Nederlandse trein trainsim

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
kevinkreileman
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 jun 2020, 19:41
3
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

Nederlandse trein trainsim

Bericht door kevinkreileman »

Hoi ik heb een vraag is er ook een webshop waar je Nederlandse treinen kunt aanschaffen en waar je kunt betalen met paysafecard

Alvast bedankt

Groetjes kevin

HeroicNonsense
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 apr 2020, 13:46
3
Gegeven waarderingen: 63 keren
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: Nederlandse trein trainsim

Bericht door HeroicNonsense »

Ik moest het even opzoeken, want ik kende paysafecard niet.

Anyway: het is een soort VVV-bon: je koopt een tegoed en dat kun je uitgeven bij aangesloten winkels. De grote treinshops waar je de treinen van Christrains kunt kopen (= Nederlandse, NS, treinen) zijn niet aangesloten en ondersteunen pasafecard niet.

Echter: er zijn twee soorten paysafecard. De gewone paysafecard en de Paysafe Mastercard. Die laatste, dat dus echt een ander kaartje is, wordt door alle webshops geaccepteerd waar je met Mastercard kunt betalen. Daar vallen alle grote treinenwebshops ook onder.

De vraag is dus: welke van de twee heb je?

Als je de gewone paysafacard hebt, dan kun je die dus niet gebruiken om Nederlandse treinen te kopen op de bekende webshops.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3381
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
3
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1909 keren
Ontvangen waarderingen: 2129 keren

Re: Nederlandse trein trainsim

Bericht door Marklin »

Nee ik kende die card ook niet, maar hier kun je iig terecht voor Nederlandse treinen wat je waarschijnlijk al wist:
https://www.christrains.com/nl/ts_buy.html
Is er geen manier om je tegoed, of een deel ervan, over te schijven naar een card die wel ondersteund word bij Christrains?
Afbeelding

Prettige reis

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”