Zuid West Nederland

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Hans Weverling
Berichten: 180
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
4
Gegeven waarderingen: 482 keren
Ontvangen waarderingen: 51 keren

Zuid West Nederland

Bericht door Hans Weverling »

Beste vrienden, sinds enige tijd ben ik bezig de scenario's van al mijn routes te controleren op missende assets. Nu ben ik aangeland bij de route Zuid West Nederland van Leonhearth. Waar ik voorheen de meeste scenario's zonder foutmeldingen kon rijden krijg ik nu, na de patch naar V1.9, diverse foutmeldingen.
Vooral in de scenario's van Koplopermau en zelfs in het scenario Super Stoptrein van Leonhearth himself. Ik krijg hier het volgende te zien:
Onvolledige treinsamenstelling gevonden;
Bestuurder HSL Amsterdam - Parijs: Onbekende fout, Ontbrekende markering;
Bestuurder IC Vlissingen - Amsterdam: Onbekende fout, Ontbrekende markering;
Juist in dit scenario vind ik het jammer omdat in dit scenario alle stations worden aangedaan van Dordrecht tot Vlissingen.
Ik hoop dat hier een oplossing mogelijk is.
Met een vriendelijke groet,
Hans Weverling

Gebruikersavatar
Rob Jansen
Oprichter
Berichten: 924
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Locatie: Op vele plekken :)
Gegeven waarderingen: 199 keren
Ontvangen waarderingen: 271 keren

Re: Zuid West Nederland

Bericht door Rob Jansen »

Scenario's gebouwd voor een eerdere versie van Zuid West Nederland (v1.8 en lager) kunnen foutmeldingen geven als in v1.9 markers zijn aangepast of doordat de markers die zelf toegevoegd zijn in het scenario niet meer bestaan omdat het stuk spoor waarop ze zaten veranderd is.

Het wordt daarom ook aangeraden om als je naar een nieuwere versie van de route gaat, de oude inclusief scenario's eraf te halen om deze problemen te voorkomen. Het is aan de maker van het scenario of die het scenario wil bijwerken voor de nieuwere versie.
Je kunt ook voor jezelf het scenario bijwerken als je weet waar de markers hebben geleden of hoe de trein moet rijden.

Beide scenario's doe je hebt genoemd zijn zover ik herinner voor een oudere versie van de route.
We hebben zelf hier twee scenario's voor v1.9 in onze download sectie en op SimTogether staan 2/3 anderen.
Oprichter van DutchSims en Twitch Streamer. Meestal ben ik in het weekend live vanaf 19.30u!
Check dan mijn website en Stream Schema voor meer informatie

Hans Weverling
Berichten: 180
Lid geworden op: 16 apr 2020, 13:43
4
Gegeven waarderingen: 482 keren
Ontvangen waarderingen: 51 keren

Re: Zuid West Nederland

Bericht door Hans Weverling »

Bedankt voor je reactie, Rob. Ik had ook al zo'n vermoeden. Ik ben deze scenario's al aan het verwijderen en de nieuwe heb ik al geïnstalleerd.

Gebruikersavatar
TfNLDE
Berichten: 137
Lid geworden op: 12 apr 2020, 15:56
4
Gegeven waarderingen: 127 keren
Ontvangen waarderingen: 94 keren

Re: Zuid West Nederland

Bericht door TfNLDE »

Ik heb een andere vraag, ik heb deze route onlangs geïnstalleerd. En uiteraard heb ik bijna alle assets kunnen vinden die in zijn lijst werd vermeld. Wat bij mij ontbreekt is het station van Roosendaal, ik heb al meerdere keren de asset-lijst doorgelopen of ik niets vergeten ben.Weet iemand welke dat moet zijn, en waar ik deze kan downloaden?

Alvast bedankt voor het antwoord :smile:

[EDIT] Ik heb het inmiddels gevonden, deze zit in versie 1.8. :smile:
Groeten,
Erwin

Terug naar “Vragen”