Beeld en Scherpte tijdens een scenario

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pelle347
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 mar 2022, 20:06
2
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Beeld en Scherpte tijdens een scenario

Bericht door Pelle347 »

Hey allemaal! Hebben jullie enige tips hoe ik het beeld tijdens een scenario scherper en sneller kan laten maken? Want bij mij hapert het beeld wel eens... Vriendelijke groet Pelle!

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 113 keren
Ontvangen waarderingen: 285 keren
Contacteer:

Re: Beeld en Scherpte tijdens een scenario

Bericht door Koplopermau »

Een scenario sneller maken en scherper maken... Verklaar je nader, want dat zijn twee heel verschillende dingen! :blush:

Wat je bedoeld denk ik is de kwaliteit van je beeld verbeteren. Dit hangt af van de snelheid van je PC. Hoe hoger je je instellingen zet, hoe sneller je PC moet zijn om dit vloeiend af te spelen. Dit zijn de instellingen die ikzelf gebruik voor Train Simulator:

Afbeelding

Afbeelding

Als je PC niet al te snel is zal dit gaan haperen. Hou er tevens rekening mee dat in drukke gedeeltes het spel sowieso gaat haperen. Dit heeft te maken met de leeftijd van het spel, niet zozeer met de snelheid van je PC. Wil je dat de boel sneller loopt dan kan je Anti-Aliasing uitzetten, dan loopt het vaak nog iets sneller maar zal het er ook minder mooi uitzien.

Groet,
Koplopermau
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Vragen”