Vreemde seinen

Plaats hier als je tegen problemen aanloopt met het installeren van Add-Ons, gebruik ervan, enz.
Lees eerst de stickies voordat je een nieuwe vraag stelt.
Pluimpje
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2023, 10:13
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

Vreemde seinen

Bericht door Pluimpje »

Hallo!

Ik ben recentelijk begonnen met TS en vind het erg leuk! Echter zijn mijn seinen wat raar aan het doen, ze staan op rood zonder reden. Al met meerdere mensen hierover contact gehad echter wist niemand hoe dit kwam, en belangrijker hoe dit op te lossen is.

Ik heb dit probleem op de NONL, of het ook op andere routes een probleem is, geen idee want ik heb niet de vereiste DLC's hiervoor. Voor wat meer context, hier een video: https://clipchamp.com/watch/c1QU6mvDFzK .
Ik heb alle assets die benodigd zijn voor NONL geinstalleerd. En voor de zekerheid heb ik seinen & wissels nogmaals is geprobeerd te installeren.

Het probleem doet zich niet voor bij anderen wanneer zij hetzelfde scenario simuleren, dit betekend dus dat het ergens bij mij ligt, maar hoe en wat dat durf ik niet te zeggen... Hopelijk heeft iemand van jullie de gouden tip!

Alvast bedankt,
Sem

Gebruikersavatar
Koplopermau
Moderator
Berichten: 310
Lid geworden op: 04 apr 2020, 12:00
4
Gegeven waarderingen: 113 keren
Ontvangen waarderingen: 285 keren

Re: Vreemde seinen

Bericht door Koplopermau »

Je mist nog steeds zaken, want je hebt teveel seinen in je HUD beneden staan. Kijk eens naar de kilometerbordjes van COHA, die veroorzaken vaak problemen als je ze niet geïnstalleerd hebt.
Deze gebruikers waarderen Koplopermau voor dit bericht:
Pluimpje
Bezoek ook mijn Afbeelding YouTube en Afbeelding Twitch kanalen! ICM is de mooiste trein van Nederland. :loveit:
Afbeelding

Pluimpje
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2023, 10:13
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Vreemde seinen

Bericht door Pluimpje »

Na het opnieuw installeren van alle CoHa assets werkt het na behoren. Bedankt!

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2184 keren

Re: Vreemde seinen

Bericht door Marklin »

Dan heb je zeker ook alle Coha pakketen nu up-to-date, ofwel de laatste versies? :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Pluimpje
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 nov 2023, 10:13
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Vreemde seinen

Bericht door Pluimpje »

Ja, het vreemde blijft wel dat ik alles afgelopen donderdag voor het eerst heb geinstalleerd.. dus het lijkt me niet dat het outdated versies waren.

Gebruikersavatar
Marklin
Berichten: 3453
Lid geworden op: 05 apr 2020, 16:34
4
Locatie: Hart van Nederland
Gegeven waarderingen: 1942 keren
Ontvangen waarderingen: 2184 keren

Re: Vreemde seinen

Bericht door Marklin »

Als jij alles afgelopen donderdag bij Coha hebt opgehaald en geïnstalleerd dan ben je iig up-to-date.
Maar ik vroeg dit mocht je nog oude pakketten hebben wat niet het geval is zoals je zegt.

Edit/
Oja bedenk ik net, welke wisselstellers jij opgehaald /geïnstalleerd heb weet ik niet?
Maar voor alle routes die er gebruik van hebben gemaakt tot nu toe gebruiken de V1 plus belangrijk de meegeleverde trackrules die je dus moet hebben:
https://coha.nl/viewtopic.php?f=23&t=459
En dus niet V2 die onlangs is verschenen en een op zich staande versie is, ofwel wel de nieuwste versie maar niet geschikt voor ........ :wink:
Afbeelding

Prettige reis

Terug naar “Vragen”