Ts skins

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Crazytrain2024
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 mar 2023, 12:09
1
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 7 keren

Ts skins

Bericht door Crazytrain2024 »

een hele goedemorgen iedereen :sunglasses:

aller eerst excuses dat ik lang niks heb van me horen en zien
door privé omstandigheden etc.

ik zit met een vraag ik zie allemaal mooie skins voor bij komen voor veel materieel in ts en nu weet ik dat je beetje moet futselen met mappen en bestanden
alleen vraag ik mij echter af is er misschien een programma die het makkelijker maakt om skins in ts te krijgen of in laden zodat je niet al die mappen hoeft af te gaan aangezien het mij echt wel te gek lijkt om ook eens met skins te rijden die door allerlei auteurs zijn gemaakt

ik wil beetje bij beetje steeds meer leren met ts

fijne dag iedereen :)

Gebruikersavatar
Danddddzzz
Berichten: 155
Lid geworden op: 22 jun 2020, 13:59
3
Locatie: Limburg
Gegeven waarderingen: 80 keren
Ontvangen waarderingen: 35 keren

Re: Ts skins

Bericht door Danddddzzz »

Van wat ik weet is dat je veel bestanden, zoals .rar bestanden uit kunt pakken met 7-zip. Voor de rest zul je de .geopdx bestanden toch handmatig moeten kopiëren. Ik wist ook niet hoe je dat moest doen, maar door de handleidingen van repaints te volgen werd ik steeds beter in het kopiëren en plakken van die bestanden. Ook een fijne dag aan jou toegewenst Crazytrain!
Geniet altijd van het leven en van de ritten die je maakt.
Always enjoy life and enjoy the services you drive.

Gebruikersavatar
saurer580
Berichten: 127
Lid geworden op: 04 apr 2020, 13:54
4
Gegeven waarderingen: 474 keren
Ontvangen waarderingen: 65 keren

Re: Ts skins

Bericht door saurer580 »

De DCR skins van deze site oa worden geinstalleerd met een "exe-bestand" en hoef je je helemaal niet in te spannen, want dan wordt alles compleet geinstalleerd.
En hoef je niks handmatig te doen.

vr.gr
Ruud

Terug naar “Vragen”