Help

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Mark1985
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2020, 23:38
4
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Help

Bericht door Mark1985 »

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Goede avond..
ik weet niet of ik hier goed zit ben alles nog aan het uitzoek hoor dus vergeef me.

ik zit met een probleem. ik heb de route ijselanden 1,7 en nu heb ik alles gedownload wat er stond in de reade me maar nu heb ik deels rails en ik mis rails.
nu is mijn vraag wat mis ik nog aan rails. want heb volgens mij echt alle rails gedowload die er staat. en heb hem er ook al op nieuw opgezet. en de instellingen staan voluit. want bij alle andere routes heb ik geen problemen met de rails

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 111 keren
Ontvangen waarderingen: 285 keren
Contacteer:

Re: Help

Bericht door Koplopermau »

Nou, kennelijk heb je nog niet alles want anders had je dit probleem niet! :stuck_out_tongue:

Maar even serieus. Ik zie dat je een deel van de rails mist maar een deel ook niet. Die heb je dus netjes gedownload, dus dat is het probleem niet. Heb je ook de UKTS object pakketten gedownload en heb je ook eventuele payware gedownload? Het ziet ernaar uit dat je een trackrule mist voor de rails. De ondergrond is naar mijn weten UKTS, dus kijk daar nogmaals naar.

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Mark1985
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 apr 2020, 23:38
4
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 8 keren

Re: Help

Bericht door Mark1985 »

Dank je wel. blijkbaar miste ik dus een uk pakket.thnxs voor de hulp

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”