hoi allemaal,
ik heb een scenario gebouwd voor mezelf in railworks op de hart van nederland 1.4 beta, maar het gekke is dat het scenario wel werkt in de 32 bit, maar in de 64bit: tempdumb tijdens het laden.
kan ik hier iets aan doen? of komt het doordat het een beta versie is?
alvast bedankt voor jullie reacties.
groetjes,
Tobias
scenario's railworks
-
- Moderator
- 5
- Gegeven waarderingen: 842 keren
- Ontvangen waarderingen: 733 keren
Re: scenario's railworks
Hoi,
Ik durf het niet te zeggen behalve dat het met NoordOost Nederland precies hetzelfde gebeurd. En het gekke is, het is bij een ieder weer een ander scenario waar het gebeurd.
Ik durf het niet te zeggen behalve dat het met NoordOost Nederland precies hetzelfde gebeurd. En het gekke is, het is bij een ieder weer een ander scenario waar het gebeurd.
Druk bezig met Oliewagons aan het laden, routes aan het bouwen en treinen aan het spotten.
-
- Beheerder
- 5
- Gegeven waarderingen: 179 keren
- Ontvangen waarderingen: 444 keren
Meestal is het omgekeerd. Een scenario werkt wel in 64 bit maar crasht in 32 bit.
Dat wordt 9 van de 10 keer veroorzaakt door het beperkte geheugen dat 32 bit TS kan aanspreken (3 GB).
Maar omgekeerd is inderdaad ook mogelijk.
Niet iedere trein en route (of eigenlijk objecten in de route) is 64 bit compatible.
Meestal vanwege bepaalde scripting waar 64 bit TS niet mee over weg kan en 32 bit TS wel.
Ik heb het gehoord over verschillende treinen die bepaalde problemen gaven in 64 bit TS.
En ook de route Im Köblitzer Bergland 3 Reloaded (niet de huidige v2) bijvoorbeeld had een traject waar je in 64 bit TS beter weg kon blijven.
Wat in jouw scenario de oorzaak is kan ik niet zeggen. Ik ken het scenario niet. Niet welke route, niet welke treinen zijn gebruikt. Maar de oorzaak zal zeer waarschijnlijk ergens gerelateerd zijn aan het zojuist genoemde.
Dat wordt 9 van de 10 keer veroorzaakt door het beperkte geheugen dat 32 bit TS kan aanspreken (3 GB).
Maar omgekeerd is inderdaad ook mogelijk.
Niet iedere trein en route (of eigenlijk objecten in de route) is 64 bit compatible.
Meestal vanwege bepaalde scripting waar 64 bit TS niet mee over weg kan en 32 bit TS wel.
Ik heb het gehoord over verschillende treinen die bepaalde problemen gaven in 64 bit TS.
En ook de route Im Köblitzer Bergland 3 Reloaded (niet de huidige v2) bijvoorbeeld had een traject waar je in 64 bit TS beter weg kon blijven.
Wat in jouw scenario de oorzaak is kan ik niet zeggen. Ik ken het scenario niet. Niet welke route, niet welke treinen zijn gebruikt. Maar de oorzaak zal zeer waarschijnlijk ergens gerelateerd zijn aan het zojuist genoemde.
- Deze gebruikers waarderen RemkoH voor dit bericht:
- rommy136
Co-founder van DutchSims, admin, moderator, tester, scenario bouwer, lua scripter
De lijst houdt niet op
De lijst houdt niet op

-
- 5
- Gegeven waarderingen: 35 keren
- Ontvangen waarderingen: 29 keren
Helemaal duidelijk. Dan maar in de 32 bit rijden.
Bedankt voor jullie reacties, ik weet weer genoeg.
Groetjes,
Tobias
Bedankt voor jullie reacties, ik weet weer genoeg.
Groetjes,
Tobias