »

OK, dank allemaal voor het nakijken!

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 894
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
3
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 264 keren
Contacteer:

Re: vR BR145 EL in Münster-Bremen

Bericht door Rob Jansen »

Loco's die worden meegeleverd met routes worden in bijna alle gevallen in hun eigen Asset map gezet bij de route zelf (RSSLO bijvoorbeeld niet, maar die levert hun 1016 gewoon met elke route standaard mee).

Vaak gaat het om een aangepaste versie van de locomotief met mindere functies of mindere kwaliteit dan het originele product.
Het wordt ook niet aangeraden om deze te 'verplaatsen' naar andere, aangezien repaints mogelijk niet werken op die versie of functionaliteit dan incompleet is.
Ga maar eens na hoevaak de Kuju BR101 wordt geleverd, in de oorspronkelijke KuJu map, maar ook met diverse routes, waarbij het model soms iets aangepast is of rijeigenschappen.

In het geval van je BR232, hij wordt wel in de juist map namelijk geïnstalleerd omdat die meekomt met de route.
Tevens zijn scenario's die meekomen met de route hiervan afhankelijk (als je niet handmatig het scenario aanpast).

Nadeel van dat materieel met de route wordt meegeleverd welke ook los te koop is (zoals met Steam DLC) zorgt voor extra data op je opslag terwijl die bijna gelijk zijn.
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”