Rij consists errors kan dan alleen maar naar editor of afsluiten. Ook mis ik blijkbaar een rijtje aan assets daar het spoort en paar andere dingen ook niet geladen wordt.
Nog maar eens rustig door de waslijst aan benodigdheden/downloads gaan, blijkbaar een of meerdere downloads gemist.
Misschien komt het door mijn onervarenheid met TSC (wel veel ervaring met mods voor andere games) maar ik vind dat het wel snel onoverzichtelijk wordt.
Voor deze route heb je een waslijst met downloads. Wanneer je dan later een andere route ook wil installeren zit daar ook weer een waslijst aan downloads bij. Hoe houd je een beetje overzicht in wat je wel al dan niet al gedownload/geïnstalleerd hebt en welke versie daarvan?
Ik ga nu weer van bovenaf aan beginnen maar regelmatig heeft een download die in de lijst staat op zichzelf ook weer een of meerdere dependencies. Op die manier heb je een situatie dat je een download voor een download voor een download hebt. Assets map staan nu ook vol met sub mappen waarin weer sub mappen zitten dus dat komt het overzicht ook niet echt ten goede.
Hoe gaan jullie om met het beheren en bijhouden van wat je wel al dan niet gedownload/geïnstalleerd hebt en welke versie daarvan?