Omroepen in Trein zuidersteden

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AndyVerwijst
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2022, 16:03
2
Gegeven waarderingen: 24 keren
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Omroepen in Trein zuidersteden

Bericht door AndyVerwijst »

Is er misschien nog iets overgesproken over dat misschien de omroepen van Veolia in de zuidersteden komen?
groetjes van Andy
:thinking:

Gebruikersavatar
stfnkts
Berichten: 49
Lid geworden op: 05 apr 2020, 00:45
3
Gegeven waarderingen: 8 keren
Ontvangen waarderingen: 30 keren

Re: Omroepen in Trein zuidersteden

Bericht door stfnkts »

Omroepen in een scenario moet de scenariomaker altijd zelf maken. Dit houdt in dat de scenariomaker zelf iets inspreekt / in laat spreken en dit vervolgens in een scenario verwerkt. Hoe dat in een scenario verwerkt kan worden: Is hier te vinden.
Er zijn ook enkele tools voor automatische omroepen zoals deze klinken in een SLT. Deze tools bevatten wel alleen echte stationsnamen (van enkele jaren terug). Deze leveren dan het audiobestand i.p.v. dat de scenariomaker deze zelf maakt. Verdere verwerking in het scenario gaat op dezelfde manier als in de eerdergenoemde link.

Nou durf ik niet te zeggen of iemand ooit de moeite gaat nemen een tool te maken voor omroepen voor de zuidersteden (ik zou er niet vanuit gaan).

Maar ook dan is het aan de scenariomaker om de omroepen in een scenario te verwerken.

Gebruikersavatar
AndyVerwijst
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 jan 2022, 16:03
2
Gegeven waarderingen: 24 keren
Ontvangen waarderingen: 4 keren

Re: Omroepen in Trein zuidersteden

Bericht door AndyVerwijst »

Beste Stefan dank voor het antwoord dan zie ik het vanzelf wel en anders doe ik zelf wel soort van omroep spelen

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”