Missende Virmm bestanden

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Missende Virmm bestanden

Bericht door Aeolus »

Hi,

Soms lukt het niet om bepaalde scenario's te spelen, omdat er bepaalde benodigde bestanden missen. Deze 4 kom ik de laatste tijd vaak tegen als missend:

ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\NS IRM\Wagons\Version_VIRMm\NS V-IRM ABv34 VIRMm.bin
ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\NS IRM\Wagons\Version_VIRMm\NS V-IRM ABv5 VIRMm.bin
ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\NS IRM\Wagons\Version_VIRMm\NS V-IRM ABv6-4 VIRMm.bin
ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\NS IRM\Wagons\Version_VIRMm\NS V-IRM mBvk VIRMm.bin

Wat ik echter niet snap, is dat ik gewoon de Virm van Christrains heb. Deze heb ik onlangs nog opnieuw geinstalleerd. Het mapje Version_VIRMm bestaat alleen niet in mijn TS map. Mis ik hier bepaalde repaints? of is dit op een andere manier op te lossen? Om een voorbeeld te noemen mis ik hem bijvoorbeeld in het scenario: Zuidwest Nederland -> [Leonhearth2020] Goederen Kijfhoek - Sloe BR186

Gerard1622
Berichten: 23
Lid geworden op: 06 apr 2020, 22:59
4
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: Missende Virmm bestanden

Bericht door Gerard1622 »

Hallo Aeolus heb op de site van Leonhearth gekeken daar staat ook VirMm op heb je die al

groetjes gerard64
Deze gebruikers waarderen Gerard1622 voor dit bericht:
Aeolus

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2846
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1299 keren
Ontvangen waarderingen: 8162 keren
Contacteer:

Re: Missende Virmm bestanden

Bericht door Frison »

Heb je wel de laatste Patch geinstalleerd?

ChrisTrains_NS_VIRMm_to_501_patch.exe
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: Missende Virmm bestanden

Bericht door Aeolus »

Ik heb de add on niet heel lang geleden aangeschaft, het bestand dat ik heb is ChrisTrains_NS_VIRM_v5.0.1.exe, dus geen patch, maar zo te zien wel hetzelfde versienummer. Moet ik mogelijk alsnog iets patchen?

Gebruikersavatar
Frison
Berichten: 2846
Lid geworden op: 04 apr 2020, 18:09
4
Gegeven waarderingen: 1299 keren
Ontvangen waarderingen: 8162 keren
Contacteer:

Re: Missende Virmm bestanden

Bericht door Frison »

Kijk hier eens, of je daar alles van hebt: https://simtogether.com/files/category/868-repaints/
Deze gebruikers waarderen Frison voor dit bericht:
Aeolus
Wat er niet is, dat kan je niet zien.
Maar wat je niet ziet kan er wel zijn.

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: Missende Virmm bestanden

Bericht door Aeolus »

Hier heb ik hem inderdaad kunnen vinden. Dankjewel!

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: Missende Virmm bestanden

Bericht door Aeolus »

Gerard1622 schreef:
26 feb 2022, 16:10
Hallo Aeolus heb op de site van Leonhearth gekeken daar staat ook VirMm op heb je die al

groetjes gerard64
Dat zal dezelfde zijn geweest als waar Frison naar verwijst ja, dank voor het meedenken, ik was ze nog niet tegengekomen.

Gebruikersavatar
Rubku_NL
Download Manager
Berichten: 656
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Eindhoven
Gegeven waarderingen: 459 keren
Ontvangen waarderingen: 767 keren
Contacteer:

Re: Missende Virmm bestanden

Bericht door Rubku_NL »

Aeolus schreef:
26 feb 2022, 15:37
Hi,

Soms lukt het niet om bepaalde scenario's te spelen, omdat er bepaalde benodigde bestanden missen. Deze 4 kom ik de laatste tijd vaak tegen als missend:

ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\NS IRM\Wagons\Version_VIRMm\NS V-IRM ABv34 VIRMm.bin
ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\NS IRM\Wagons\Version_VIRMm\NS V-IRM ABv5 VIRMm.bin
ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\NS IRM\Wagons\Version_VIRMm\NS V-IRM ABv6-4 VIRMm.bin
ChrisTrains\RailSimulator\RailVehicles\EMUs\NS IRM\Wagons\Version_VIRMm\NS V-IRM mBvk VIRMm.bin
Ik heb het door onze checklist gehaald en het blijkt de VirmM repaint van Leonhearth te zijn op de ChrisTrains Irm.
Let op: deze werken niet met de recente versie. Voor AI zal het prima werken maar als je er zelf mee wilt rijden zal het problemen geven, je zou het met RW/TS-tools kunnen veranderen voor de originele versie van VirmM van ChrisTrains.
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Rubku_NL voor dit bericht:
Aeolus
DutchSims Download Manager & DCR Teamlid.
Dovetail Ambassador.
Ik stream maandag t/m vrijdag op Twitch.
Join ook mijn Discord!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aeolus
Berichten: 163
Lid geworden op: 29 dec 2021, 19:50
2
Gegeven waarderingen: 152 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: Missende Virmm bestanden

Bericht door Aeolus »

Dat is wel goed om te weten, misschien inderdaad toch voor de optie van het wisselen gaan, want het was me opgevallen dat de virm van christrains zeker de virmm wel aan boord had, maar dat die simpelweg in andere mappen staan.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”