grafische instellingen TS

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
dutchman
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 aug 2020, 17:57
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 21 keren

grafische instellingen TS

Bericht door dutchman »

Hallo,

Op 9 juli 2020 zie ik een bericht van Rob Jansen over zijn instellingen van TS met uitleg erbij. Nu is er een nieuwe optie bijgekomen Camera motion blur.
Is het juist dat deze aangevinkt moet staan ? Op internet lees ik van wel maar kost fps.
Een 2e vraag is of er ervaring is met RW Enhancer. Ik heb het lang geleden aangeschaft, maar zoals Rob in dat artikel ook zegt als je het niet goed instelt zal het eerder negatief dan positief zijn. Dus ik gebruik het eigenlijk niet :rolling_eyes:

Alavst dank voor de reacties. Groetjes van ook een Rob

HeroicNonsense
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 apr 2020, 13:46
3
Gegeven waarderingen: 63 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: grafische instellingen TS

Bericht door HeroicNonsense »

Over de camera motion blur kan ik niet veel zeggen, maar over RW Enhancer wel.

Rob heeft helemaal gelijk dat je de beeldkwaliteit ermee kunt verpesten. Het is belangrijk om de uitleg per instelling goed te lezen en op te letten dat je geen tegenstrijdige opties aanzet. Zet vooral ook de ingebouwde effecten uit om geen effect-op-effect te krijgen.

Als je het goed gebruikt, kunt je daglicht beter simuleren en zien ook de effecten van AP Weather EP er beter uit. Ook het mooiere glas (in ruiten van treinen) en de betere simulatie van metaal (reflecties etc.) zijn IMHO erg mooi uitgevoerd in RW Enhancer.

De vervangers voor de standaardeffecten (vooral de anti-aliasing en de betere schaduwen) leveren méér frames-per-seconde op dan de door DTG ingebouwde varianten.

dutchman
Berichten: 156
Lid geworden op: 16 aug 2020, 17:57
3
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 21 keren

Re: grafische instellingen TS

Bericht door dutchman »

Op de site van Alan Thomson zag ik net dat zijn RW Enhancer instellingen gedownload konden worden. Ik kan ze dan importeren, waarmee ik een soort basis voor de instellingen heb.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”